logo
WIADOMOŚCI

Bezpieczeństwo reklamy zewnętrznej w kampanii Billboard-X

Billboard-X  PR 12.10.2017, przeczytano 425 razy

Reklama zewnętrzna to obecnie jedno z bardziej popularnych narzędzi komunikacji marketingowej. Szeroki wybór ofert, nośników, lokalizacji pozwala na zaplanowanie niemalże dowolnej kampanii o dowolnym zasięgu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezpieczenstwo-reklamy-zewnetrznej-w-kampanii-billboard-x,34087,artykul.html

Z całkowitą pewnością można stwierdzić, że reklama zewnętrzna może, ba, musi być bezpieczna. Bezpieczeństwo i jakość idą w parze, pozytywnie wpływając na wizerunek reklamodawcy. Potargana na wietrze reklama, rusztowanie chylące się do ziemi czy połamany billboard działają bardzo negatywnie i mogą skutecznie zniechęcić potencjalnego klienta do skorzystania z oferty takiego reklamodawcy. Od kilku lat obserwujemy również w Polsce pogorszenie warunków pogodowych – mamy do czynienia z silniejszymi niż dawniej wiatrami, huraganami, trąbami powietrznymi czy intensywnymi burzami.

Firma Billboard-X postawiła sobie jeden cel: chce budować (i buduje!) najbezpieczniejsze reklamy w Polsce. Ta dewiza, w połączeniu z przytoczonymi powyżej argumentami stała się bodźcem do zorganizowania kampanii informacyjnej #BezpiecznyOutdoor, której efektem ma być zwiększenie bezpieczeństwa w branży reklamy zewnętrznej w Polsce.

Działania informacyjne ukierunkowane są zarówno na klientów końcowych, zamawiających swoje reklamy u różnych producentów jak i bezpośrednio do innych firm, które współtworzą przestrzeń reklamową w Polsce. - Naszym celem jest edukacja i komunikowanie zalet wynikających z budowania i inwestowania w konstrukcje reklamowe czy billboardy wysokiej jakości. Atestowana stal, obliczenia konstrukcyjne, odpowiednie obciążenie - to tylko najbardziej podstawowe elementy na które należy zwracać uwagę - mówi Dawid Stanisz, właściciel marki Billboard-X i koordynator akcji.

Źródło: Billboard-X

www.billboard-x.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: Billboard-X

(Dawid Stanisz)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 91 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone