logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpłatne warsztaty networkingowe w poznańskim Idea Hub

  PR 18.05.2018, przeczytano 832 razy

Od czego rozpocząć budowanie marki? Jak ją potem komunikować? W jaki sposób pomoże w tym myślenie projektowe, czyli tzw. design thinking? Jak skutecznie zarządzać? Już w najbliższy czwartek, 24 maja o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub Łukasz Stawecki, Brand Manager w Komputronik S.A., przybliży przedsiębiorcom wielokanałowe metody budowania marki w oparciu o strategię marketingową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatne-warsztaty-networkingowe-w-poznanskim-idea-hub,36563,artykul.html

Choć najczęściej hasło „marka” przywodzi na myśl jedynie logo oraz hasło reklamowe, jest ona znacznie bardziej złożona. Na markę składają się również elementy komunikacyjne, behawioralne i wizualne, określające przedsiębiorstwo. W teorii proces kreowania marki to spełnienie kilku punktów. W rzeczywistości wymaga on jednak nieszablonowego podejścia do potrzeb klientów, zwłaszcza w czasach, gdy rynek przepełniony jest niezliczonymi markami.

Jedną z metod tworzenia marki jest opieranie się o dotychczasowe doświadczenia grupy docelowej, a także badanie jej potrzeb. W procesie tym myślenie projektowe pozwala na  odrzucenie sztywnych ram oraz wspiera kreatywne podejście do potrzeb klienta. W jakim celu? Marka zaczyna być odbierana nie tylko jako kolejna nowość na rynku, ale przede wszystkim produkt bądź usługa, która powstała specjalnie z myślą o konkretnych osobach. A stąd już o krok od jej sukcesu.

Stworzenie marki to jednak dopiero początek jej przygody na rynku. Następnym krokiem jest odpowiednia komunikacja. Obecna dostępność tak wielu kanałów stwarza nieskończone możliwości kontaktu z potencjalnym klientem. Jak z niej skorzystać? Już w czwartek, 24 maja o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub odbędzie się spotkanie, na którym padnie odpowiedź na to oraz inne pytania dotyczące budowania marki od postaw. W roli eksperta wystąpi Łukasz Stawecki, od lat zajmujący się opracowywaniem i wdrażaniem wielokanałowych strategii marketingowych. Obecnie współpracuje z Komputronikiem, gdzie odpowiada za budowę nowej kategorii RTV/AGD. Na co dzień pracuje dla największych marek, dla których przygotowuje działania wspierające sprzedaż (Philips, Samsung, LG, Oral-B, Braun, Saeco, DeLonghi i in.). Nasz prelegent był również liderem wielu projektów marketingowych i strategicznych, w tym o charakterze międzynarodowym (m.in. Bayer, Josera, Pekao S.A., Edenred, Leroy Merlin, Biofarm, IT.integro, ofix.pl, Smurfit Kappa, Winkelmann, Volkswagen Poznań, Herlitz, Limagrain). Na spotkaniu zostaną omówione badania, modele oraz krótkie case studies, będące prezentacją strategii marek na konkretnych przykładach. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, wymagana jest jednak rejestracja za pośrednictwem strony www.293055-95.evenea.pl bądź drogą mailową – garbary[at]ihub.pl.

Źródło: Idea Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764