logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpłatne webinarium - Folia do reklam podświetlanych

  PR 13.07.2020, przeczytano 216 razy

Zapraszamy na bezpłatne webinarium poświęcone wyjątkowej wylewanej folii do reklam podświetlanych i kasetonów 3M. Na naszym spotkaniu pokażemy Państwu na żywo jak działa folia, dopasujemy rodzaje folii do zastosowań, pokażemy fajne przykłady realizacji reklam, opowiemy trochę o warunkach technicznych i odpowiemy na wszystkie Państwa pytania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatne-webinarium---folia-do-reklam-podswietlanych,387762,artykul.html

Webinarium na fanpage Antalis4Interior

Dlaczego warto wziąć udział w webinarium?

  • ​Omówimy jak działa folia wylewana do podświetleń,
  • Zaprezentujemy rozmaite efekty świetlne różnych folii,
  • Pomożemy jak dobrać odpowiednią folię do reklamy podświetlanej,
  • Pokażemy co zrobić aby kaseton był bardziej płytki,
  • Podamy przykłady materiałów, aby wykonać kaseton bardziej lżejszy i bardziej widoczny,
  • Odpowiemy na zadane pytania w trakcie wydarzenia,
  • Poinformujemy do specjalnej promocji na folie wylewane (tylko dla uczestników webinarium).

Źródło: Antalis Poland

www.antalis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Barbary Jastrzębskiej w Walk PR
Barbara Jastrzębska awansowała na stanowisko Senior Account Manager w dziale komunikacji korporacyjnej agencji Walk PR.
Trwa rejestracja zwiedzających na Remaextra 2021
Trwa rejestracja zwiedzających na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra 2021. Dzięki zarejestrowaniu się przed targami oszczędzicie Państwo przede wszystkim swój czas i pieniądze.
Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day
Już 1 lipca odbędzie się Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana przez Gameset (grupa LTTM). Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Nowym klientem agencji została Symfonia, jeden z największych w Polsce producentów oprogramowania ERP. SEC Newgate CEE całościowo odpowiada za działania marketingowe oraz Public Relations w ramach kampanii wsparcia cyfryzacji polskiego sektora MŚP „Optymizacja”.
Co mają ze sobą wspólnego: człowiek wybierający niestandardowe rozwiązania, czarodziej widzący więcej niż inni, ambitna kobieta ratująca świat i dociekliwy detektyw? To cechy zbieżne z umiejętnościami specjalistów Santander Bank Polska. Nowa kampania pokazuje, jakie możliwości rozwoju oferuje firma i jakich pracowników poszukuje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764