logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpieczne wyprzedaże w Nova Park

  PR 07.07.2020, przeczytano 615 razy
ilustracjastrzałka

Lato, słońce, wakacje i … letnie wyprzedaże! Z początkiem lipca wystartowała letnia kampania wizerunkowa NoVa Park promująca bezpieczne zakupy zarówno dla zdrowia, jak i portfela.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezpieczne-wyprzedaze-w-nova-park,387689,artykul.html

Wyprzedażowe szaleństwo w NoVa Park to nie tylko cenowy raj, ale przede wszystkim bezpieczeństwo i zakupy zgodne z obowiązującym reżimem sanitarnym. NoVa Park w pełni dostosowało się do wytycznych dla funkcjonowania obiektów handlowych opracowanych przez Ministerstwo Rozwoju wspólnie z Głównym inspektoratem Sanitarnym, a także wprowadziło dodatkowe działania i procedury higieniczne mające na celu zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa wszystkim użytkownikom obiektu.

Bezpieczne wyprzedaże dla zdrowia i portfela promuje najnowsza kampania wizerunkowa NoVa Park, nawiązująca do wakacji skąpanych w promieniach letniego słońca oraz zgodna z tegoroczną linią kreatywną NoVa Park. Wyraziste tło nawiązujące kolorami do pory roku i panującego nastroju, rodzina umiejscowiona na pierwszym planie z dostrzegalnymi elementami rozbudzającymi wyobraźnię, a także wyraźnie wyróżniona część hasła, która ma przykuwać uwagę to główne elementy kreacji.

- Wszystkich miłośników zakupów w niskich cenach zapraszamy do NoVa Park na letnie wyprzedaże. Ulubione marki, często dostępne jedynie w naszym centrum, oferują gorące okazje. Odświeżając swoją garderobę podczas lipcowych zakupów w NoVa Park zyskacie nie tylko na modnych produktach, ale również na cenie – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Letnia kampania wizerunkowa jest realizowana z wykorzystaniem materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park.

Źródło: NoVa Park

www.nova-park.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764