logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpłatne warsztaty wizerunkowe w łódzkim Idea Hub

  PR 02.08.2018, przeczytano 733 razy

Choć wielu z nas stawia znak równości pomiędzy pojęciem wizerunku oraz tożsamości marki, nie można mówić o ich jednoznaczności. Tożsamość bowiem to wizja siebie samego, natomiast wizerunek stanowi nasz obraz w oczach innych. Szereg podejmowanych przez nas działań może mieć pozytywne, ale też niepożądane skutki dla naszego biznesu, które nieraz mogą nas wiele kosztować. W jaki sposób zadbać o jak najlepszy obraz przedsiębiorstwa w otoczeniu biznesowym oraz wśród klientów? Jak przeciwdziałać kryzysom wizerunkowym i w końcu, czy ta wiedza może pomóc nam w osiągnięciu sukcesu? Już w najbliższy czwartek, 9 sierpnia o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub w roli eksperta wystąpi Arkadiusz Orłowski, Social Media Manager Polskiego Związku Hokeja na Lodzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatne-warsztaty-wizerunkowe-w-lodzkim-idea-hub,37471,artykul.html

Firmy często zlecają rolę kreowania wizerunku Agencji PR lub działowi marketingu zapominając o tym, że składają się na niego nie tylko celowe, zaplanowane działania, ale również ogół zachowań i decyzji pracowników. Pozostawienie kwestii wizerunkowych samym sobie na rzecz ulepszania usługi czy produktu, pokutuje złą opinią na temat marki krążącą wśród klientów, których z czasem może być coraz mniej. Zdarza się jednak, że choć przedsiębiorcy z niezwykłą dokładnością planują swoje działania, zagrożenie wizerunkowi niosą czynniki zewnętrzne, niezależne od nas, tj. wypadki, czynniki atmosferyczne, szkodliwe działania osób trzecich czy konkurencji itp. Sztuką jest szybka oraz odpowiednia reakcja na zdarzenia, która może przeciwdziałać negatywnym skutkom i zdusić kryzys wizerunkowy w zarodku. Warto jednak dobrze się do tego przygotować, aby uniknąć podręcznikowych błędów, które, wbrew pozorom, w biznesie zdarzają się niezwykle często, m.in. długa zwłoka czasowa, wskazanie przypadkowej, niekompetentnej osoby do roli rzecznika czy dobór nieodpowiednich środków zapobiegawczych.

Już w najbliższy czwartek, 9 sierpnia o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub warsztaty wizerunkowe poprowadzi Arkadiusz Orłowski, Social Media Manager Polskiego Związku Hokeja na Lodzie, poprzednio specjalista ds. PR-u i marketingu. W trakcie warsztatów uczestnicy dowiedzą się, czym jest wizerunek firmy i dlaczego jest tak ważny, jakie są etapy budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa, w jaki sposób marka osobista może wpłynąć na rozwój firmy, a także jak poradzić sobie z kryzysem wizerunkowym i jak się do niego przygotować.

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, jednak wymagany jest zapis pod adresem drewnowska[at]ihub.pl. Liczba miejsc jest ograniczona.

Źródło: Idea Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764