logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpłatne warsztaty wizerunkowe w łódzkim Idea Hub

  PR 02.08.2018, przeczytano 529 razy

Choć wielu z nas stawia znak równości pomiędzy pojęciem wizerunku oraz tożsamości marki, nie można mówić o ich jednoznaczności. Tożsamość bowiem to wizja siebie samego, natomiast wizerunek stanowi nasz obraz w oczach innych. Szereg podejmowanych przez nas działań może mieć pozytywne, ale też niepożądane skutki dla naszego biznesu, które nieraz mogą nas wiele kosztować. W jaki sposób zadbać o jak najlepszy obraz przedsiębiorstwa w otoczeniu biznesowym oraz wśród klientów? Jak przeciwdziałać kryzysom wizerunkowym i w końcu, czy ta wiedza może pomóc nam w osiągnięciu sukcesu? Już w najbliższy czwartek, 9 sierpnia o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub w roli eksperta wystąpi Arkadiusz Orłowski, Social Media Manager Polskiego Związku Hokeja na Lodzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatne-warsztaty-wizerunkowe-w-lodzkim-idea-hub,37471,artykul.html

Firmy często zlecają rolę kreowania wizerunku Agencji PR lub działowi marketingu zapominając o tym, że składają się na niego nie tylko celowe, zaplanowane działania, ale również ogół zachowań i decyzji pracowników. Pozostawienie kwestii wizerunkowych samym sobie na rzecz ulepszania usługi czy produktu, pokutuje złą opinią na temat marki krążącą wśród klientów, których z czasem może być coraz mniej. Zdarza się jednak, że choć przedsiębiorcy z niezwykłą dokładnością planują swoje działania, zagrożenie wizerunkowi niosą czynniki zewnętrzne, niezależne od nas, tj. wypadki, czynniki atmosferyczne, szkodliwe działania osób trzecich czy konkurencji itp. Sztuką jest szybka oraz odpowiednia reakcja na zdarzenia, która może przeciwdziałać negatywnym skutkom i zdusić kryzys wizerunkowy w zarodku. Warto jednak dobrze się do tego przygotować, aby uniknąć podręcznikowych błędów, które, wbrew pozorom, w biznesie zdarzają się niezwykle często, m.in. długa zwłoka czasowa, wskazanie przypadkowej, niekompetentnej osoby do roli rzecznika czy dobór nieodpowiednich środków zapobiegawczych.

Już w najbliższy czwartek, 9 sierpnia o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub warsztaty wizerunkowe poprowadzi Arkadiusz Orłowski, Social Media Manager Polskiego Związku Hokeja na Lodzie, poprzednio specjalista ds. PR-u i marketingu. W trakcie warsztatów uczestnicy dowiedzą się, czym jest wizerunek firmy i dlaczego jest tak ważny, jakie są etapy budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa, w jaki sposób marka osobista może wpłynąć na rozwój firmy, a także jak poradzić sobie z kryzysem wizerunkowym i jak się do niego przygotować.

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, jednak wymagany jest zapis pod adresem drewnowska[at]ihub.pl. Liczba miejsc jest ograniczona.

Źródło: Idea Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plotery tnące Summa w walce z koronawirusem
W ostatnich tygodniach widzieliśmy, jak ważna jest ochrona zdrowia ludzi i jak potrzebna jest odzież ochronna przed koronawirusem, taka jak maski i fartuchy. Technologie cięcia firmy Summa mogą w tym pomóc i pomagają. W związku z tym, że koronawirus nadal rozprzestrzenia się na całym świecie, Summa chce wykorzystać swoje zasoby, aby zminimalizować w jak największym stopniu...
#jestesmyodpowiedzialni na drzwiach całej Polski
„STOP. Ktoś w tym domu ma ograniczoną odporność”. „Proszę zostawić przesyłkę pod drzwiami”.  „Jestem medykiem, nie zastawiaj mi auta”. Tysiące charakterystycznych kart z apelami pojawia się w ostatnich dniach na drzwiach mieszkań i za szybami aut w całej Polsce. Akcję #JESTEŚMYODPOWIEDZIALNI wymyśliła i prowadzi łódzka firma...
Polski oddział OPPO, wiodącego w skali globalnej producenta urządzeń mobilnych, z początkiem kwietnia 2020, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
Skyn zachęca ludzi do pozostania w domu globalną akcją „Stay and f*** at home”
Ruch społeczny został zapoczątkowany w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.
Tyskie: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”
Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764