logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpieczne i nowoczesne świetlice szkolne od Hasbro i PZU

  PR 18.11.2019, przeczytano 270 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła druga edycja akcji społecznej „Się gra, się ma” pod hasłem „Bezpieczny Playroom”. Wspólne przedsięwzięcie Hasbro i PZU jest skierowane do wszystkich szkół podstawowych i placówek wychowawczych w Polsce i ma na celu wsparcie finansowe w modernizacji świetlic. Zwycięskie placówki otrzymają po 20 000 zł na remont świetlicy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezpieczne-i-nowoczesne-swietlice-szkolne-od-hasbro-i-pzu,384756,artykul.html

Szkoły podstawowe i placówki wychowawcze mogą zgłaszać swój udział w akcji do 28 listopada 2019 r. Aby przystąpić do konkursu, należy wypełnić formularz dostępny na www.siegrasiema.com. Warto zachęcać do głosowania, bo trzy placówki z największą liczbą głosów dostaną po 20 000 zł na remont świetlicy. Kolejne trzydzieści szkół otrzyma gry i zestawy dekoracyjne. Nagrodzone zostaną również osoby głosujące z największą liczbą punktów.

- W ubiegłym roku do „Się gra się ma… Odlotowy Playroom” zgłosiło się 288 placówek. Zainteresowanie konkursem było duże, mieliśmy aż 2 miliony odsłon strony konkursowej – mówi Andrzej Sobolczyk, Senior Brand Manager CEE, Hasbro Gaming. Udało nam się ufundować remont jednej świetlicy w szkole w Ostrowie Wielkopolskim. Dzieci miały z tego wiele radości, przygotowały nam piękną inaugurację. Inne szkoły obdarowaliśmy naszymi grami i dekoracjami na ściany. Wszystkie placówki dostały od nas scenariusze zajęć świetlicowych z grami planszowymi. W tym roku damy jeszcze więcej! – dodaje Andrzej Sobolczyk.

Ideą akcji jest połączenie powracającej mody na planszówki z działaniem prospołecznym. Hasbro, producent gier planszowych, i PZU, ubezpieczyciel edukujący całe rodziny w zakresie bezpieczeństwa, nawiązali współpracę, aby przemieniać szkolne świetlice w nowoczesne i kolorowe sale zabaw. Odnowione przestrzenie mają sprzyjać wszechstronnemu rozwojowi dzieci

– Od wielu lat wspieramy rodziców i nauczycieli w edukacji dzieci w zakresie bezpieczeństwa. Z myślą o najmłodszych stworzyliśmy platformę edukacyjną z Niestraszkami – grupą barwnych postaci, które radzą, jak się zachować w różnych sytuacjach – mówi Damian Ziąber, Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej w PZU. – Cieszymy się, że mogliśmy dołączyć do tej inicjatywy i zwiększyć moc akcji. Zachęcam do udziału w konkursie i życzę wszystkim szkołom powodzenia – podkreśla.

Akcja jest promowana w telewizji (kanały dla dzieci), mediach społecznościowych oraz Internecie. Dodatkowo informacje o akcji ukażą się w prasie i w salonach Empik, który jest partnerem biznesowym kampanii.

Za pomysł i przeprowadzenie obu edycji akcji odpowiedzialna jest agencja marketingowa Advalue, która specjalizuje się w łączeniu biznesu z wartościowymi inicjatywami.

- Jesteśmy dumni, że po raz kolejny organizujemy tak ważną akcję, w której połączyliśmy naszą misję z prospołecznymi działaniami naszych Klientów – mówi przedstawicielka agencji, Katarzyna Hryćko-Górnicka.

Źródło: Hasbro

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Współpraca firmy Takeda z twórcami kanału YT „Najprościej Mówiąc”
Firma biofarmaceutyczna Takeda, w ramach drugiej edycji kampanii edukacyjnej „Z hemofilią przez życie”, nawiązała współpracę z twórcami kanału na YouTubie „Najprościej Mówiąc”. Przygotowywane przez Marcina Czekałę oraz Mikołaja Kolasińskiego krótkie filmy w przystępny sposób tłumaczą genezę powstawania różnych...
Magdalena Trzcińska wiceprezesem zarządu Merservice
W kwietniu b.r. Magdalena Trzcińska została powołana przez Zgromadzenie Wspólników spółki na stanowisko Wiceprezesa Zarządu.
Biorąc pod uwagę wszystkie odwołane lub przełożone w ostatnich miesiącach wydarzenia, wystawy i targi może się wydawać, że branża drukarska stanęła chwilowo w miejscu. Nic bardziej mylnego! Firma HP zaprasza na interaktywny webinar, podczas którego zostaną zaprezentowane najnowsze rozwiązania wykorzystujące przełomową technologię HP Latex: HP Latex R-Series 2020...
Lubelska - launch nowego smaku Mango
W ofercie marki Lubelska pojawił się nowy smak – mango. Jego launch wspiera agencja Schulz brand friendly, która pracuje z marką od 2018 roku. Wspólna praca jest wyjątkowo owocna - Lubelska dynamicznie się rozwija i zanotowała wzrost sprzedaży 6,7%, o ponad 2% wybijając się z rynku wódek smakowych.
Mateusz Bachłaj został PR Managerem Nazwa.pl
Od początku czerwca Mateusz Bachłaj jest odpowiedzialny za realizację strategii komunikacyjnej spółki nazwa.pl – lidera polskiego rynku w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764