logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpłatne warsztaty: Kolory pod kontrolą w fotografii i druku atramentowym

  PR 15.04.2014, przeczytano 699 razy
ilustracja

W piątek 25 kwietnia br, w godzinach 10:45-16:45 przedstawiciele firm Epson, Alstor (dystrybutor Eizo w Polsce) oraz fotograf Adam Jędrysik poprowadzą w Katowicach bezpłatne warsztaty na temat zarządzania kolorem w fotografii i druku atramentowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatne-warsztaty%3A-kolory-pod-kontrola-w-fotografii-i-druku-atramentowym,21396,artykul.html

Uczestnicy warsztatów uzyskają odpowiedzi m.in. na takie pytania jak:

  • Jakie cechy i funkcje musi mieć monitor do pracy z kolorem?
  • Jak zbudować optymalne środowisko pracy?
  • Jakie są optymalne ustawienia oprogramowania do retuszu i sterownika drukarki?


W trakcie zajęć uczestnicy pracować będą na różnych monitorach Eizo oraz drukować na różnych fotograficznych drukarkach Epson.

W programie zajęć są również takie tematy jak:

  • newralgiczne punkty prawidłowego oświetlenia stanowiska pracy
  • kalibracja i profilowanie
  • wpływ gamutu monitora na przygotowanie prac do drukarni i do labu


Udział w spotkaniu jest bezpłatny ale wymaga wcześniejszej rejestracji.
http://www.fotoplus.pl/warsztaty/kolory-pod-kontrola-w-fotografii-i-druku-atramentowym

Źródło: Epson

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

180heartbeats + Jung v Matt autorką cyfrowego kumpla do grilla dla Szwajcarów
Agencja reklamowa 180heartbeats + Jung v Matt we współpracy Jung v Matt/ Limmat w Zurychu przygotowała apkę Grill-Buddy dla grillitarian. Z jej pomocą Migros, największa sieć w Szwajcarii chce dotrzeć do miłośników dań z rusztu i zachęcić ich do grillowania i rozmów na ten temat.
Farby Beckers z kampanią radiową wokół konkursu
Ruszyła ogólnopolska kampania radiowa wokół konkursu marki farb Beckers „Pokaż barwy Twoich emocji”. Spoty promujące akcję będą emitowane w największych stacjach radiowych w Polsce, m.in. w RMF i Radio Zet. Konkurs wspierają działania BTL, a także aktywności w kanałach social media oraz na portalach internetowych. Zakupem mediów zajął się dom...
Wyszukiwarka KAYAK.pl przedstawia nową odsłonę swojej kampanii reklamowej w Polsce. W ramach promocji marki 17 lipca w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych rozpoczęła się emisja nowych spotów, która potrwa do końca września.
Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764