logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpieczny internet: konkurs na plakat społeczny

   21.11.2011, przeczytano 7168 razy
ilustracjastrzałka
fot. plakat.edu.pl

Rusza 5. edycja konkursu na plakat o tematyce społecznej. Tym razem celem jest wyłonienie najlepszych kreacji, których główną ideą będzie popularyzacja bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezpieczny-internet%3A-konkurs-na-plakat-spoleczny,13973,artykul.html

Organizatorami konkursu są Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Instytut Badawczy oraz Adah Advertising. Celem jest wyłonienie najlepszych utworów - kreacji graficznych w formie plakatu, których główną ideą będzie popularyzacja bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w Internecie oraz zwiększenie świadomości społecznej dotyczącej zagrożeń wynikających z korzystania z Internetu. Do zagrożeń Organizatorzy zaliczają zarówno zagrożenia technologiczne, jak i zagrożenia dotyczące zachowań użytkownika (np. cyberprzemoc, kontakty z nieznajomymi, zagrożenia utraty prywatności online, pornografia dziecięca, szkodliwe treści, uzależnienia).

Prace konkursowe mogą być wykorzystane przez organizatorów Konkursu w kampanii społecznej promującej ochronę dzieci i młodzieży przed niebezpieczeństwami wynikającymi z informacji dostępnych w Internecie. Organizatorzy Konkursu prowadzą wspólnie kampanię medialną promującą bezpieczne prowadzenie biznesu z wykorzystaniem Internetu – pod hasłem: „Tworzymy bezpieczny Internet”.

Nagrodzone i wyróżnione plakaty będą stanowić istotny element prowadzonej przez organizatorów.

W konkursie mogą uczestniczyć, jako samodzielni autorzy lub zespoły autorskie: graficy projektanci oraz plastycy, zespoły projektowe agencji reklamowych i studiów graficznych oraz studenci uczelni artystycznych.

Organizatorzy ustanawiają nagrodę główną w wysokości 7000 zł oraz dwie nagrody w wysokości po 4000 zł każda, choć dopuszczają możliwość innego podziału nagród. Organizatorzy zorganizują wystawę prac wytypowanych przez Jurorów spośród wszystkich dopuszczonych do konkursu utworów . Wystawa odbędzie się w Muzeum Plakatu dnia 11 stycznia 2012 i będzie trwać do 5 lutego 2012 r. O przyznanych nagrodach i wyróżnieniach organizatorzy poinformują na stronie www.plakat.edu.

W skład Jury wchodzą: Waldemar Świerzy, Mieczysław Wasilewski, Wiktor Jędrzejec, Stanisław Wieczorek, Piotr Młodożeniec, Grzegorz Adach, Agnieszka Wrońska

Ostateczny termin nadsyłania prac upływa: 15 grudnia 2011 r. godz. 16.00.

Źródło: plakat.edu.pl

www.plakat.edu.pl/konkurs,3.html

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764