logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpłatne webinarium - Folia do reklam podświetlanych

  PR 13.07.2020, przeczytano 120 razy

Zapraszamy na bezpłatne webinarium poświęcone wyjątkowej wylewanej folii do reklam podświetlanych i kasetonów 3M. Na naszym spotkaniu pokażemy Państwu na żywo jak działa folia, dopasujemy rodzaje folii do zastosowań, pokażemy fajne przykłady realizacji reklam, opowiemy trochę o warunkach technicznych i odpowiemy na wszystkie Państwa pytania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatne-webinarium---folia-do-reklam-podswietlanych,387762,artykul.html

Webinarium na fanpage Antalis4Interior

Dlaczego warto wziąć udział w webinarium?

  • ​Omówimy jak działa folia wylewana do podświetleń,
  • Zaprezentujemy rozmaite efekty świetlne różnych folii,
  • Pomożemy jak dobrać odpowiednią folię do reklamy podświetlanej,
  • Pokażemy co zrobić aby kaseton był bardziej płytki,
  • Podamy przykłady materiałów, aby wykonać kaseton bardziej lżejszy i bardziej widoczny,
  • Odpowiemy na zadane pytania w trakcie wydarzenia,
  • Poinformujemy do specjalnej promocji na folie wylewane (tylko dla uczestników webinarium).

Źródło: Antalis Poland

www.antalis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
Electromobility Poland wprowadza markę Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno – brandingowej...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764