logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpłatny autobus na Remadays Warsaw 2019

   24.10.2018, przeczytano 393 razy
ilustracjastrzałka

Jak co roku podczas targów reklamy i druku RemaDays Warsaw, tak i podczas zbliżającej się, jubileuszowej, 15 edycji, zwiedzający będą mieli możliwość przyjazdu na teren targów bezpłatnymi autobusami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatny-autobus-na-remadays-warsaw-2019,379876,artykul.html

Dzięki współpracy z PKS Grodzisk Mazowiecki zwiedzający skorzystają z bezpłatnych autobusów oznakowanych logo RemaDays. Autobusy będą odjeżdżały z przystanków zlokalizowanych przy Lotnisku Chopina oraz Warszawie Centralnej. Kursy będą odbywały się co 15 minut, podobnie jak kursy powrotne z hal targowych.

Targi RemaDays Warsaw objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reprograf: Efi i Perfecta - Premiery na Remadays 2019
Reprograf odlicza już dni do targów RemaDays. Zapraszamy: hala F, stoisko N7.
Tomasz Bogdanowicz otworzył agencję marketingu sprzedażowego „Shopper Link”
Na polskim rynku pojawiała się nowa agencja świadcząca kompleksowe usługi w zakresie komunikacji marketingowej - Shopper Link. Jej wyróżnikiem jest stawianie na równi wizerunkowego wymiaru budowania marki, jak i aspektu sprzedażowego. Założycielem jest Tomasz Bogdanowicz, który przez ostatnich 6 lat był związany z Walk, gdzie m.in. pełnił obowiązki Managing...
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.
Nowa kampania TV marki Sanytol
W poniedziałek 14 stycznia wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Osiem nowych agencji dołączyło do IPRN
The International Public Relations Network (IPRN), organizacja zrzeszająca niezależne agencje public relations, obecna w ponad 40 krajach, ogłosiła w tym tygodniu zwiększenie swojego globalnego zasięgu. Dołączyło do niej ośmiu nowych członków z różnych krajów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone