logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Beyondpr dla Grupy Capital Park i Akron Group

  PR 01.04.2016, przeczytano 488 razy
ilustracjastrzałka

Agencja komunikacji BeyondPR rozpoczęła promocję centrów handlowych: Galeria Zaspa w Gdańsku oraz ETC Swarzędz, które w ramach spółki joint venture realizują Grupa Capital Park i Akron Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beyondpr-dla-grupy-capital-park-i-akron-group,28013,artykul.html

Do głównych zadań Agencji należy bieżąca obsługa biur prasowych obiektów handlowych oraz doradztwo strategiczne w ramach projektów. Za obsługę odpowiadają Lidia Piekarska, Partner oraz Karolina Goczoł, PR Consultant.

Galeria Zaspa to jedno z najstarszych obiektów handlowych w Gdańsku, które zostanie wkrótce otwarte po gruntownej modernizacji. Na powierzchni ok 8.800 mkw. znajdzie się 40 sklepów i punktów usługowych m.in. supermarket Intermarche, drogeria Rossmann, sklep RTV EURO AGD, cukiernia Sowa, sklep z odzieżą Textil Market czy Domino’s Pizza oraz reprezentanci lokalnych i regionalnych firm.

ETC Swarzędz to najstarsze centrum handlowe w Wielkopolsce. W II kwartale br. rozpocznie się jego przebudowa. Galeria zostanie odnowiona i dostosowana do aktualnych standardów rynkowych oraz potrzeb klientów i najemców. Po przebudowie na powierzchni 20 tys. mkw. będzie działać 80 sklepów, wśród których znajdą się lokalni najemcy, znane ogólnopolskie marki oraz przedstawiciele międzynarodowych sieci.

Źródło: BeyondPR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764