logo
WIADOMOŚCI

Bezpłatna rejestracja na wrześniowy Festiwaldruku.pl

   19.06.2017, przeczytano 509 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła rejestracja dla zwiedzających wrześniowe targi FestiwalDruku.pl. Rejestracja jest bezpłatna dla przedstawicieli branży, jako kod zaproszenia należy podać w formularzu hasło: SIGNS


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatna-rejestracja-na-wrzesniowy-festiwaldruku.pl,32844,artykul.html

W dniach 13-14 września br. w hali nr I EXPO XXI Warszawa zaprezentują się dostawcy mediów i maszyn dla branży reklamy i poligrafii. Podobnie jak w ubiegłym roku, targom towarzyszyć będą liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.

Jednym w wydarzeń będą warsztaty, które podczas FestiwalDruku.pl przeprowadzi firma Alma Trend pod hasłem „Amazing but true – czyli zaskakujące możliwości termotransferu”. Podczas targów FestiwalDruku.pl firma Canon zaprezentuje premierowo maszynę  Océ Colorado 1640 – nowy 64-calowy ploter drukujący z roli na rolę, wyposażony w przełomową technologię UVgel. Europejska premiera maszyny odbyła się podczas tegorocznej Fespy w Hamburgu, polscy użytkownicy będą mogli zobaczyć ją po raz pierwszy właśnie podczas FestiwalDruku.pl. Wsród wydarzeń dodatkowych znajdzie się również II edycja konferencji Etykiety.pl Etigraf dla branży opakowaniowej oraz warsztaty ze zgrzewania banerów przeprowadzone przez firmę Heisslufttechnik.

Przypominamy zeszłoroczną edycję:

Podczas targów zostaną na stoiskach zaprezentowane zwycięskie zgłoszenia w konkursie o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentowane na targach.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 13-14 września 2017 r. Równolegle odbywają się targi FestiwalMarketingu.pl.

Wstęp na targi jest skierowany wyłącznie do profesjonalistów i przedstawicieli branży. Bezpłatnej rejestracji na targi można dokonać TUTAJ. W pole Kod zaproszenia należy wpisać: SIGNS.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone