logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BGK poszukuje firmy, która wdroży nowy serwis internetowy banku

  PR 15.03.2019, przeczytano 508 razy

Polski, państwowy bank rozwoju przygotuje nowoczesną, dostosowaną do wymogów klientów stronę internetową. Firmy, które chcą zaprojektować, wdrożyć i zająć się utrzymaniem nowego serwisu mogą już zgłaszać swoje oferty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bgk-poszukuje-firmy%2C-ktora-wdrozy-nowy-serwis-internetowy-banku,381661,artykul.html

Na elektronicznej platformie zakupowej Banku Gospodarstwa Krajowego (BGK) pod adresem https://bgk.eb2b.com.pl bank opublikował już ogłoszenie przetargowe. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, wdrożenie i utrzymanie portalu internetowego www.bgk.pl, Biuletynu Informacji Publicznej (BIP), systemu zarządzania treścią (CMS) dla Portalu oraz Biuletynu.

- Pomagamy samorządom oraz firmom, zarówno tym dużym, jak i mniejszym. Dla klientów strona internetowa banku jest często pierwszym źródłem informacji o naszych programach, projektach i produktach. To także compendium wiedzy o tym, kto i na jakich warunkach może z nich skorzystać. Dlatego chcemy, by serwis internetowy BGK był jeszcze bardziej intuicyjny i przejrzysty. Dostosowujemy go do potrzeb rynku oraz do naszych klientów i poszukujemy partnera, z którym uda nam się to zrobić jak najlepiej. – mówi Izabela Mościcka, dyrektor Departamentu Komunikacji i Marketingu BGK.

BGK aktywnie wspiera rozwój społeczno-gospodarczy kraju. Realizując strategiczne projekty rozwojowe, finansuje m.in. największe inwestycje infrastrukturalne, zwiększa dostęp Polaków do mieszkań oraz pobudza przedsiębiorczość polskich firm w kraju i za granicą. Jest inwestorem w funduszach, których aktywami zarządza Polski Fundusz Rozwoju. Dbając o zrównoważony rozwój kraju, bank jest obecny w każdym regionie Polski. W 2018 r. rozpoczął ekspansję, otwierając przedstawicielstwa zagraniczne - pierwsze z nich uruchomił w Brukseli. BGK ma unikalne doświadczenie w finansowaniu, inwestowaniu, udzielaniu poręczeń i gwarancji oraz dystrybucji funduszy unijnych. Odgrywa znaczącą rolę w realizacji Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, która jest kluczowym dokumentem w polityce gospodarczej Polski. Biorąc pod uwagę szerokie spektrum działania, BGK che jak najlepiej odpowiadać na zapotrzebowanie rynku. Podążając za trendami wprowadza nowoczesne rozwiązania, w tym narzędzia takie jak profesjonalny, intuicyjny i oferujący łatwy dostęp do informacji o produktach banku serwis internetowy.

Firmy, które chcą pomóc w osiągnięciu tego celu powinny zapoznać się z ogłoszeniem przetargowym dostępnym na elektronicznej platformie zakupowej banku TUTAJ

Źródło: BGK

www.bgk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jarosław Łuczka Product Ownerem w Adquery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery, oferującej kompleksowe rozwiązania z zakresu kampanii digital, dołączył Jarosław Łuczka. Jako Product Owner odpowiada za rozwój technologii w zakresie nowych funkcjonalności, komunikację oraz rozbudowę oferty produktowej firmy.
Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764