logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BGK poszukuje firmy, która wdroży nowy serwis internetowy banku

  PR 15.03.2019, przeczytano 212 razy

Polski, państwowy bank rozwoju przygotuje nowoczesną, dostosowaną do wymogów klientów stronę internetową. Firmy, które chcą zaprojektować, wdrożyć i zająć się utrzymaniem nowego serwisu mogą już zgłaszać swoje oferty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bgk-poszukuje-firmy%2C-ktora-wdrozy-nowy-serwis-internetowy-banku,381661,artykul.html

Na elektronicznej platformie zakupowej Banku Gospodarstwa Krajowego (BGK) pod adresem https://bgk.eb2b.com.pl bank opublikował już ogłoszenie przetargowe. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, wdrożenie i utrzymanie portalu internetowego www.bgk.pl, Biuletynu Informacji Publicznej (BIP), systemu zarządzania treścią (CMS) dla Portalu oraz Biuletynu.

- Pomagamy samorządom oraz firmom, zarówno tym dużym, jak i mniejszym. Dla klientów strona internetowa banku jest często pierwszym źródłem informacji o naszych programach, projektach i produktach. To także compendium wiedzy o tym, kto i na jakich warunkach może z nich skorzystać. Dlatego chcemy, by serwis internetowy BGK był jeszcze bardziej intuicyjny i przejrzysty. Dostosowujemy go do potrzeb rynku oraz do naszych klientów i poszukujemy partnera, z którym uda nam się to zrobić jak najlepiej. – mówi Izabela Mościcka, dyrektor Departamentu Komunikacji i Marketingu BGK.

BGK aktywnie wspiera rozwój społeczno-gospodarczy kraju. Realizując strategiczne projekty rozwojowe, finansuje m.in. największe inwestycje infrastrukturalne, zwiększa dostęp Polaków do mieszkań oraz pobudza przedsiębiorczość polskich firm w kraju i za granicą. Jest inwestorem w funduszach, których aktywami zarządza Polski Fundusz Rozwoju. Dbając o zrównoważony rozwój kraju, bank jest obecny w każdym regionie Polski. W 2018 r. rozpoczął ekspansję, otwierając przedstawicielstwa zagraniczne - pierwsze z nich uruchomił w Brukseli. BGK ma unikalne doświadczenie w finansowaniu, inwestowaniu, udzielaniu poręczeń i gwarancji oraz dystrybucji funduszy unijnych. Odgrywa znaczącą rolę w realizacji Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, która jest kluczowym dokumentem w polityce gospodarczej Polski. Biorąc pod uwagę szerokie spektrum działania, BGK che jak najlepiej odpowiadać na zapotrzebowanie rynku. Podążając za trendami wprowadza nowoczesne rozwiązania, w tym narzędzia takie jak profesjonalny, intuicyjny i oferujący łatwy dostęp do informacji o produktach banku serwis internetowy.

Firmy, które chcą pomóc w osiągnięciu tego celu powinny zapoznać się z ogłoszeniem przetargowym dostępnym na elektronicznej platformie zakupowej banku TUTAJ

Źródło: BGK

www.bgk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
Epson: pokaz najnowszych urządzeń do druku fotograficznego na Film Video Foto 2019
Tegoroczna edycja najstarszej imprezy w branży fotograficznej i filmowej w Polsce, zostanie zorganizowana od 23 do 25 maja w Łodzi. Na targach oczywiście nie zabraknie firmy Epson, która zaprezentuje najnowsze rozwiązania z zakresu druku fotograficznego.
Monday - agencja komunikacji rozpoczyna współpracę w zakresie PR i digital z nowymi klientami z obszaru gamingu. Do portfolio dołączają wydawcy gier Ubisoft oraz Quantic Dream.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764