logo
WIADOMOŚCI

Bezpieczny internet: konkurs na plakat społeczny

redakcja   21.11.2011, przeczytano 5869 razy
ilustracjastrzałka
fot. plakat.edu.pl

Rusza 5. edycja konkursu na plakat o tematyce społecznej. Tym razem celem jest wyłonienie najlepszych kreacji, których główną ideą będzie popularyzacja bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezpieczny-internet:-konkurs-na-plakat-spoleczny,13973,artykul.html

Organizatorami konkursu są Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Instytut Badawczy oraz Adah Advertising. Celem jest wyłonienie najlepszych utworów - kreacji graficznych w formie plakatu, których główną ideą będzie popularyzacja bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w Internecie oraz zwiększenie świadomości społecznej dotyczącej zagrożeń wynikających z korzystania z Internetu. Do zagrożeń Organizatorzy zaliczają zarówno zagrożenia technologiczne, jak i zagrożenia dotyczące zachowań użytkownika (np. cyberprzemoc, kontakty z nieznajomymi, zagrożenia utraty prywatności online, pornografia dziecięca, szkodliwe treści, uzależnienia).

Prace konkursowe mogą być wykorzystane przez organizatorów Konkursu w kampanii społecznej promującej ochronę dzieci i młodzieży przed niebezpieczeństwami wynikającymi z informacji dostępnych w Internecie. Organizatorzy Konkursu prowadzą wspólnie kampanię medialną promującą bezpieczne prowadzenie biznesu z wykorzystaniem Internetu – pod hasłem: „Tworzymy bezpieczny Internet”.

Nagrodzone i wyróżnione plakaty będą stanowić istotny element prowadzonej przez organizatorów.

W konkursie mogą uczestniczyć, jako samodzielni autorzy lub zespoły autorskie: graficy projektanci oraz plastycy, zespoły projektowe agencji reklamowych i studiów graficznych oraz studenci uczelni artystycznych.

Organizatorzy ustanawiają nagrodę główną w wysokości 7000 zł oraz dwie nagrody w wysokości po 4000 zł każda, choć dopuszczają możliwość innego podziału nagród. Organizatorzy zorganizują wystawę prac wytypowanych przez Jurorów spośród wszystkich dopuszczonych do konkursu utworów . Wystawa odbędzie się w Muzeum Plakatu dnia 11 stycznia 2012 i będzie trwać do 5 lutego 2012 r. O przyznanych nagrodach i wyróżnieniach organizatorzy poinformują na stronie www.plakat.edu.

W skład Jury wchodzą: Waldemar Świerzy, Mieczysław Wasilewski, Wiktor Jędrzejec, Stanisław Wieczorek, Piotr Młodożeniec, Grzegorz Adach, Agnieszka Wrońska

Ostateczny termin nadsyłania prac upływa: 15 grudnia 2011 r. godz. 16.00.

Źródło: plakat.edu.pl

www.plakat.edu.pl/konkurs,3.html

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Gazetki Intemarché wyróżnione ponownie w Adretail Inspiro
Gazetki promocyjne sklepów spożywczych Intermarché zostały wyróżnione w kolejnej edycji Programu AdRetail Inspiro. Zdaniem organizatorów rankingu są to najlepiej wykonane gazetki pod względem graficznym w kategorii Supermarkety. Przyznane wyróżnienie jest już drugą z rzędu nagrodą dla sieci handlowej należącej do Grupy Muszkieterów.
Instytutu Muzyki i Tańca będzie „Narodowy”. Potrzebe nowe logo
Instytut Muzyki i Tańca ogłasza otwarty Konkurs na przygotowanie identyfikacji wizualnej Instytutu Muzyki i Tańca. Termin nadsyłania prac konkursowych upływa 15 lipca 2018 roku.
Konkurs Papaya Young Directors rozstrzygnięty
Znamy już zwycięzców 5. edycji konkursu Papaya Young Directors! Grand Prix powędrowało w ręce Tomasza Chrapusty i Katarzyny Czeżyk za kampanię EB. Nagrodę specjalną ATM SYSTEM za najlepszą produkcję dla reżysera i producenta dostali Patrycja Polkowska, Agata Wiśniewska, Gabriela Piskor za film dla PZU „Sleepers" Patrycji Polkowskiej. PZU jest jednym z...
Golden Arrow: Lista nominacji
Jury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który premiuje najbardziej efektywne kampanie i innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, ogłosiło 69 nominacji do Golden Arrow. Grand Prix, 12 statuetek i 19 wyróżnień zwycięzcy odbiorą 21 czerwca br. podczas uroczystej gali w Małej Warszawie przy ulicy Otwockiej 14.
Rusza Konkurs Biuletynów Firmowych 2018
Wprowadzenie całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych pracach oraz trzech nowych kategorii konkursowych to najważniejsze zmiany w 18. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Udział w Konkursie niezmiennie jest bezpłatny.
 
środa 20.06.2018, 63 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone