logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpłatne* grafiki COVID19 od Oki

  PR 21.05.2020, przeczytano 227 razy
ilustracja

Firma OKI Europe zapewnia bezpłatne* nośniki i grafiki, które pomagają firmom podczas pandemii COVID-19 oraz w procesie powrotu do nowej normalności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatne%2A-grafiki-covid19-od-oki,387103,artykul.html

Biorąc pod uwagę, że szybkie tworzenie i wdrażanie ważnych oznakowań na temat dystansu społecznego może stanowić wyzwanie dla przedsiębiorstw, OKI Europe nawiązała współpracę z firmą Floralabels, aby oferować organizacjom bezpłatne* nośniki i grafiki do tworzenia naklejek podłogowych, które można szybko i łatwo wydrukować za pomocą drukarki kolorowej A3. Umożliwi to obecnie działającym i wznawiającym pracę firmom jak najszybsze rozpoczęcie działalności przy jednoczesnej ochronie dobrobytu pracowników, klientów i gości.

W pakiecie z nośnikami znajdują się okrągłe naklejki podłogowe o wymiarach 285 × 285 mm oraz prostokątne banery o wymiarach 215 × 900 mm i 297 × 1320 mm. Dostępne bezpłatne grafiki wspierające obejmują przyciągające wzrok projekty i komunikaty informujące o konieczności zachowania bezpiecznego odstępu dwóch metrów oraz wskazujące, gdzie klienci powinni stać w kolejce, by go zachować.

- Skuteczna komunikacja wizualna ma kluczowe znaczenie dla wspierania dystansu społecznego. Nawet po zniesieniu ścisłych kontroli dystans społeczny prawdopodobnie pozostanie wymogiem przez kilka tygodni lub miesięcy, więc organizacje potrzebują środków zachęcających i przypominających pracownikom i odwiedzającym o przestrzeganiu zasad – mówi Javier Lopez, dyrektor generalny ds. rozwiązań wertykalnych. - Poprzez dostarczanie przedsiębiorstwom bezpłatnych* nośników i grafik obecnie i w okresie przejścia z powrotem na nową formę „zwykłej działalności” możemy pomóc zminimalizować czas potrzebny na drukowanie i wdrażanie niezbędnych oznakowań dystansu społecznego oraz wspierać firmy w działaniu i przestrzeganiu przepisów rządowych wymaganych do przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się Covid-19.

Wszystkie grafiki zostały przetestowane przy użyciu wielokrotnie nagradzanych drukarek OKI z serii C800 do użytku w punktach sprzedaży detalicznej oraz dołączonych do oferty trwałych, samoprzylepnych nośników firmy Floralabels. Aby drukować bezpłatne naklejki podłogowe, przedsiębiorstwa będą musiały uzyskać dostęp do drukarki, która umożliwia obsługę nośników, formatów i rozmiarów każdej naklejki.

ilustracjastrzałka

Źródło: OKI Europe Ltd

www.oki.com/pl

Dodatkowe informacje:

*Regulamin
1. W celu wsparcia jak największej liczby firm i organizacji, oferta jest ograniczona do 1 pudełka mediów na firmę lub organizację, według kolejności zgłoszeń, do wyczerpania zapasów. Zarówno komercyjne, jak i prywatne firmy i organizacje mogą ubiegać się o zestaw mediów do zachowania dystansu społecznego. Aby uczestniczyć e ofercie, Twoja siedziba (klienci komercyjni) lub stałe miejsce zamieszkania (klienci prywatni) musi znajdować się w Polsce. Aby skorzystać z tej bezpłatnej oferty, musisz mieć ukończone 18 lat.
2. Zestaw oferowanych bezpłatnych mediów jest odpowiedni do użytku tylko z drukarkami OKI z serii C800, z nimi został też przetestowany . OKI nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek problemy wynikające z nośników lub projektów używanych z innymi drukarkami. OKI zastrzega sobie prawo do zmiany, rozszerzenia lub rozwiązania niniejszej oferty bezpłatnych mediów bez uprzedniego powiadomienia.
3. Ta oferta bezpłatnych mediów podlega wyłącznemu prawu i jurysdykcji Anglii i Walii.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kanlux, jedna z europejskich firm sektora oświetleniowego, przedłużyła współpracę z krakowską agencją More Bananas. Specjaliści od marketingu zajmują się mediami społecznościowymi śląskiej marki oraz kampaniami Facebook Ads i Google Ads.
Voice Contact Center współpracuje z Allegro w obszarze Customer Experience
Spółka z Grupy OEX wspiera od października 2019 roku najbardziej popularną platformę zakupową  w realizacji strategii excellent customer experience. Odpowiada między innymi za wsparcie procesów biznesowych w obszarze obsługi klienta, kampanii komercyjnych i marketingowych oraz za budowanie katalogu produktów na platformie.
Karolina Studzińska w 19 Południku
Z początkiem czerwca br. do zespołu 19 Południka dołączyła Karolina Studzińska, obejmując stanowisko Project Managera. Jest odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie projektami obsługiwanych przez agencję klientów.
Serviceplan Health autorem kolejnej kampanii dla marki Biotebal
Serviceplan Health (Group One) - warszawski oddział międzynarodowej grupy specjalizującej się w komunikacji marketingowej w kategorii zdrowia, realizuje kolejny projekt  dla  marki Biotebal z portfolio Polpharma S.A. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii, pod kierunkiem zespołu Serviceplan Health, po raz trzeci z rzędu odpowiada agencja kreatywna Change...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764