logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Beztroska to bułka z mlekiem: akcja eventowa Dan Cake

  PR 22.10.2019, przeczytano 1176 razy
ilustracjastrzałka

Dan Cake, jeden z producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce, rozpoczyna kolejny już w tym roku etap promocji Smaku Beztroski oraz nowej linii bułeczek mlecznych w wersji TO GO!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/beztroska-to-bulka-z-mlekiem%3A-akcja-eventowa-dan-cake,384425,artykul.html

Tym razem Smak Beztroski wsparty bestsellerowymi bułeczkami mlecznymi trafi bezpośrednio do trzech miast w Polsce: Krakowa, Warszawy oraz Wrocławia. W tych miastach na kilka dni powstaną specjalne cukiernie pełne Smaku Beztroski, w których mieszkańcy miast zostaną obdarowani bułeczkami mlecznymi TO GO! W sumie planowane jest rozdanie 100 tys. bułeczek mlecznych.

Akcja eventowa pod hasłem „Beztroska to bułka z mlekiem” została wsparta specjalnym filmem promocyjnym, który można obejrzeć na kanale YouTube marki oraz na kanałach social media Dan Cake. Film został przygotowany przez agencję 19 Południk. Za produkcję filmów odpowiedzialne jest studio Talking Heads, natomiast akcje eventowe przygotowała agencja Eskadra. Wsparcie komunikacyjne akcji zapewnia agencja 8Sense Public Relations.

Cała akcja promocyjna rozpoczęła się wczoraj w Krakowie, w którym do jutra można otrzymać bułeczki mleczne wraz z kubkiem gorącej kawy lub kakao.

ilustracjastrzałka

Cukiernie pełne Smaku Beztroski powstaną w poszczególnych miastach:

  • Kraków, Rondo Mogilskie – dolna płyta: 21-24 października
  • Warszawa, Skwer przed PKiN od strony Al. Jerozolimskich: 28-31 października
  • Wrocław, Dworzec Główny przed wejściem od strony ul. Piłsudskiego: 4-7 listopada.

Wszystkie eventy będą odbywały się w godzinach od 10.00 do 18.00.

- Doświadczanie beztroski w codziennym, zabieganym życiu to duże wyzwanie. W Dan Cake wierzymy jednak, że Beztroska to bułka z… mlekiem. Przez trzy jesienne tygodnie od poniedziałku do czwartku będziemy dzielić się nią w Krakowie, Warszawie i Wrocławiu, serwując nasze pyszne bułeczki mleczne oraz gorącą kawę lub kakao, żeby stan beztroski towarzyszył naszym Konsumentom cały dzień. Zapraszamy wszystkich do naszej mobilnej Cukierni Beztroski na chwilę wytchnienia – powiedział Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake Polonia. - Jest to jedna z większych akcji promocyjnych organizowanych przez Dan Cake w tym roku. Bardzo nas cieszy, że pierwszy event w Krakowie spotkał się z tak dużym zainteresowaniem mieszkańców tego miasta. Dzielimy się beztroską i mamy nadzieję, że kolejne eventy przebiegną w takiej samej atmosferze – dodał.

Źródło: 8Sense Public Relations

www.8sensepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
Havas PR Warsaw, jako partner, wspierał tegoroczną edycję badania prowadzonego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą. Celem badania było poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
Sharp NEC Display Solutions Europe będzie uczestniczyć w targach Integrated Systems Europe (ISE) 2023, w dniach od 31 stycznia do 3 lutego, wystawiając się na stoisku E600 w hali 3 w Fira Barcelona w Hiszpanii. To kolejny rok, gdy Sharp/NEC podzieli się z uczestnikami targów swoją ekspercką wiedzą i doświadczeniem wynikającym z połączenia dwóch...
Łukasz Plona chief technology officerem w Cube Group
Łukasz Plona objął stanowisko chief technology officera w Cube Group. Będzie odpowiedzialny za rozwój realizowanych w agencji projektów technologiczno-analitycznych oraz wprowadzanie innowacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764