logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpieczne zakupy i nowe rozwiązania w Sadyba Best Mall

  PR 18.12.2020, przeczytano 1518 razy
ilustracjastrzałka

Centrum handlowe Sadyba Best Mall zapewnia jeszcze wyższy poziom bezpieczeństwa zakupów w okresie okołoświątecznym dzięki rozłożeniu specjalnej, antywirusowej folii. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce. Za rozłożenie folii w najbardziej uczęszczanych miejscach obiektu odpowiedzialna jest firma Esox.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezpieczne-zakupy-i-nowe-rozwiazania-w-sadyba-best-mall,389626,artykul.html

Wyklejona aż na ponad 400 m² galerii przeciwdrobnoustrojowa folia wykonana jest z użyciem dodatków biobójczych przez brytyjską firmę Steritouch i posiada właściwości wiruso - i bakteriobójcze. Związki, którymi jest pokryta, wykazują m.in. niezwykłą skuteczność wobec wirusów otoczkowych i wpływają na ich 90% dezaktywację w ciągu zaledwie 2 godzin, niszcząc też bakterie takie jak Campylobacter Jejuni czy Escherichia Coli z niemal 100% skutecznością. Pracownicy Esox okleili folią m.in. wszystkie poręcze, uchwyty, klamki, śmietniki, spłuczki w toaletach, parkometry, ekrany dotykowe, panele guzikowe, klapy od śmietników, a więc to, co jest najczęściej dotykane. W ten sam sposób zabezpieczona jest też cała sekcja gastronomiczna. Folia posiada atesty brytyjskie oraz certyfikat skuteczności wydany przez niezależne laboratorium.

ilustracjastrzałka

- Od początku pandemii prowadzimy nieustająco działania zapewniające wysoki poziom bezpieczeństwa sanitarnego podczas zakupów, ponieważ zdrowie pracowników oraz klientów niezmiennie pozostaje dla nas najwyższym priorytetem. Mając na uwadze dobro i komfort naszych klientów, działamy stale na rzecz podwyższania standardów bezpieczeństwa na całym terenie naszego obiektu. W tym celu testujemy najbardziej optymalne rozwiązania, które mogą się do tego przyczynić. Jednym z nich jest właśnie zastosowanie specjalnej folii wirusobójczej, nowości na naszym rynku – informuje Hilekaan Wada, dyrektor Sadyba Best Mall.

ilustracjastrzałka

- Realizacja w Sadyba Best Mall jest pierwszą tego typu w Polsce. Nasi specjaliści pomagają tu zachować wszystkie niezbędne środki bezpieczeństwa antyepidemicznego, używając specjalnej, antywirusowej i antybakteryjnej folii – mówi Michał Skorecki, prezes Esox. - Klienci i pracownicy Galerii mogą czuć się tu bezpiecznie. Każdy z nas powinien jednak zachować wszystkie obowiązujące w czasie pandemii zasady, m.in. utrzymywanie dystansu, noszenie maseczek czy mycie oraz dezynfekowanie rąk.– dodaje.

ilustracjastrzałka

Wprowadzenie rozwiązań, które zwiększają bezpieczeństwo klientów i pracowników stanowi odpowiedź galerii Sadyba Best Mall na apel premiera Mateusza Morawieckiego. Zasugerował on administratorom obiektów handlowych implementację wszelkich dostępnych rozwiązań przyczyniających się do jak najlepszej ochrony odwiedzających sklepy osób i pracowników placówek handlowych. Wszystko w ramach ścisłego reżimu sanitarnego.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Esox Innovation

www.esox.online

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764