logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezplatne szkolenie SEO z okazji Dnia Kobiet

  PR 07.03.2016, przeczytano 668 razy

Od kilku lat międzynarodowe badania wykazują, że Polki są najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Europie i coraz więcej z nich prowadzi własne firmy. By wspomóc takie kobiety, agencja widzialni.pl przygotowała bezpłatne szkolenie pozwalające pozyskać konkretną wiedzę w obszarze pozycjonowania i marketingu w wyszukiwarkach. Zapisy ruszają 8 marca, z okazji Dnia Kobiet, a zgłoszenia wysyłać można do 25 marca 2016 roku. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatne-szkolenie-seo-z-okazji-dnia-kobiet,27742,artykul.html

Celem spotkania jest podwyższenie wiedzy z zakresu marketingu online i poszerzenie kompetencji z zakresu SEO kobiet przedsiębiorczych. - Jeżeli jesteś kobietą i prowadzisz własny biznes, zarządzasz zespołem ludzi, pełnisz funkcje kierownicze, nadzorujesz pracę określonego działu w firmie lub zasiadasz w zarządzie, to szkolenie jest dla Ciebie. Pomożemy w realizacji zawodowych celów – mówi Michał Chudyszewicz, dyrektor sprzedaży w agencji widzialni.pl.

W czasie szkolenia uczestniczki będą miały możliwość zgłębienia wiedzy nt. promocji witryny w wynikach organicznych wyszukiwarki Google, poznają metody pozycjonowania, dowiedzą się, jaka jest rola SEO w sprzedaży, HR oraz kreowaniu wizerunku firmy oraz jak pozycjonować biznes lokalny.

Szkolenie poprowadzi Michał Chudyszewicz, który od 2011 roku współpracuje z kluczowymi Klientami w firmie widzialni.pl, obecnie na stanowisku dyrektora sprzedaży. Specjalizuje się m. in. w budowaniu strategii pozycjonowania szerokiego, szkoleniach z zakresu SEO oraz SEO Copywritingu.

Uczestnictwo w szkoleniu jest bezpłatne. Wcześniej należy zgłosić chęć udziału i zapisać się, wypełniając krótki formularz dostępny na blogu firmy widzialni.pl (http://blog.widzialni.pl/bezplatne-szkolenie-z-pozycjonowania).

  • Adresaci szkolenia: Kobiety pełniące funkcje kierownicze, właścicielki firm
  • Liczba godzin: 4
  • Liczba kobiet: 40
  • Data: 14 kwietnia 2016 roku
  • Miejsce szkolenia: Business Link Poznań, ul. Baraniaka 88E, Poznań
  • Koszt szkolenia: bezpłatne
  • Termin wysyłania zgłoszeń: 25 marca 2016

Źródło: widzialni.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

JBB Bałdyga tworzy kreatywną komunikację wykorzystując sztuczną inteligencję
Jak powinna wyglądać idealna kanapka? Jak transport przyszłości? A jak firmowa maskotka? Na te i kilka innych pytań odpowiedzi szuka marka JBB Bałdyga wykorzystując do tego sztuczną inteligencję. Efekty są naprawdę ciekawe i wywołują spore zaangażowanie fanów marki w mediach społecznościowych.
Policja i Yanosik apelują na telebimach przy drogach i skrzyżowaniach
Co czwarty wypadek drogowy jest spowodowany używaniem telefonu podczas jazdy. Oderwanie wzroku od drogi, nawet na sekundę może spowodować, że kierowca nie zareaguje na czas. Wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy. Właśnie dlatego ruszyła ogólnopolska akcja „Łapki” na kierownicę!
Value Media i Labcon z kampanią wielkanocną dla marki Trefl
Trwa kampania wielkanocna marki Trefl, wiodącego producenta gier planszowych oraz puzzli w Polsce. Po raz kolejny działania z zakresu planowania i zakupu mediów koordynuje Value Media (Group One), które współpracuje z Grupą Trefl od jesieni 2022 roku. W ramach modelu house of communication kampanię wspierają spółki Group One. Agencja Labcon (Group One) jest...
Zmiany w Channel Factory Polska
W marcu doszło do zmiany na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Channel Factory Polska – Tomasz Teodorczyk zastąpił Szymona Szmigla. Do zadań Teodorczyka należeć będzie dbanie o całokształt działań firmy, w tym relacje biznesowe z klientami oraz podmiotami współpracującymi z firmą. Do agencji dołączył również Marcin Boroszko, który będzie...
Streetcom wspiera rebranding past Wawrzyńca kampanią influencer marketingową
Trwa kampania influencerska dla past Wawrzyniec realizowana przez Streetcom. Biorą w niej udział zarówno makro i mikro influencerzy. Stanowi ona jeden z pierwszych etapów działań związanych z rebrandingiem i zmianą pozycjonowania popularnych past warzywnych Wawrzyńca. Celem prowadzonej kampanii jest wsparcie promocyjne dla zmienionego pozycjonowania, a także zwiększenie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764