logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpłatne webinarium - Folia do reklam podświetlanych

  PR 13.07.2020, przeczytano 305 razy

Zapraszamy na bezpłatne webinarium poświęcone wyjątkowej wylewanej folii do reklam podświetlanych i kasetonów 3M. Na naszym spotkaniu pokażemy Państwu na żywo jak działa folia, dopasujemy rodzaje folii do zastosowań, pokażemy fajne przykłady realizacji reklam, opowiemy trochę o warunkach technicznych i odpowiemy na wszystkie Państwa pytania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatne-webinarium---folia-do-reklam-podswietlanych,387762,artykul.html

Webinarium na fanpage Antalis4Interior

Dlaczego warto wziąć udział w webinarium?

  • ​Omówimy jak działa folia wylewana do podświetleń,
  • Zaprezentujemy rozmaite efekty świetlne różnych folii,
  • Pomożemy jak dobrać odpowiednią folię do reklamy podświetlanej,
  • Pokażemy co zrobić aby kaseton był bardziej płytki,
  • Podamy przykłady materiałów, aby wykonać kaseton bardziej lżejszy i bardziej widoczny,
  • Odpowiemy na zadane pytania w trakcie wydarzenia,
  • Poinformujemy do specjalnej promocji na folie wylewane (tylko dla uczestników webinarium).

Źródło: Antalis Poland

www.antalis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764