logo
WIADOMOŚCI

Bezpłatne warsztaty networkingowe w poznańskim Idea Hub

Mateusz Zawiślak  PR 18.05.2018, przeczytano 165 razy

Od czego rozpocząć budowanie marki? Jak ją potem komunikować? W jaki sposób pomoże w tym myślenie projektowe, czyli tzw. design thinking? Jak skutecznie zarządzać? Już w najbliższy czwartek, 24 maja o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub Łukasz Stawecki, Brand Manager w Komputronik S.A., przybliży przedsiębiorcom wielokanałowe metody budowania marki w oparciu o strategię marketingową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatne-warsztaty-networkingowe-w-poznanskim-idea-hub,36563,artykul.html

Choć najczęściej hasło „marka” przywodzi na myśl jedynie logo oraz hasło reklamowe, jest ona znacznie bardziej złożona. Na markę składają się również elementy komunikacyjne, behawioralne i wizualne, określające przedsiębiorstwo. W teorii proces kreowania marki to spełnienie kilku punktów. W rzeczywistości wymaga on jednak nieszablonowego podejścia do potrzeb klientów, zwłaszcza w czasach, gdy rynek przepełniony jest niezliczonymi markami.

Jedną z metod tworzenia marki jest opieranie się o dotychczasowe doświadczenia grupy docelowej, a także badanie jej potrzeb. W procesie tym myślenie projektowe pozwala na  odrzucenie sztywnych ram oraz wspiera kreatywne podejście do potrzeb klienta. W jakim celu? Marka zaczyna być odbierana nie tylko jako kolejna nowość na rynku, ale przede wszystkim produkt bądź usługa, która powstała specjalnie z myślą o konkretnych osobach. A stąd już o krok od jej sukcesu.

Stworzenie marki to jednak dopiero początek jej przygody na rynku. Następnym krokiem jest odpowiednia komunikacja. Obecna dostępność tak wielu kanałów stwarza nieskończone możliwości kontaktu z potencjalnym klientem. Jak z niej skorzystać? Już w czwartek, 24 maja o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub odbędzie się spotkanie, na którym padnie odpowiedź na to oraz inne pytania dotyczące budowania marki od postaw. W roli eksperta wystąpi Łukasz Stawecki, od lat zajmujący się opracowywaniem i wdrażaniem wielokanałowych strategii marketingowych. Obecnie współpracuje z Komputronikiem, gdzie odpowiada za budowę nowej kategorii RTV/AGD. Na co dzień pracuje dla największych marek, dla których przygotowuje działania wspierające sprzedaż (Philips, Samsung, LG, Oral-B, Braun, Saeco, DeLonghi i in.). Nasz prelegent był również liderem wielu projektów marketingowych i strategicznych, w tym o charakterze międzynarodowym (m.in. Bayer, Josera, Pekao S.A., Edenred, Leroy Merlin, Biofarm, IT.integro, ofix.pl, Smurfit Kappa, Winkelmann, Volkswagen Poznań, Herlitz, Limagrain). Na spotkaniu zostaną omówione badania, modele oraz krótkie case studies, będące prezentacją strategii marek na konkretnych przykładach. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, wymagana jest jednak rejestracja za pośrednictwem strony www.293055-95.evenea.pl bądź drogą mailową – garbary[at]ihub.pl.

Źródło: Idea Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

25 maja Dni Otwarte z produkcyjnymi drukarkami Artemis
25 maja 2018 będą miały miejsce w Opolu prezentacje wielkoformatowych maszyn do druku LED-UV i solwentowego marki Artemis.
Akcja promocyjna Hand Made dla Nescafe Dolce Gusto
Już od roku NESCAFÉ Dolce Gusto i agencja Hand Made dzielą się z czytelnikami bloga latteczyespresso.gazeta.pl kawowymi inspiracjami i ciekawostkami.
Podsumowanie Havas Media Group Conference
Wczoraj odbyła się 11. edycja Havas Media Group Conference pod hasłem: Are you ready to change? Przedstawiciele świata marketingu, technologii oraz kultury rozmawiali o budowaniu wartościowej komunikacji w dobie globalnej transformacji digitalowej.
Agencja S4 z kampanią „Twoje Smart 500” dla Taurona
W maju ruszyła kampania promująca nową ofertę TAURONA „Twoje Smart 500”, przygotowaną dla klientów indywidualnych. Projekt ten realizowany jest kompleksowo przez Agencję Reklamową S4.
25 maja Dni Otwarte fabryki Ikonos
Już w najbliższy piątek (25 maja) będą miały miejsce Dni Otwarte producenta i dystrybutora mediów do druku wielkoformatowego. Oprócz prezentacji produktów, odbędą się warsztaty oklejania mebli, kokpitów, gadżetów.
 
piątek 25.05.2018, 83 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone