logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezalkoholowy bufor ABC/Allied Titan Elite Fount w drukarni Pozkal

  PR 23.07.2015, przeczytano 4257 razy
ilustracjastrzałka

W ostatnim czasie w drukarni Pozkal z Inowrocławia została uruchomiona nowa pełnoformatowa 8-kolorowa maszyna offsetowa manroland R708 3B P 4/4 HiPrint. Od chwili uruchomienia pracuje ona z zastosowaniem bezalkoholowych buforów Titan Elite Fount, wytwarzanych przez firmę ABC/Allied Pressroom Products Europe w jej warszawskim zakładzie produkcyjnym. To kolejna już maszyna w parku sprzętowym drukarni Pozkal, z powodzeniem działająca w oparciu o proekologiczne i wydajne rozwiązania marki ABC/Allied. Specjalistyczne środki chemiczne firmy ABC/Allied Pressroom Products Europe znajdują tu zastosowanie we wszystkich siedmiu arkuszowych oraz dwóch zwojowych maszynach offsetowych, zaś jej współpraca z inowrocławskim zakładem poligraficznym trwa nieprzerwanie od pięciu lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezalkoholowy-bufor-abc-allied-titan-elite-fount-w-drukarni-pozkal,25494,artykul.html

Titan Elite Fount to zdobywające coraz większą popularność wśród drukarń offsetowych z całego świata rozwiązanie, wpływające na wyższą ekonomikę i proekologiczność realizowanych przez nie działań. Ten nowej generacji dodatek do wody przynosi pozwala na zupełną eliminację alkoholu izpopropylowego z roztworu nawilżającego. Jak potwierdzają jego liczni użytkownicy przynosi on szereg korzyści, m.in. redukcję kosztów, szybsze narządzanie maszyny, bardziej efektywną zmianę zleceń oraz krótsze schnięcie wydruków. Pozkal to jedna z drukarń, która we wszystkich użytkowanych przez siebie maszynach arkuszowych bazujących na technice offsetowej (w sumie niemal 50 zespołów drukujących) stosuje bufor Titan Elite Fount. 

Mówi Maciej Ratajczak, kierownik działu druku: „Rozwiązanie to po raz pierwszy zastosowaliśmy w bliźniaczej maszynie firmy manroland, a następnie wdrożyliśmy w pozostałych. Jego zastosowanie w nowej, zainstalowanej w pierwszej połowie br. maszynie 8-kolorowej było zatem naturalną koleją rzeczy. Do chemii ABC/Allied przekonała nas jej jakość, ekonomika i proekologiczność, więc uruchamiając kolejną maszynę nie mieliśmy wątpliwości, jakiej marki bufor zostanie tu zastosowany. Podobnie jak w przypadku wcześniejszych urządzeń, sprawdza się ona tutaj doskonale, przynosząc te same korzyści, znane nam z wcześniejszych z nim doświadczeń”.

Poza wdrożeniem bufora i bieżącymi dostawami, których gwarancją jest lokalna produkcja realizowana w warszawskiej siedzibie ABC/Allied Pressroom Products Europe, firma oferuje też drukarni Pozkal profesjonalne, kompleksowe wsparcie posprzedażowe. Składają się na nie zarówno systematyczne wizyty jej techników, którzy dokonują pomiarów wody i efektów druku oraz ewentualnych regulacji, jak też szkolenia dla pracowników obsługujących maszyny offsetowe, zarówno arkuszowe jak i zwojowe (w tych drugich z powodzeniem znajduje zastosowanie inny bufor marki ABC/Allied – Web Fount 6068, dedykowany dla druku coldsetowego). 

Mówi Konrad Lewandowski, współwłaściciel ABC/Allied Pressroom Products Europe: „Tego rodzaju opieka posprzedażowa to jeden z elementów oferowanych drukarniom, które kompleksowo korzystają z produkowanej przez nas chemii. Wiemy, że klienci bardzo cenią sobie tego rodzaju formę współpracy i że jest ona jedną z przewag konkurencyjnych, jakie posiadamy. Bycie partnerem i doradcą, a nie tylko dostawca, sprawia, że przy kolejnych inwestycjach wielu klientów decyduje się na wdrożenie naszych rozwiązań. Tak jest m.in. w przypadku firmy Pozkal, która – po udanych testach z buforem Titan Elite Fount – zdecydowała się na jego implementację we wszystkich pozostałych arkuszowych maszynach offsetowych, jak również w nowo zakupionym sprzęcie”.

Titan Elite Fount został wprowadzony na rynek przed trzema laty. Jest to bufor 3. generacji, umożliwiający całkowitą eliminację alkoholu izopropylowego z roztworu nawilżającego. Posiada certyfikaty Fogra oraz ISEGA, umożliwiające wykorzystywanie go przy produkcji opakowań do żywności, zabawek i książek dla dzieci, kosmetyków, opakowań farmaceutycznych oraz tytoniowych.  

Źródło: ABC/Allied Pressroom Products Europe

www.abcalliedchem.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764