logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpieczeństwo reklamy zewnętrznej w kampanii Billboard-X

  PR 12.10.2017, przeczytano 1001 razy

Reklama zewnętrzna to obecnie jedno z bardziej popularnych narzędzi komunikacji marketingowej. Szeroki wybór ofert, nośników, lokalizacji pozwala na zaplanowanie niemalże dowolnej kampanii o dowolnym zasięgu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezpieczenstwo-reklamy-zewnetrznej-w-kampanii-billboard-x,34087,artykul.html

Z całkowitą pewnością można stwierdzić, że reklama zewnętrzna może, ba, musi być bezpieczna. Bezpieczeństwo i jakość idą w parze, pozytywnie wpływając na wizerunek reklamodawcy. Potargana na wietrze reklama, rusztowanie chylące się do ziemi czy połamany billboard działają bardzo negatywnie i mogą skutecznie zniechęcić potencjalnego klienta do skorzystania z oferty takiego reklamodawcy. Od kilku lat obserwujemy również w Polsce pogorszenie warunków pogodowych – mamy do czynienia z silniejszymi niż dawniej wiatrami, huraganami, trąbami powietrznymi czy intensywnymi burzami.

Firma Billboard-X postawiła sobie jeden cel: chce budować (i buduje!) najbezpieczniejsze reklamy w Polsce. Ta dewiza, w połączeniu z przytoczonymi powyżej argumentami stała się bodźcem do zorganizowania kampanii informacyjnej #BezpiecznyOutdoor, której efektem ma być zwiększenie bezpieczeństwa w branży reklamy zewnętrznej w Polsce.

Działania informacyjne ukierunkowane są zarówno na klientów końcowych, zamawiających swoje reklamy u różnych producentów jak i bezpośrednio do innych firm, które współtworzą przestrzeń reklamową w Polsce. - Naszym celem jest edukacja i komunikowanie zalet wynikających z budowania i inwestowania w konstrukcje reklamowe czy billboardy wysokiej jakości. Atestowana stal, obliczenia konstrukcyjne, odpowiednie obciążenie - to tylko najbardziej podstawowe elementy na które należy zwracać uwagę - mówi Dawid Stanisz, właściciel marki Billboard-X i koordynator akcji.

Źródło: Billboard-X

www.billboard-x.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: Billboard-X

(Dawid Stanisz)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na...
Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała...
Kampania Aldi: Cośki idą do szkoły
„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.
Orion Media Group przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764