logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpłatne warsztaty: Kolory pod kontrolą w fotografii i druku atramentowym

  PR 15.04.2014, przeczytano 694 razy
ilustracja

W piątek 25 kwietnia br, w godzinach 10:45-16:45 przedstawiciele firm Epson, Alstor (dystrybutor Eizo w Polsce) oraz fotograf Adam Jędrysik poprowadzą w Katowicach bezpłatne warsztaty na temat zarządzania kolorem w fotografii i druku atramentowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatne-warsztaty%3A-kolory-pod-kontrola-w-fotografii-i-druku-atramentowym,21396,artykul.html

Uczestnicy warsztatów uzyskają odpowiedzi m.in. na takie pytania jak:

  • Jakie cechy i funkcje musi mieć monitor do pracy z kolorem?
  • Jak zbudować optymalne środowisko pracy?
  • Jakie są optymalne ustawienia oprogramowania do retuszu i sterownika drukarki?


W trakcie zajęć uczestnicy pracować będą na różnych monitorach Eizo oraz drukować na różnych fotograficznych drukarkach Epson.

W programie zajęć są również takie tematy jak:

  • newralgiczne punkty prawidłowego oświetlenia stanowiska pracy
  • kalibracja i profilowanie
  • wpływ gamutu monitora na przygotowanie prac do drukarni i do labu


Udział w spotkaniu jest bezpłatny ale wymaga wcześniejszej rejestracji.
http://www.fotoplus.pl/warsztaty/kolory-pod-kontrola-w-fotografii-i-druku-atramentowym

Źródło: Epson

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Roadshow - Wrappingowa dawka emocji!” - edycja IV
Integart wraz z Rafałem Żmudą oraz marką 3M zaprasza do wzięcia udziału w IV edycji RoadShow – Wrappingowa dawka emocji. W dniach 10-13 czerwca br. wiedza, doświadczenie i zamiłowanie do car wrappingu dotrze do Poznania, Wrocławia i Katowic.
Odkryj kuchnię na nowo – kampania marki Amica
Nowoczesne sprzęty AGD pełne są programów i gadżeciarskich rozwiązań, które nie zawsze ułatwiają życie. Marka Amica wdraża więc linię sprzętów kuchennych do zabudowy, która odpowiada na rzeczywiste potrzeby i  jest zaprojektowana w oparciu o obserwacje, badania i testy sprzętu w domach użytkowników. O odkrywaniu kuchni na nowo i czerpaniu z niej tego, co najlepsze,...
Rusza kampania „Porozmawiajmy Mamo”
Celem projektu „Porozmawiajmy Mamo” jest przekazanie mamom pomocnych narzędzi do rozmowy z córką, nie tylko w kontekście nadchodzących zmian fizjologicznych, ale co ważniejsze - zmian związanych z psychiką i emocjami młodej, dojrzewającej kobiety.
Dwie Godziny dla Rodziny” w kampanii Immergas
Immergas bierze udział w akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”. Jest to, związana z Międzynarodowym Dniem Rodziny, kampania społeczna na rzecz budowania dobrych relacji rodzinnych. Dzięki udziałowi w wydarzeniu, pracownicy firmy skończą pracę dwie godziny wcześniej, po to by poświęcić ten czas swoim bliskim. Firma pokazuje w ten sposób, że work-life balance to nie tylko hasło...
Pierwsza kurtyna ledowa w Polsce działa już w Placu Unii
Pierwsza w Polce, spektakularna kurtyna ledowa Super Screen została uruchomiona w Placu Unii. To najnowsza generacja nośnika reklamowego, która zmieniła szklaną elewację Placu Unii w interaktywny ekran. Monitor ma 165 m2 powierzchni i rozdzielczość aż 10 pixeli.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764