logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpłatne warsztaty wizerunkowe w łódzkim Idea Hub

  PR 02.08.2018, przeczytano 577 razy

Choć wielu z nas stawia znak równości pomiędzy pojęciem wizerunku oraz tożsamości marki, nie można mówić o ich jednoznaczności. Tożsamość bowiem to wizja siebie samego, natomiast wizerunek stanowi nasz obraz w oczach innych. Szereg podejmowanych przez nas działań może mieć pozytywne, ale też niepożądane skutki dla naszego biznesu, które nieraz mogą nas wiele kosztować. W jaki sposób zadbać o jak najlepszy obraz przedsiębiorstwa w otoczeniu biznesowym oraz wśród klientów? Jak przeciwdziałać kryzysom wizerunkowym i w końcu, czy ta wiedza może pomóc nam w osiągnięciu sukcesu? Już w najbliższy czwartek, 9 sierpnia o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub w roli eksperta wystąpi Arkadiusz Orłowski, Social Media Manager Polskiego Związku Hokeja na Lodzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatne-warsztaty-wizerunkowe-w-lodzkim-idea-hub,37471,artykul.html

Firmy często zlecają rolę kreowania wizerunku Agencji PR lub działowi marketingu zapominając o tym, że składają się na niego nie tylko celowe, zaplanowane działania, ale również ogół zachowań i decyzji pracowników. Pozostawienie kwestii wizerunkowych samym sobie na rzecz ulepszania usługi czy produktu, pokutuje złą opinią na temat marki krążącą wśród klientów, których z czasem może być coraz mniej. Zdarza się jednak, że choć przedsiębiorcy z niezwykłą dokładnością planują swoje działania, zagrożenie wizerunkowi niosą czynniki zewnętrzne, niezależne od nas, tj. wypadki, czynniki atmosferyczne, szkodliwe działania osób trzecich czy konkurencji itp. Sztuką jest szybka oraz odpowiednia reakcja na zdarzenia, która może przeciwdziałać negatywnym skutkom i zdusić kryzys wizerunkowy w zarodku. Warto jednak dobrze się do tego przygotować, aby uniknąć podręcznikowych błędów, które, wbrew pozorom, w biznesie zdarzają się niezwykle często, m.in. długa zwłoka czasowa, wskazanie przypadkowej, niekompetentnej osoby do roli rzecznika czy dobór nieodpowiednich środków zapobiegawczych.

Już w najbliższy czwartek, 9 sierpnia o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub warsztaty wizerunkowe poprowadzi Arkadiusz Orłowski, Social Media Manager Polskiego Związku Hokeja na Lodzie, poprzednio specjalista ds. PR-u i marketingu. W trakcie warsztatów uczestnicy dowiedzą się, czym jest wizerunek firmy i dlaczego jest tak ważny, jakie są etapy budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa, w jaki sposób marka osobista może wpłynąć na rozwój firmy, a także jak poradzić sobie z kryzysem wizerunkowym i jak się do niego przygotować.

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, jednak wymagany jest zapis pod adresem drewnowska[at]ihub.pl. Liczba miejsc jest ograniczona.

Źródło: Idea Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tailor Made PR w kampanii digital dla marki Luksja
Tailor Made PR ponownie poprowadzi działania komunikacyjne dla marki Luksja, tym razem realizowane w ramach nowej kampanii Mini-Nawyki. Agencja pozyskała projekt w ramach wygranego przetargu i odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii a także koncepcji kreatywnej i produkcję materiałów video, współpracę z influencerami oraz relacje z mediami. Komunikacja najnowszej...
Monna Lisa 8000: nowy standard jakości drukowania na tkaninach
ML-8000 to nowy, podstawowy model z serii Monna Lisa, wyposażony w 8 najnowszych głowic PrecisionCore. ML-8000 łączy w sobie moc i wydajność najnowszych, światowej klasy drukarek atramentowych Epson oraz technologię produkcji wyrobów tekstylnych.
Targi Packaging Innovations w dobrej formie: Podsumowanie
Targi Opakowań Packaging Innovations organizowane przez Targi w Krakowie, które w dniach 24-25 września odbyły się w EXPO XXI Warszawa są dowodem na to, że przy zachowaniu restrykcyjnych obostrzeń sanitarnych możliwe jest przygotowanie targów na najwyższym poziomie. Można pokusić się o stwierdzenie, że branża nie powraca do gry, branża już powróciła do gry.
Bez drukowania w chmurze zapomnij o szybkiej cyfrowej transformacji
Z międzynarodowego badania IDC, wynika, że zaledwie 4 proc. firm przeprowadziło kompletną transformację cyfrową w swoich strukturach. 46%z nich wciąż znajduje się na etapie rozpoczęcia procesu cyfryzacji. 60% badanych przedsiębiorstw przekroczyło już założony na ten cel budżet, a 54% firm ma problemy z integracją urządzeń, co skutkuje opóźnieniami w realizacji...
PKO Bank Polski jako sponsor tytularny rozgrywek Ekstraklasy w sezonie 2019/20 pojawił się w blisko 126 tys. publikacji i programów. Zapewniło to bankowi ekwiwalent reklamowy w wysokości przeszło 317,04 mln zł. To ponad trzykrotnie więcej niż w sezonie 2018/19, kiedy PKO Bank Polski współpracował z Ekstraklasą jako partner główny. Wówczas ekwiwalent...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764