logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpłatne warsztaty networkingowe w poznańskim Idea Hub

  PR 18.05.2018, przeczytano 505 razy

Od czego rozpocząć budowanie marki? Jak ją potem komunikować? W jaki sposób pomoże w tym myślenie projektowe, czyli tzw. design thinking? Jak skutecznie zarządzać? Już w najbliższy czwartek, 24 maja o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub Łukasz Stawecki, Brand Manager w Komputronik S.A., przybliży przedsiębiorcom wielokanałowe metody budowania marki w oparciu o strategię marketingową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatne-warsztaty-networkingowe-w-poznanskim-idea-hub,36563,artykul.html

Choć najczęściej hasło „marka” przywodzi na myśl jedynie logo oraz hasło reklamowe, jest ona znacznie bardziej złożona. Na markę składają się również elementy komunikacyjne, behawioralne i wizualne, określające przedsiębiorstwo. W teorii proces kreowania marki to spełnienie kilku punktów. W rzeczywistości wymaga on jednak nieszablonowego podejścia do potrzeb klientów, zwłaszcza w czasach, gdy rynek przepełniony jest niezliczonymi markami.

Jedną z metod tworzenia marki jest opieranie się o dotychczasowe doświadczenia grupy docelowej, a także badanie jej potrzeb. W procesie tym myślenie projektowe pozwala na  odrzucenie sztywnych ram oraz wspiera kreatywne podejście do potrzeb klienta. W jakim celu? Marka zaczyna być odbierana nie tylko jako kolejna nowość na rynku, ale przede wszystkim produkt bądź usługa, która powstała specjalnie z myślą o konkretnych osobach. A stąd już o krok od jej sukcesu.

Stworzenie marki to jednak dopiero początek jej przygody na rynku. Następnym krokiem jest odpowiednia komunikacja. Obecna dostępność tak wielu kanałów stwarza nieskończone możliwości kontaktu z potencjalnym klientem. Jak z niej skorzystać? Już w czwartek, 24 maja o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub odbędzie się spotkanie, na którym padnie odpowiedź na to oraz inne pytania dotyczące budowania marki od postaw. W roli eksperta wystąpi Łukasz Stawecki, od lat zajmujący się opracowywaniem i wdrażaniem wielokanałowych strategii marketingowych. Obecnie współpracuje z Komputronikiem, gdzie odpowiada za budowę nowej kategorii RTV/AGD. Na co dzień pracuje dla największych marek, dla których przygotowuje działania wspierające sprzedaż (Philips, Samsung, LG, Oral-B, Braun, Saeco, DeLonghi i in.). Nasz prelegent był również liderem wielu projektów marketingowych i strategicznych, w tym o charakterze międzynarodowym (m.in. Bayer, Josera, Pekao S.A., Edenred, Leroy Merlin, Biofarm, IT.integro, ofix.pl, Smurfit Kappa, Winkelmann, Volkswagen Poznań, Herlitz, Limagrain). Na spotkaniu zostaną omówione badania, modele oraz krótkie case studies, będące prezentacją strategii marek na konkretnych przykładach. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, wymagana jest jednak rejestracja za pośrednictwem strony www.293055-95.evenea.pl bądź drogą mailową – garbary[at]ihub.pl.

Źródło: Idea Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na tej drukarce wielkoformatowej Mutoh powstają… maty podłogowe
Firma Flocmat korzysta z drukarek sublimacyjnych japońskiej marki Mutoh do produkcji… spersonalizowanych mat podłogowych. Poznajcie kolejną historię sukcesu druku cyfrowego.
Panasonic na ISE 2019
W tym roku Panasonic zaprezentuje podczas targów ISE swoje najnowsze technologie audio-wizualne dla branży rozrywkowej, edukacyjnej, do pokazów publicznych, prezentacji firmowych i pracy grupowej. Podczas wydarzenia firma stworzy m.in supernowoczesną ulicę handlową i futurystyczną salę lekcyjną.
Podczas tegorocznej edycji targów ISE Ricoh zaprezentuje najnowsze rozwiązania ułatwiające współpracę, urządzenia i systemy dla sal konferencyjnych oraz z zakresu digital signage. Uczestnicy targów będą mogli m.in. poznać możliwości autorskiego oprogramowania Smart Meeting Assistant i jako pierwsi przetestować najnowszą serią monitorów interaktywnych....
Arkady Wrocławskie z nową linia kreatywną
Arkady Wrocławskie konsekwentnie realizują nową strategię rozwoju, która w centrum zainteresowanie stawia rodziny z dziećmi. Zlokalizowane w samym sercu Wrocławia centrum handlowe zaprezentowało właśnie linię kreatywną inspirowaną dziecięcymi kolorowankami. Działaniom Arkad Wrocławskich w 2019 roku towarzyszyć będzie też claim: „otwarte na rodziny”.
Prowly z Chief People & Culture Officerem
Prowly, firma technologiczna oferująca rozwiązania dla branży PR, zacieśnia współpracę z Izą Klat, która dołącza do zespołu jako Chief People & Culture Officer. Wcześniej związana m.in. z Google, wspiera teraz coachingowo i doradczo startup Joanny Drabent i Sebastiana Przyborowskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone