logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BGK poszukuje firmy, która wdroży nowy serwis internetowy banku

  PR 15.03.2019, przeczytano 181 razy

Polski, państwowy bank rozwoju przygotuje nowoczesną, dostosowaną do wymogów klientów stronę internetową. Firmy, które chcą zaprojektować, wdrożyć i zająć się utrzymaniem nowego serwisu mogą już zgłaszać swoje oferty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bgk-poszukuje-firmy%2C-ktora-wdrozy-nowy-serwis-internetowy-banku,381661,artykul.html

Na elektronicznej platformie zakupowej Banku Gospodarstwa Krajowego (BGK) pod adresem https://bgk.eb2b.com.pl bank opublikował już ogłoszenie przetargowe. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, wdrożenie i utrzymanie portalu internetowego www.bgk.pl, Biuletynu Informacji Publicznej (BIP), systemu zarządzania treścią (CMS) dla Portalu oraz Biuletynu.

- Pomagamy samorządom oraz firmom, zarówno tym dużym, jak i mniejszym. Dla klientów strona internetowa banku jest często pierwszym źródłem informacji o naszych programach, projektach i produktach. To także compendium wiedzy o tym, kto i na jakich warunkach może z nich skorzystać. Dlatego chcemy, by serwis internetowy BGK był jeszcze bardziej intuicyjny i przejrzysty. Dostosowujemy go do potrzeb rynku oraz do naszych klientów i poszukujemy partnera, z którym uda nam się to zrobić jak najlepiej. – mówi Izabela Mościcka, dyrektor Departamentu Komunikacji i Marketingu BGK.

BGK aktywnie wspiera rozwój społeczno-gospodarczy kraju. Realizując strategiczne projekty rozwojowe, finansuje m.in. największe inwestycje infrastrukturalne, zwiększa dostęp Polaków do mieszkań oraz pobudza przedsiębiorczość polskich firm w kraju i za granicą. Jest inwestorem w funduszach, których aktywami zarządza Polski Fundusz Rozwoju. Dbając o zrównoważony rozwój kraju, bank jest obecny w każdym regionie Polski. W 2018 r. rozpoczął ekspansję, otwierając przedstawicielstwa zagraniczne - pierwsze z nich uruchomił w Brukseli. BGK ma unikalne doświadczenie w finansowaniu, inwestowaniu, udzielaniu poręczeń i gwarancji oraz dystrybucji funduszy unijnych. Odgrywa znaczącą rolę w realizacji Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, która jest kluczowym dokumentem w polityce gospodarczej Polski. Biorąc pod uwagę szerokie spektrum działania, BGK che jak najlepiej odpowiadać na zapotrzebowanie rynku. Podążając za trendami wprowadza nowoczesne rozwiązania, w tym narzędzia takie jak profesjonalny, intuicyjny i oferujący łatwy dostęp do informacji o produktach banku serwis internetowy.

Firmy, które chcą pomóc w osiągnięciu tego celu powinny zapoznać się z ogłoszeniem przetargowym dostępnym na elektronicznej platformie zakupowej banku TUTAJ

Źródło: BGK

www.bgk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Targi Packaging Innovations: Odpakujmy ekologię
Z tygodnia na tydzień coraz więcej mówi się o tym, co każdy z nas może zrobić, aby zmniejszyć zanieczyszczenie Ziemi. Każde nawet najmniejsze działanie jest ważne i cenne. Pójdźmy jednak o krok dalej i zastanówmy się co mogą zmienić firmy, które zajmują się produkcją opakowań – jednego z bardziej pożądanych produktów, których przecież głównym celem jest ochrona...
Wirtualny przewodnik po targach Remadays Warsaw 2019 – Remadays Online
Chciałbyś ponownie odwiedzić targi RemaDays i dotrzeć do swojego dostawcy? Już teraz na stronie internetowej targów reklamy i druku RemaDays Warsaw została uruchomiona zakładka RemaDays Online, która umożliwi Państwu odbyć wirtualny spacer po tegorocznych wystawcach warszawskiej imprezy branżowej. Jak działa to narzędzie?
21 marca: Dni Otwarte „Internal Design” z drukarkami Efi Pro
21 marca, w siedzibie Atrium  Centrum Ploterowe w Opolu będą miały miejsce tematyczne Dni Otwarte poświęcone druku dekoracji. Pośród kilkunastu maszyn do druku wielkoformatowego, największymi będą amerykańskiej produkcji drukarki LED – EFI Pro 16h i Pro 24f.
Cyfrowe oblicze PR - Kongres Profesjonalistów Public Relations 2019
O nowych technologiach i narzędziach wykorzystywanych w komunikowaniu, a także kryzysach wizerunkowych porozmawiamy podczas Kongresu Public Relations 2019.
Rafał Wolnomiejski na czele pionu Commercial w Dentsu Aegis Network
1 kwietnia br. Rafał Wolnomiejski dołącza do Zarządu Dentsu Aegis Network Polska i obejmuje rolę szefa pionu Commercial. Zastąpi na tym stanowisku Arkadiusza Szulca.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764