logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpłatny webinar: Design & Prawo

   22.04.2025, przeczytano 323 razy
ilustracja

29 kwietnia 2025 roku o godzinie 12:00 odbędzie się bezpłatny webinar „Design & Prawo”, organizowany przez Harbingers we współpracy z Kancelarią Markiewicz Sroczyński Mioduszewski. Wydarzenie skierowane jest do projektantów, marketerów, właścicieli e-commerce oraz wszystkich zainteresowanych tworzeniem zgodnych z prawem projektów cyfrowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatny-webinar%3A-design-and-prawo,408482,artykul.html

Dlaczego warto wziąć udział?

W dobie dynamicznego rozwoju technologii i rosnącej świadomości prawnej użytkowników, tworzenie projektów cyfrowych wymaga nie tylko kreatywności, ale także znajomości przepisów prawa. Webinar Design & Prawo to okazja, aby dowiedzieć się, jak tworzyć estetyczne i funkcjonalne projekty, które jednocześnie spełniają wymogi prawne.

Agenda wydarzenia:

12:00 – Część 1 Identyfikacja wizualna oczami designera — Anna Rycerz

  • Jak wygląd marki wpływa na jej postrzeganie? (Test „który produkt wygląda na droższy”)
  • Czym jest spójna identyfikacja wizualna i z czego się składa?
  • Mini – midi – maxi w podejściu do key visuala. Co rekomendujemy?
  • Dlaczego warto mieć więcej niż jedną wersję logo?

12:20 – Część 2 Identyfikacja wizualna oczami prawnika — mec. Ewelina Bosek

  • Co i kiedy chronić? Od czego zacząć?
  • Jak wyglądają opcje mini, midi i maxi w ochronie prawnej?
  • Jak optymalizować koszty ochrony marki i skorzystać z dofinansowań?
  • Terytorialność ochrony – Polska, UE czy cały świat?
  • Co zyskujesz dzięki mądrze zaplanowanej strategii ochrony?

12:50 – Część 3 Podsumowanie i rekomendacje

  • Zestawienie wszystkich rozwiązań w formacie mini–midi–maxi.
  • Nasza rekomendacja dla Ciebie – jak dobrać najlepsze podejście do Twojej marki?

12:55 – Część 4 Q&A

Pytania i odpowiedzi — omówienie.

Prelegenci:

  • Anna Rycerz — design Team Leader w Harbingers, projektantka identyfikacji wizualnych i key visuali. Łączy strategiczne podejście do brandingu z tworzeniem skalowalnych systemów wizualnych.
  • Ewelina Bosek — radca prawny w Markiewicz Sroczyński Mioduszewski Kancelaria Radców Prawnych, specjalistka w zakresie prawa własności intelektualnej i ochrony marki. 

Dla kogo jest ten webinar?

  • Projektantów UX/UI,
  • Marketingowców i designerów,
  • Founderów i osób rozwijających nowe brandy,
  • Właścicieli marek i e-commerce,
  • Wszystkich zainteresowanych tworzeniem zgodnych z prawem projektów cyfrowych.

Rejestracja: Aby wziąć udział w webinarze, należy zarejestrować się na stronie: https://webinar.dk.harbingers.io/design-prawo

Źródło: Harbingers

harbingers.io

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764