logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpieczne i nowoczesne świetlice szkolne od Hasbro i PZU

  PR 18.11.2019, przeczytano 241 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła druga edycja akcji społecznej „Się gra, się ma” pod hasłem „Bezpieczny Playroom”. Wspólne przedsięwzięcie Hasbro i PZU jest skierowane do wszystkich szkół podstawowych i placówek wychowawczych w Polsce i ma na celu wsparcie finansowe w modernizacji świetlic. Zwycięskie placówki otrzymają po 20 000 zł na remont świetlicy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezpieczne-i-nowoczesne-swietlice-szkolne-od-hasbro-i-pzu,384756,artykul.html

Szkoły podstawowe i placówki wychowawcze mogą zgłaszać swój udział w akcji do 28 listopada 2019 r. Aby przystąpić do konkursu, należy wypełnić formularz dostępny na www.siegrasiema.com. Warto zachęcać do głosowania, bo trzy placówki z największą liczbą głosów dostaną po 20 000 zł na remont świetlicy. Kolejne trzydzieści szkół otrzyma gry i zestawy dekoracyjne. Nagrodzone zostaną również osoby głosujące z największą liczbą punktów.

- W ubiegłym roku do „Się gra się ma… Odlotowy Playroom” zgłosiło się 288 placówek. Zainteresowanie konkursem było duże, mieliśmy aż 2 miliony odsłon strony konkursowej – mówi Andrzej Sobolczyk, Senior Brand Manager CEE, Hasbro Gaming. Udało nam się ufundować remont jednej świetlicy w szkole w Ostrowie Wielkopolskim. Dzieci miały z tego wiele radości, przygotowały nam piękną inaugurację. Inne szkoły obdarowaliśmy naszymi grami i dekoracjami na ściany. Wszystkie placówki dostały od nas scenariusze zajęć świetlicowych z grami planszowymi. W tym roku damy jeszcze więcej! – dodaje Andrzej Sobolczyk.

Ideą akcji jest połączenie powracającej mody na planszówki z działaniem prospołecznym. Hasbro, producent gier planszowych, i PZU, ubezpieczyciel edukujący całe rodziny w zakresie bezpieczeństwa, nawiązali współpracę, aby przemieniać szkolne świetlice w nowoczesne i kolorowe sale zabaw. Odnowione przestrzenie mają sprzyjać wszechstronnemu rozwojowi dzieci

– Od wielu lat wspieramy rodziców i nauczycieli w edukacji dzieci w zakresie bezpieczeństwa. Z myślą o najmłodszych stworzyliśmy platformę edukacyjną z Niestraszkami – grupą barwnych postaci, które radzą, jak się zachować w różnych sytuacjach – mówi Damian Ziąber, Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej w PZU. – Cieszymy się, że mogliśmy dołączyć do tej inicjatywy i zwiększyć moc akcji. Zachęcam do udziału w konkursie i życzę wszystkim szkołom powodzenia – podkreśla.

Akcja jest promowana w telewizji (kanały dla dzieci), mediach społecznościowych oraz Internecie. Dodatkowo informacje o akcji ukażą się w prasie i w salonach Empik, który jest partnerem biznesowym kampanii.

Za pomysł i przeprowadzenie obu edycji akcji odpowiedzialna jest agencja marketingowa Advalue, która specjalizuje się w łączeniu biznesu z wartościowymi inicjatywami.

- Jesteśmy dumni, że po raz kolejny organizujemy tak ważną akcję, w której połączyliśmy naszą misję z prospołecznymi działaniami naszych Klientów – mówi przedstawicielka agencji, Katarzyna Hryćko-Górnicka.

Źródło: Hasbro

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warszawa: wojewoda unieważnia uchwałę krajobrazową
Reklamoza w Warszawie na razie zostaje, a uporządkowanie przestrzeni miejskiej odwlecze się w czasie. Przegłosowana w styczniu warszawska uchwała krajobrazowa została unieważniona przez Konstantego Radziwiłła – wojewodę mazowieckiego.
Zmiany organizacyjne w Igepa Polska
Od 16 marca 2020 roku następuje zmiana na stanowisku Prezesa Zarządu Igepa Polska, Spółki będącej jednym z czołowych dystrybutorów papierów poligraficznych, podłoży do opakowań, papierów biurowych oraz materiałów dla reklamy.
Branżę kosmetyczną czeka rewolucja opakowaniowa
Producenci kosmetyków stopniowo zmieniają swoje podejście do opakowań. Coraz częściej zamieniają stosowany plastik na w pełni przetwarzalny lub na tekturę, drewno lub szkło. Starają się „odchudzać” opakowania, żeby były mniej kłopotliwe w transporcie. Takie działania to przede wszystkim efekt troski o środowisko, ale wymuszają je także unijne zmiany prawne...
Do zespołu kreacji agencji Digital Kingdom dołączył Jakub Lewandowski poprzednio związany z RED8 Digital (Dentsu Aegis Network)
Hasła reklamowe: roboty lepsze od copywriterów?
Chatboty zapewniają konsumentom możliwość całodobowego kontaktu z usługodawcą, a algorytmy sztucznej inteligencji już dziś tworzą skuteczniejsze hasła reklamowe niż człowiek. Jednak na razie wdrożenie rozwiązań z zakresu SI wiąże się z wysokim kosztem inwestycyjnym. Na taki mogą sobie pozwolić tylko najbogatsze firmy. Sztuczna inteligencja najprawdopodobniej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764