logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpłatne autobusy na Remadays Warsaw 2022

   13.01.2022, przeczytano 1256 razy
ilustracjastrzałka

Podczas targów RemaDays Warsaw kursować będą dedykowane, bezpłatne autobusy oznakowane logo RemaDays. Dzięki nim szybko dotrzecie Państwo z centrum Warszawy lub z lotniska na hale targowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatne-autobusy-na-remadays-warsaw-2022,394383,artykul.html

Autobusy odjeżdżać będą ze specjalnie przygotowanych przystanków: DW Centralny 06 oraz  PKP Lotnisko Chopina. Aby usprawnić komunikację zarówno na przystankach początkowych, jak i na terenie PTAK Warsaw EXPO, obecni będą oznakowani hości RemaDays.

Udzielą oni niezbędnych informacji i wskażą Państwu właściwy kierunek. Nie zabraknie też jasnych informacji związanych z kursowaniem autobusów, które znajdą się na każdym z przystanków.

Autobusy będą kursowały przez wszystkie trzy dni w godzinach targów i później, idealnie na podróż w obie strony.

Wszystkie niezbędne informacje dotyczące dotarcia na targi RemaDays Warsaw oraz szczegółowy rozkład autobusów znajdziecie Państwo na naszej stronie w zakładce Lokalizacja i dojazd.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764