logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpłatne* grafiki COVID19 od Oki

  PR 21.05.2020, przeczytano 935 razy
ilustracja

Firma OKI Europe zapewnia bezpłatne* nośniki i grafiki, które pomagają firmom podczas pandemii COVID-19 oraz w procesie powrotu do nowej normalności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatne%2A-grafiki-covid19-od-oki,387103,artykul.html

Biorąc pod uwagę, że szybkie tworzenie i wdrażanie ważnych oznakowań na temat dystansu społecznego może stanowić wyzwanie dla przedsiębiorstw, OKI Europe nawiązała współpracę z firmą Floralabels, aby oferować organizacjom bezpłatne* nośniki i grafiki do tworzenia naklejek podłogowych, które można szybko i łatwo wydrukować za pomocą drukarki kolorowej A3. Umożliwi to obecnie działającym i wznawiającym pracę firmom jak najszybsze rozpoczęcie działalności przy jednoczesnej ochronie dobrobytu pracowników, klientów i gości.

W pakiecie z nośnikami znajdują się okrągłe naklejki podłogowe o wymiarach 285 × 285 mm oraz prostokątne banery o wymiarach 215 × 900 mm i 297 × 1320 mm. Dostępne bezpłatne grafiki wspierające obejmują przyciągające wzrok projekty i komunikaty informujące o konieczności zachowania bezpiecznego odstępu dwóch metrów oraz wskazujące, gdzie klienci powinni stać w kolejce, by go zachować.

- Skuteczna komunikacja wizualna ma kluczowe znaczenie dla wspierania dystansu społecznego. Nawet po zniesieniu ścisłych kontroli dystans społeczny prawdopodobnie pozostanie wymogiem przez kilka tygodni lub miesięcy, więc organizacje potrzebują środków zachęcających i przypominających pracownikom i odwiedzającym o przestrzeganiu zasad – mówi Javier Lopez, dyrektor generalny ds. rozwiązań wertykalnych. - Poprzez dostarczanie przedsiębiorstwom bezpłatnych* nośników i grafik obecnie i w okresie przejścia z powrotem na nową formę „zwykłej działalności” możemy pomóc zminimalizować czas potrzebny na drukowanie i wdrażanie niezbędnych oznakowań dystansu społecznego oraz wspierać firmy w działaniu i przestrzeganiu przepisów rządowych wymaganych do przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się Covid-19.

Wszystkie grafiki zostały przetestowane przy użyciu wielokrotnie nagradzanych drukarek OKI z serii C800 do użytku w punktach sprzedaży detalicznej oraz dołączonych do oferty trwałych, samoprzylepnych nośników firmy Floralabels. Aby drukować bezpłatne naklejki podłogowe, przedsiębiorstwa będą musiały uzyskać dostęp do drukarki, która umożliwia obsługę nośników, formatów i rozmiarów każdej naklejki.

ilustracjastrzałka

Źródło: OKI Europe Ltd

www.oki.com/pl

Dodatkowe informacje:

*Regulamin
1. W celu wsparcia jak największej liczby firm i organizacji, oferta jest ograniczona do 1 pudełka mediów na firmę lub organizację, według kolejności zgłoszeń, do wyczerpania zapasów. Zarówno komercyjne, jak i prywatne firmy i organizacje mogą ubiegać się o zestaw mediów do zachowania dystansu społecznego. Aby uczestniczyć e ofercie, Twoja siedziba (klienci komercyjni) lub stałe miejsce zamieszkania (klienci prywatni) musi znajdować się w Polsce. Aby skorzystać z tej bezpłatnej oferty, musisz mieć ukończone 18 lat.
2. Zestaw oferowanych bezpłatnych mediów jest odpowiedni do użytku tylko z drukarkami OKI z serii C800, z nimi został też przetestowany . OKI nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek problemy wynikające z nośników lub projektów używanych z innymi drukarkami. OKI zastrzega sobie prawo do zmiany, rozszerzenia lub rozwiązania niniejszej oferty bezpłatnych mediów bez uprzedniego powiadomienia.
3. Ta oferta bezpłatnych mediów podlega wyłącznemu prawu i jurysdykcji Anglii i Walii.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764