logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Bez reklamy ani rusz! Jak promować działalność artystyczną?

  PR 14.10.2015, przeczytano 790 razy

Reklama jest dźwignią handlu w każdej działalności, również rękodzielnictwie. Niestety, wielu twórców nie potrafi odpowiednio się promować, mimo że ich dzieła prezentują wysoki poziom, a unikaty są w cenie. Na co warto postawić, by zostać zauważonym przez klienta?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bez-reklamy-ani-rusz%21-jak-promowac-dzialalnosc-artystyczna,26263,artykul.html

Sztuka nie tylko cieszy oko – można z nią także związać działalność biznesową. Wartość niepowtarzalnych, sygnowanych wyrobów potrafi znacząco wzrosnąć. Na zagranicznych rynkach twórczość polskich artystów jest coraz bardziej widoczna. Jednak mimo uznania na arenie międzynarodowej wielu twórców wciąż ma problemy z promocją własnych wyrobów.

Zajmowanie się sztuką rzadko idzie w parze z samodzielnym prowadzeniem biznesu. „Artyści nie są obiektywni, patrząc na swoje dzieła. Często mają kompleksy, uważają się za niewystarczająco dobrych. Tworzenie wymaga też dużych nakładów czasu i energii. Na zaangażowanie się w promocję często nie starcza już sił” – mówi serwisowi infoWire.pl Anna Listopadzka z firmy Impresja Rękodzieło.

Dobrym rozwiązaniem będzie nawiązanie współpracy z osobą, która zacznie nadzorować rozwój kariery artysty, zajmie się reklamą i będzie wybierała wydarzenia, w których warto uczestniczyć. Nieocenionym narzędziem służącym do promocji jest również internet. Twórcy muszą dać się „odnaleźć”. Opłaca się więc zakładać strony internetowe, blogi i konta w mediach społecznościowych. Dzięki nim można zaprezentować swoje prace światu – wielu artystów właśnie od tego zaczyna karierę.


Źródło: infoWire.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Era technologii mobilnych: komentarz do raportu Digital Poland 2024
Opublikowany całkiem niedawno raport “Digital Poland 2024” dostarcza ciekawych spostrzeżeń na temat wpływu cyfrowych rozwiązań na codzienne życie Polaków. Dokument przekrojowo omawia, jak głęboko technologia mobilna zaszczepiła się w naszej rzeczywistości, a rosnąca popularność mediów społecznościowych i zmiany w zwyczajach zakupowych online tylko...
Dezinformacja z użyciem AI - wpływ na wyniki wyborów
W Europie i na świecie rusza maraton wyborczy. Za nami pierwsze tury wyborów regionalnych w Hiszpanii i Włoszech. Przed nami głosowanie w wyborach samorządowych w Polsce, do europarlamentu czy wybory prezydenckie w USA. Czy wynik wyborów może być zagrożony w wyniku ataków cyberprzestępców? Co może wpływać na nasze głosowanie- zastanawia się Shamla Naidoo, adiunkt prawa na...
Armatis: telemarketing działa, ale wymaga nowego podejścia
W tym roku minie 5 lat od kiedy obwiązują przepisy nakazujące przedsiębiorcom posiadanie wyraźnej i wcześniejszej zgody konsumenta na kontakt telefoniczny w celach marketingowych. Ich wprowadzenie było dobrym krokiem w celu ochrony konsumentów przed niechcianymi telefonami, ale czy z perspektywy czasu był to ruch wystarczający? Przykłady innych krajów UE pokazują, że można w...
Kolejny atak na niemal monopolistyczną pozycję Google na rynku wyszukiwarek? Mimo że gigant technologiczny nie zachwiał się, gdy swoje działa wytoczył Microsoft implementując do swojej wyszukiwarki ChataGPT, to jednak nadal są chętni podgryźć lidera. Teraz Goliata chce przechytrzyć Dawid, czyli start-up Perplexity. Za narzędziem, które już dziś ma ponad 50...
AI: za rok większość aplikacji będzie powstawać z użyciem no-code?
Do 2025 roku 70 proc. nowych aplikacji tworzonych przez przedsiębiorstwa będzie powstawać w metodologii low-code lub no-code – wynika z danych Gartnera. Coraz popularniejsze dziś połączenie platform no-code ze sztuczną inteligencją może przynieść firmom nie tylko oszczędności finansowe, ale również skrócić czas potrzebny do wdrożenia aplikacji, zwiększając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764