Ruszyła druga edycja akcji społecznej „Się gra, się ma” pod hasłem „Bezpieczny Playroom”. Wspólne przedsięwzięcie Hasbro i PZU jest skierowane do wszystkich szkół podstawowych i placówek wychowawczych w Polsce i ma na celu wsparcie finansowe w modernizacji świetlic. Zwycięskie placówki otrzymają po 20 000 zł na remont świetlicy.
Szkoły podstawowe i placówki wychowawcze mogą zgłaszać swój udział w akcji do 28 listopada 2019 r. Aby przystąpić do konkursu, należy wypełnić formularz dostępny na www.siegrasiema.com. Warto zachęcać do głosowania, bo trzy placówki z największą liczbą głosów dostaną po 20 000 zł na remont świetlicy. Kolejne trzydzieści szkół otrzyma gry i zestawy dekoracyjne. Nagrodzone zostaną również osoby głosujące z największą liczbą punktów.
- W ubiegłym roku do „Się gra się ma… Odlotowy Playroom” zgłosiło się 288 placówek. Zainteresowanie konkursem było duże, mieliśmy aż 2 miliony odsłon strony konkursowej – mówi Andrzej Sobolczyk, Senior Brand Manager CEE, Hasbro Gaming. Udało nam się ufundować remont jednej świetlicy w szkole w Ostrowie Wielkopolskim. Dzieci miały z tego wiele radości, przygotowały nam piękną inaugurację. Inne szkoły obdarowaliśmy naszymi grami i dekoracjami na ściany. Wszystkie placówki dostały od nas scenariusze zajęć świetlicowych z grami planszowymi. W tym roku damy jeszcze więcej! – dodaje Andrzej Sobolczyk.
Ideą akcji jest połączenie powracającej mody na planszówki z działaniem prospołecznym. Hasbro, producent gier planszowych, i PZU, ubezpieczyciel edukujący całe rodziny w zakresie bezpieczeństwa, nawiązali współpracę, aby przemieniać szkolne świetlice w nowoczesne i kolorowe sale zabaw. Odnowione przestrzenie mają sprzyjać wszechstronnemu rozwojowi dzieci
– Od wielu lat wspieramy rodziców i nauczycieli w edukacji dzieci w zakresie bezpieczeństwa. Z myślą o najmłodszych stworzyliśmy platformę edukacyjną z Niestraszkami – grupą barwnych postaci, które radzą, jak się zachować w różnych sytuacjach – mówi Damian Ziąber, Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej w PZU. – Cieszymy się, że mogliśmy dołączyć do tej inicjatywy i zwiększyć moc akcji. Zachęcam do udziału w konkursie i życzę wszystkim szkołom powodzenia – podkreśla.
Akcja jest promowana w telewizji (kanały dla dzieci), mediach społecznościowych oraz Internecie. Dodatkowo informacje o akcji ukażą się w prasie i w salonach Empik, który jest partnerem biznesowym kampanii.
Za pomysł i przeprowadzenie obu edycji akcji odpowiedzialna jest agencja marketingowa Advalue, która specjalizuje się w łączeniu biznesu z wartościowymi inicjatywami.
- Jesteśmy dumni, że po raz kolejny organizujemy tak ważną akcję, w której połączyliśmy naszą misję z prospołecznymi działaniami naszych Klientów – mówi przedstawicielka agencji, Katarzyna Hryćko-Górnicka.
Źródło: Hasbro