logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpłatna rejestracja na wrześniowy Festiwaldruku.pl

   19.06.2017, przeczytano 560 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła rejestracja dla zwiedzających wrześniowe targi FestiwalDruku.pl. Rejestracja jest bezpłatna dla przedstawicieli branży, jako kod zaproszenia należy podać w formularzu hasło: SIGNS


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatna-rejestracja-na-wrzesniowy-festiwaldruku.pl,32844,artykul.html

W dniach 13-14 września br. w hali nr I EXPO XXI Warszawa zaprezentują się dostawcy mediów i maszyn dla branży reklamy i poligrafii. Podobnie jak w ubiegłym roku, targom towarzyszyć będą liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.

Jednym w wydarzeń będą warsztaty, które podczas FestiwalDruku.pl przeprowadzi firma Alma Trend pod hasłem „Amazing but true – czyli zaskakujące możliwości termotransferu”. Podczas targów FestiwalDruku.pl firma Canon zaprezentuje premierowo maszynę  Océ Colorado 1640 – nowy 64-calowy ploter drukujący z roli na rolę, wyposażony w przełomową technologię UVgel. Europejska premiera maszyny odbyła się podczas tegorocznej Fespy w Hamburgu, polscy użytkownicy będą mogli zobaczyć ją po raz pierwszy właśnie podczas FestiwalDruku.pl. Wsród wydarzeń dodatkowych znajdzie się również II edycja konferencji Etykiety.pl Etigraf dla branży opakowaniowej oraz warsztaty ze zgrzewania banerów przeprowadzone przez firmę Heisslufttechnik.

Przypominamy zeszłoroczną edycję:

Podczas targów zostaną na stoiskach zaprezentowane zwycięskie zgłoszenia w konkursie o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentowane na targach.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 13-14 września 2017 r. Równolegle odbywają się targi FestiwalMarketingu.pl.

Wstęp na targi jest skierowany wyłącznie do profesjonalistów i przedstawicieli branży. Bezpłatnej rejestracji na targi można dokonać TUTAJ. W pole Kod zaproszenia należy wpisać: SIGNS.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Siła Natury” - Herbapol-Lublin startuje z kampanią napojów
„Herbapol-Lublin” S.A., jeden z największych polskich producentów herbat, dżemów i syropów, wprowadza na rynek gotowe do picia napoje ziołowe i herbaciane. Dotychczasowa oferta została wzbogacona o ziołowe napoje funkcjonalne „Uroda” i „Detox” na bazie ekstraktów z ziół i owoców oraz napoje herbaciane Herbapol...
Omega z wyjątkową kampanią telewizyjną
Dziś startuje wyjątkowa i historyczna kampania telewizyjna prezentująca zegarek OMEGA Speedmaster, czyli pierwszy zegarek, który znalazł się na Księżycu. Za zakup mediów odpowiada zespół LuxHub w Havas Media Group.
TFP Grafika na Festiwalmarketingu.pl: Druk 3D dla POS i branży opakowań
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
Wirtualny influencer z Opus B na profilu KFC
Eksperci zespołu digital Opus B na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764