logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpłatny upgrade do ploterów Roland

  PR 11.02.2009, przeczytano 1510 razy
ilustracjastrzałka

Roland DG Corporation, wiodący światowy dostawca wielkoformatowych ploterów drukujących i drukująco – tnących przygotował bezpłatny upgrade do ploterów Roland. Value-Up Campagin dotyczy produkcyjnych maszyn serii AJ-1000/740 oraz tnąco - drukujących ploterów z serii VersaCAMM VP-540/300.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatny-upgrade-do-ploterow-roland,8509,artykul.html

Roland Intelligent Pass Control
Upgrade polega na dodaniu systemu Roland Intelligent Pass Control – rewolucyjnej technologii znacznie podnoszącej wartość, zdolności produkcyjne oraz jakość posiadanych maszyn. Technologii ta umożliwia druk w nieosiągalnych wcześniej prędkościach oraz poprawia jakość druku. RIPC precyzyjnie kontroluje sposób nakładania kropel atramentu zapewniając lepszą gęstość uzyskując pełne nasycenia. System ten także znacznie podnosi wydajność maszyny zwiększając ją nawet o 80%.

Kalibracja posuwu
Kolejnym punktem upgradu jest możliwość zmiany kalibracji posuwu materiału w trakcie druku. Jest to niezwykle wygodne narzędzie umożliwiające nieprzerwaną pracę nawet przy bardzo długich wydrukach.

Procedura Value – UP
Szczegóły dotyczące procedury upgrade’u maszyn serii AJ-1000/740 oraz tnąco - drukujących ploterów z serii VersaCAMM VP-540/300 jest dostępna w serwisie internetowym Jet Media oraz na stronie www.rolanddg.pl

Sukces drukuję się Rolandem
Kolejny bezpłatny upgrade maszyn Roland dowodzi ze zakup plotera Roland gwarantuje wysoki poziom opieki posprzedażowej, gwarancyjnej i serwisowej oraz dostęp do najwyższych technologii. Dystrybutorem marki Roland na Polskę jest firma Jet Media Sp. z o.o. – Roland Autorized Partner 2009.

Pokaz druku ploterem Roland AJ 1000 oraz demonstracja działania systemu RIPC i kalibracji posuwu odbędzie się 20 lutego 2009 w siedzibie Jet Media. Szczegóły spotkania będą dostępne w serwisie www Jet Media.

Źródło: Jet Media


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: jetmedia

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764