logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpłatne szkolenie online z obsługi drukarki 3D Makerbor Method X

  PR 09.12.2019, przeczytano 263 razy
ilustracjastrzałka

Dowiedz się, jak wykorzystać najnowszą drukarkę 3D MakerBot METHOD X w zastosowaniach przemysłowych. Sprawdź, jakie technologie odpowiadają za dokładność i powtarzalność druku z inżynieryjnych materiałów. Bezpłatne webinarium odbędzie się 17 grudnia o godz. 11:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatne-szkolenie-online-z-obslugi-drukarki-3d-makerbor-method-x,385032,artykul.html

Bezpłatne szkolenie online

  • Data: 17 grudnia (wtorek)
  • Czas: 11:00 - 12:00
  • Zapisy TUTAJ

MakerBot to jeden z najbardziej rozpoznawalnych producentów drukarek 3D. Do tej pory firma kojarzona była z drukarkami w segmencie biurkowych urządzeń do szybkiego prototypowania z PLA w przedziale cenowym od 5 do 15 tys. zł. Urządzenia MakerBot znane są z niezawodności i praktycznie bezobsługowej pracy. Od niedawna MakerBot wkroczył w segment Industry, dostarczając na rynek serię METHOD.

Najnowsza drukarka 3D MakerBot METHOD X powstała we współpracy z firmą Stratasys - liderem wśród producentów produkcyjnych systemów do druku 3D. Drukarka 3D łączy zaawansowane technologie stworzone do przemysłowych zastosowań z przystępnością desktopowych urządzeń MakerBot.

METHOD X obsługuje rozpuszczalny materiał podporowy oraz ciągle poszerzający się zakres materiałów inżynieryjnych. Obecnie drukarka 3D wytwarza z ABS-u, PET-G, ASA, PLA, Tough PLA, a wkrótce także z Nylonu. Podgrzewana do 100 stopni C komora robocza z cyrkulacją powietrza, system dwóch esktruderów oraz elastyczna platforma robocza to tylko niektóre rozwiązania technologiczne, które odpowiadają za dokładność wymiarową produkowanych części i powtarzalność wytwarzania.

Zobacz bezpłatne webinarium i dowiedz się wszystkiego o najnowszej serii MakerBot METHOD. Zapisz się na szkolenie lub uzyskaj dostęp do nagrania TUTAJ

Źródło: CadXpert

www.cadxpert.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total z kampanią przygotowaną z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja Olmeka Creation House.
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500 (44-calowa) są...
VMLY&R Poland z kampanią dla marki Lay’s dla 33 krajów
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764