logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpłatny dostęp do wyników badania Mobience

  PR 12.09.2016, przeczytano 1336 razy

Zespół Spicy Mobile udostępnia wyniki swojego badania Mobience. Badanie dotyczy intensywności oraz okoliczności korzystania z urządzeń mobilnych oraz poszczególnych aplikacji i domen.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatny-dostep-do-wynikow-badania-mobience,29879,artykul.html

Badanie jest unikatowe, ponieważ realizowane wśród polskiej społeczności mobilnej. Zebrane informacje są wykorzystywane do przygotowywania raportów, rankingów, zestawień, które służą poznaniu preferencji użytkowników mobilnych.

Eksperci Spicy Mobile realizują badanie Mobience już od ponad roku. Z każdym dniem, zbierają coraz więcej danych o zachowaniach polskich użytkowników mobilnych. Wszystko to, za sprawą aplikacji badawczej Mobience instalowanej na urządzeniach mobilnych panelistów. Eksperci chcąc przyczyniać się do jeszcze większego rozwoju rynku mobilnego dzielą się swoją wiedzą.  Każdy nowy użytkownik, który zgłosi się do zespołu Spicy Mobile lub zarejestruje się samodzielnie, otrzyma bezpłatny dostęp do wyników badania na okres 2 tygodni.

Wyniki badania Mobience znajdują się na platformie Mobigate. Jest to nowoczesna platforma z przyjemnym i prostym dla użytkowników interfejsem. Statystyki z pewnością zainteresują twórców oraz wydawców aplikacji, którym również dedykowane są wspomniane narzędzia. Udostępnione statystyki można filtrować i generować względem różnych parametrów: dane demograficzne, wiek, płeć, wykształcenie. Na przykład, użytkownik zainteresowany wynikami aplikacji biznesowych w obrębie mężczyzn z grupy wiekowej 25-34, pochodzących z miast powyżej 100 tysięcy mieszkańców, może wygenerować raport w mniej niż 3 minuty. Ponadto może sprawdzić, z jakich innych aplikacji korzystają użytkownicy wybranej aplikacji np. YouTube. Dane dostępne na platformie Mobigate z pewnością przydadzą się również reklamodawcom, chcącym realizować skuteczne mobilne kampanie. Platforma łączy twórców, wydawców aplikacji oraz reklamodawców,  co oznacza nowe możliwości skutecznego targetowania reklam. Dostępne dane analityczne jeszcze bardziej poszerzają ten wachlarz możliwości.

Dostęp do  wyników badań można uzyskać przez samodzielne założenie konta pod adresem www.panel.mobigate.pl lub  przesłanie adresu email na malgorzata.wolejko[at]spicymobile.pl

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764