logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezpłatny webinar Up&More: promocja aplikacji mobilnej

  PR 03.08.2020, przeczytano 765 razy
ilustracja

Agencja Up&More organizuje bezpłatne spotkanie online dedykowane zarówno przedsiębiorcom, specjalistom marketingu, jak i twórcom aplikacji. Webinar odbędzie się 12 sierpnia z udziałem gościa specjalnego z zespołu Google EMEA App Partnerships – Christy Chen. Udział jest bezpłatny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezplatny-webinar-upandmore%3A-promocja-aplikacji-mobilnej,387968,artykul.html

Eksperci omówią najważniejsze zagadnienia związane ze skutecznym wypromowaniem aplikacji mobilnej na rynku. Jak wzmocnić swoją strategię marketingową w kryzysie? Jak dać się znaleźć w wyszukiwarkach Google Play i App Store? Oprócz tego specjaliści poruszą ważną kwestię związaną z analityką aplikacji. Dlaczego jest tak istotna od samego startu aplikacji, na jakie dane i metryki zwrócić szczególną uwagę?

Prelegenci wirtualnego spotkania zaprezentują najważniejsze tajniki promocji aplikacji mobilnej. Dawka merytorycznej i skondensowanej wiedzy z pewnością znajdzie przełożenie na dalszą strategię danej kampanii mobilnej oraz zmieni punkt widzenia wielu marketerów. Przede wszystkim należy zdać sobie sprawę z kilku kluczowych czynników decydujących o sukcesie premiery aplikacji. O tym w szczegółach opowiedzą: Tomasz Starzyński – managing partner Up&More, ekspert w dziedzinie SEO/SEM, e-commerce, marketingu aplikacji i reklamy internetowej. Małgorzata Różycka – Strategy Manager w Up&More, która odpowiada za planowanie strategii marketingowych online, ze szczególnym uwzględnieniem ich pełnej ścieżki zakupowej, atrybucji oraz zaawansowanej analityki.

Gościem specjalnym będzie ekspert Christa Chen – App Partnerships Manager w Google. Christa w ramach współpracy z wybranymi partnerami w regionie EMEA umożliwia rozwijanie marketingu aplikacji z wykorzystaniem pełnej palety produktów Google Ads, w tym w fazie beta. Christa opowie o promocji aplikacji mobilnych z uwzględnieniem najlepszych praktyk analitycznych, kreatywnych i marketingowych.

Pod koniec spotkania on-line będzie również czas na zadawanie pytań ekspertom i uzyskanie odpowiedzi.

Udział jest bezpłatny, ale wymaga wcześniejszej rejestracji na stronie wydarzenia.

  • Termin: 12 sierpnia, godz.11.00-12.30
  • Rejestracja: TUTAJ

Źródło: Up&More

www.upmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764