logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpieczeństwo współpracy z programem Not Recommend

  PR 21.05.2019, przeczytano 306 razy

W każdym biznesie można wymienić najważniejsze cechy przesądzające o udanej współpracy. Należą do nich solidność, jaką powinni wykazywać się kontrahenci, a także bezpośrednio z nią związane poczucie bezpieczeństwa. Zdarza się jednak, że partner biznesowy nie wywiązuje się z ustaleń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezpieczenstwo-wspolpracy-z-programem-not-recommend,382553,artykul.html

Jak, jeszcze przed nawiązaniem współpracy, sprawdzić jego wiarygodność? Umożliwia to powołany w tym celu program INDUSTRY DOES NOT RECOMMEND, czyli wykaz firm, które nie są polecane na rynku produktów reklamowych. Pozwala on zweryfikować rzetelność i uczciwość firm z branży, a tym samym ocenić ryzyko kooperacji z różnymi podmiotami z rynku.

To jednak nie jedyne zalety INDUSTRY DOES NOT RECOMMEND – jest to również skuteczne narzędzie do polubownego załatwiania spornych spraw. Jak pokazuje doświadczenie oraz statystyki, wezwanie do zapłaty z adnotacją o umieszczeniu firmy na liście NOT RECOMMEND procentuje sprawnym odzyskaniem należności.

Potwierdzają to kwoty – w ciągu 9 lat funkcjonowania wykazu odzyskanych zostało 3907398,27 zł  Zadbaj o bezpieczeństwo swojej firmy i sprawdź szczegóły na stronie www.notrecommend.com.

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764