logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Beztroska to bułka z mlekiem: akcja eventowa Dan Cake

  PR 22.10.2019, przeczytano 1335 razy
ilustracjastrzałka

Dan Cake, jeden z producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce, rozpoczyna kolejny już w tym roku etap promocji Smaku Beztroski oraz nowej linii bułeczek mlecznych w wersji TO GO!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beztroska-to-bulka-z-mlekiem%3A-akcja-eventowa-dan-cake,384425,artykul.html

Tym razem Smak Beztroski wsparty bestsellerowymi bułeczkami mlecznymi trafi bezpośrednio do trzech miast w Polsce: Krakowa, Warszawy oraz Wrocławia. W tych miastach na kilka dni powstaną specjalne cukiernie pełne Smaku Beztroski, w których mieszkańcy miast zostaną obdarowani bułeczkami mlecznymi TO GO! W sumie planowane jest rozdanie 100 tys. bułeczek mlecznych.

Akcja eventowa pod hasłem „Beztroska to bułka z mlekiem” została wsparta specjalnym filmem promocyjnym, który można obejrzeć na kanale YouTube marki oraz na kanałach social media Dan Cake. Film został przygotowany przez agencję 19 Południk. Za produkcję filmów odpowiedzialne jest studio Talking Heads, natomiast akcje eventowe przygotowała agencja Eskadra. Wsparcie komunikacyjne akcji zapewnia agencja 8Sense Public Relations.

Cała akcja promocyjna rozpoczęła się wczoraj w Krakowie, w którym do jutra można otrzymać bułeczki mleczne wraz z kubkiem gorącej kawy lub kakao.

ilustracjastrzałka

Cukiernie pełne Smaku Beztroski powstaną w poszczególnych miastach:

  • Kraków, Rondo Mogilskie – dolna płyta: 21-24 października
  • Warszawa, Skwer przed PKiN od strony Al. Jerozolimskich: 28-31 października
  • Wrocław, Dworzec Główny przed wejściem od strony ul. Piłsudskiego: 4-7 listopada.

Wszystkie eventy będą odbywały się w godzinach od 10.00 do 18.00.

- Doświadczanie beztroski w codziennym, zabieganym życiu to duże wyzwanie. W Dan Cake wierzymy jednak, że Beztroska to bułka z… mlekiem. Przez trzy jesienne tygodnie od poniedziałku do czwartku będziemy dzielić się nią w Krakowie, Warszawie i Wrocławiu, serwując nasze pyszne bułeczki mleczne oraz gorącą kawę lub kakao, żeby stan beztroski towarzyszył naszym Konsumentom cały dzień. Zapraszamy wszystkich do naszej mobilnej Cukierni Beztroski na chwilę wytchnienia – powiedział Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake Polonia. - Jest to jedna z większych akcji promocyjnych organizowanych przez Dan Cake w tym roku. Bardzo nas cieszy, że pierwszy event w Krakowie spotkał się z tak dużym zainteresowaniem mieszkańców tego miasta. Dzielimy się beztroską i mamy nadzieję, że kolejne eventy przebiegną w takiej samej atmosferze – dodał.

Źródło: 8Sense Public Relations

www.8sensepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764