logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpłatne warsztaty z druku CMYK + 1 z Oki

  PR 01.03.2019, przeczytano 688 razy
ilustracjastrzałka

OKI zaprasza na bezpłatne warsztaty druku CMYK + 1, które odbędą się 6 marca (środa) w Warszawie, w hotelu Novotel Warszawa Airport, w ramach których uczestnicy będą mogli w praktyce poznać możliwości druku z wykorzystaniem pięciu tonerów, CMYK + piąty toner biały lub przezroczysty, na wielu różnych nośnikach od kopert aż do banerów do 1,3 m. Wstęp wolny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatne-warsztaty-z-druku-cmyk-%2B-1-z-oki,381451,artykul.html

Warsztaty druku CMYK + 1 do kolejna odsłona praktycznych szkoleń i pokazów kreatywnego podejścia do technologii białego tonera. Najbliższe edycje szkolenia odbędzie się 6 marca w hotelu Novotel Warszawa Airport ul. 1 Sierpnia 1, w godzinach 10:00 – 16:00.

Podczas warsztatów eksperci OKI pokarzą między innymi, jak szybko i opłacalnie można drukować kolorowe grafiki na ciemnych podłożach i papierach barwionych w masie o gramaturze nawet do 360 g/m2 wykorzystując płaską drogę przejścia papieru. Ponadto uczestnicy zgłębią tajniki twórczego i oryginalnego wykorzystania pełnej gamy kolorów CMYK z dodatkowym kolorem białym lub przezroczystym w przypadku druku na kolorowym tle, na nietypowych nośnikach w formacie SRA3 lub arkuszach banerowych o długości 1,3 m, a także na kopertach, wizytówkach czy zaproszeniach. Eksperci OKI pokażą też jak łatwo można przygotować serię wydruków w wysokiej jakości na kolorowych i ciemnych kopertach. Bo biały wydruk na czarnej kopercie, ekskluzywny, ekonomiczny i szybki jest dziś niezwykle prosty do osiągnięcia.

- Są firmy, dla których najwyższa jakość druku oznacza być albo nie być. To przede wszystkim przedsiębiorstwa działające na rynku Graphic Arts, zorientowane na spersonalizowane usługi poligraficzne: produkcję zaproszeń, papeterii, kartek okolicznościowych – te wydruki towarzyszą klientom w najważniejszych momentach. Tu nie ma miejsca, ani czasu na niedoskonałości. Na warsztatach chcemy pokazać, jak dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii można w łatwy, szybki i ekonomiczny sposób zagwarantować klientom końcowym wysoką jakość wydruku w połączeniu z kreatywnym podejściem do projektu. Wydruki na kolorowych tłach, ciemnych kolorach z wykorzystaniem koloru białego, nawet na dużych banerach, mogą być bardzo proste do realizacji, co może przełożyć się na zbudowanie przewagi konkurencyjnej i zdobycie nowych klientów. Na warsztatach chcemy pokazać jak wykorzystywać możliwości białego tonera, aby nasza firma mogła oferować oryginalne, kreatywne i wysokojakościowe produkty – mówi Krzysztof Nakielski, Regional Product Marketing Manager OKI Europe.  

Uczestnicy będą też mieli możliwość własnoręcznego przetestowania możliwości urządzeń graficznych OKI z białym lub przezroczystym tonerem: Pro9541, Pro9542 i Pro9542 z systemem druku na kopertach. Wstęp na warsztaty jest wolny, po wcześniejszym potwierdzeniu udziału w warsztatach (email: krzysztof.nakielski[at]okieurope.com lub telefonicznie Krzysztof Nakielski, tel. 22 44 86 500). Warsztaty są bezpłatne.

  • KIEDY: 6 marca (środa) 2019 roku, w godzinach: 10:00-16:00
  • GDZIE: Hotel Novotel Warszawa Airport ul. 1 Sierpnia 1

Źródło: OKI Europe Ltd

www.oki.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764