WIADOMOŚCI

Bezpłatna rejestracja na wrześniowy Festiwaldruku.pl

Mateusz Zawiślak   19.06.2017, przeczytano 408 razy
ilustracjastrzałka
Bezpłatna rejestracja na wrześniowy Festiwaldruku.pl

Ruszyła rejestracja dla zwiedzających wrześniowe targi FestiwalDruku.pl. Rejestracja jest bezpłatna dla przedstawicieli branży, jako kod zaproszenia należy podać w formularzu hasło: SIGNS


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatna-rejestracja-na-wrzesniowy-festiwaldruku.pl,32844,artykul.html

W dniach 13-14 września br. w hali nr I EXPO XXI Warszawa zaprezentują się dostawcy mediów i maszyn dla branży reklamy i poligrafii. Podobnie jak w ubiegłym roku, targom towarzyszyć będą liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.

Jednym w wydarzeń będą warsztaty, które podczas FestiwalDruku.pl przeprowadzi firma Alma Trend pod hasłem „Amazing but true – czyli zaskakujące możliwości termotransferu”. Podczas targów FestiwalDruku.pl firma Canon zaprezentuje premierowo maszynę  Océ Colorado 1640 – nowy 64-calowy ploter drukujący z roli na rolę, wyposażony w przełomową technologię UVgel. Europejska premiera maszyny odbyła się podczas tegorocznej Fespy w Hamburgu, polscy użytkownicy będą mogli zobaczyć ją po raz pierwszy właśnie podczas FestiwalDruku.pl. Wsród wydarzeń dodatkowych znajdzie się również II edycja konferencji Etykiety.pl Etigraf dla branży opakowaniowej oraz warsztaty ze zgrzewania banerów przeprowadzone przez firmę Heisslufttechnik.

Przypominamy zeszłoroczną edycję:

Podczas targów zostaną na stoiskach zaprezentowane zwycięskie zgłoszenia w konkursie o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentowane na targach.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 13-14 września 2017 r. Równolegle odbywają się targi FestiwalMarketingu.pl.

Wstęp na targi jest skierowany wyłącznie do profesjonalistów i przedstawicieli branży. Bezpłatnej rejestracji na targi można dokonać TUTAJ. W pole Kod zaproszenia należy wpisać: SIGNS.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Historia Polski odtworzona z klocków Lego w oprawie projektorów Sony
Pomysł na HistoryLand narodził się z połączenia dwóch pasji – do historii i budowania z klocków LEGO. To interaktywne centrum jest spełnieniem marzeń jego twórców – Marcina Pietruchy oraz Marcina i Krzysztofa Tobolskich, którzy od dziecka lubili budować z klocków. Pierwsza powstała makieta Sukiennic. Później kolejne. Jest ich obecnie dziesięć, ale twórcy zapowiadają kolejne....
Jedno z ostatnich badań Salesforce poświęcono rynkowi reklamy cyfrowej. Opublikowany niedawno raport wskazuje silną koncentrację firm na personalizowaniu przekazu reklamowego, konieczność wykorzystywania wielu źródeł danych o konsumentach oraz potrzebę skuteczniejszych wskaźników pomiaru sukcesu.
8574 przebadane kobiety w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”
Przez cały rok 2017 trwała jubileuszowa, X edycja kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, organizowana przez Grupę Muszkieterów, zrzeszającą sieci Intermarché i Bricomarché. W trakcie akcji przebadano łącznie ponad 8,5 tys. kobiet. U 926 z nich wykryto zmianę łagodną, a 240 skierowano na dalszą diagnostykę. W ramach kampanii Grupa Muszkieterów przeprowadziła również sondę uliczną, pytając...
Mindshare Polska: Awanse i nowi liderzy zespołów klienckich
Żaneta Szysz oraz Małgorzata Żeleźnik awansują w strukturze domu mediowego Mindshare Polska. Wraz z objęciem funkcji Director, Client Leadership Żaneta Szysz będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem realizującym działania komunikacyjne dla wszystkich brandów koncernu Unilever w Polsce. Nowym Managerem w zespole pracującym dla marek Unilever została Małgorzata Żeleźnik, która zarządza dz...
Ósma edycja Wieczoru Branżowego Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych po raz kolejny udowodniła jak istotna jest integracja firm z branży. Jeszcze większa frekwencja uczestników, miła atmosfera, rozmowy prywatne i biznesowe pozwalają lepiej poznać się firmom zrzeszonym w PIAP. Po raz kolejny formuła wydarzenia sprawdziła się w 100%.
 
piątek 23.02.2018, 95 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone