logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpłatny dostęp do wyników badania Mobience

  PR 12.09.2016, przeczytano 1347 razy

Zespół Spicy Mobile udostępnia wyniki swojego badania Mobience. Badanie dotyczy intensywności oraz okoliczności korzystania z urządzeń mobilnych oraz poszczególnych aplikacji i domen.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatny-dostep-do-wynikow-badania-mobience,29879,artykul.html

Badanie jest unikatowe, ponieważ realizowane wśród polskiej społeczności mobilnej. Zebrane informacje są wykorzystywane do przygotowywania raportów, rankingów, zestawień, które służą poznaniu preferencji użytkowników mobilnych.

Eksperci Spicy Mobile realizują badanie Mobience już od ponad roku. Z każdym dniem, zbierają coraz więcej danych o zachowaniach polskich użytkowników mobilnych. Wszystko to, za sprawą aplikacji badawczej Mobience instalowanej na urządzeniach mobilnych panelistów. Eksperci chcąc przyczyniać się do jeszcze większego rozwoju rynku mobilnego dzielą się swoją wiedzą.  Każdy nowy użytkownik, który zgłosi się do zespołu Spicy Mobile lub zarejestruje się samodzielnie, otrzyma bezpłatny dostęp do wyników badania na okres 2 tygodni.

Wyniki badania Mobience znajdują się na platformie Mobigate. Jest to nowoczesna platforma z przyjemnym i prostym dla użytkowników interfejsem. Statystyki z pewnością zainteresują twórców oraz wydawców aplikacji, którym również dedykowane są wspomniane narzędzia. Udostępnione statystyki można filtrować i generować względem różnych parametrów: dane demograficzne, wiek, płeć, wykształcenie. Na przykład, użytkownik zainteresowany wynikami aplikacji biznesowych w obrębie mężczyzn z grupy wiekowej 25-34, pochodzących z miast powyżej 100 tysięcy mieszkańców, może wygenerować raport w mniej niż 3 minuty. Ponadto może sprawdzić, z jakich innych aplikacji korzystają użytkownicy wybranej aplikacji np. YouTube. Dane dostępne na platformie Mobigate z pewnością przydadzą się również reklamodawcom, chcącym realizować skuteczne mobilne kampanie. Platforma łączy twórców, wydawców aplikacji oraz reklamodawców,  co oznacza nowe możliwości skutecznego targetowania reklam. Dostępne dane analityczne jeszcze bardziej poszerzają ten wachlarz możliwości.

Dostęp do  wyników badań można uzyskać przez samodzielne założenie konta pod adresem www.panel.mobigate.pl lub  przesłanie adresu email na malgorzata.wolejko[at]spicymobile.pl

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Satysfakcja w kampanii sklepów Komfort
W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza na świecie kampania reklamowa wyprodukowana przy użyciu nowatorskiej technologii 3D i sztucznej inteligencji (AI). Kampania obejmuje TV, digital, OOH oraz działania z zakresu advocacy i ma potrwać do marca 2025 roku.
Agencja Good One PR nowym członkiem ZFPR
Do Związku Firm Public Relations dołączyła nowa agencja – Good One PR. To kolejna firma, która zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Tyle dobra - w kampanii Maślanki Mrągowskiej
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
To się nie kruszy - kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
500 głosów Tomasza Jakubiaka w kampanii addressable TV dla Zrzeszenia BPS
Sztuczna inteligencja wsparła przygotowanie ponad 500 wersji spotów wykorzystywanych w nowej kampanii addressable Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Tę szeroko zakrojoną geotargetowaną akcję zaplanowały Wavemaker i GroupM.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764