logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biała Fabryka łódzkimi markami stoi: Wystawa Polishup

  PR 18.06.2018, przeczytano 865 razy
ilustracjastrzałka

Od 13 czerwca do 31 sierpnia, w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, będzie można oglądać wystawę PolishUp, przedstawiającą 40 wyjątkowych polskich produktów, w tym aż 20 z województwa łódzkiego. Wystawa jest częścią projektu BiznesUp! design made in Poland wspierającego młodych projektantów i producentów w promocji swoich produktów za granicą. Ekspozycja  towarzyszy także III Forum Sektorów Kreatywnych Chiny – Europa Środkowo-Wschodnia, którego gospodarzem jest Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biala-fabryka-lodzkimi-markami-stoi%3A-wystawa-polishup,36928,artykul.html

III Forum Sektorów Kreatywnych Chiny – Europa Środkowo-Wschodnia, które odbędzie się 13 i 14 czerwca w EC1 to międzynarodowe wydarzenie zrzeszające przedstawicieli ministerstw kultury z 16 krajów Europy centralnej i wschodniej oraz zaproszonych delegatów z Chin. Tematem przewodnim konferencji zatytułowanej Central and Eastern European Countries Cultural and Creative Industries Forum „Creative Revitalization”, jest rewitalizacja przez sektory kreatywne i kulturę. Podczas dyskusji o sektorze kreatywnym, zaprezentują się polscy projektanci oraz pozostałe inicjatywy związane z rozwojem i promocją designu w Polsce.

Od 13 czerwca do 31 sierpnia sierpnia, w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, będzie można oglądać wystawę PolishUp - część projektu BiznesUp! design made in Poland, którego celem jest promocja rodzimego wzornictwa w kraju i za granicą. Kuratorami wystawy są Agnieszka Jacobson-Cielecka oraz Paweł Grobelny.

- To, co wyróżnia wystawę PolishUp, to jej różnorodność. Wśród 40 produktów polskich firm, znajdziemy przedmioty codziennego użytku, produkowane zarówno przez duże marki współpracujące z polskimi projektantami (FAMEG, NOTI), jak również mniejsze firmy, dla których wzornictwo jest ważnym elementem rozwoju (Many Mornings, tre product), czy w końcu kilkuosobowe i jednoosobowe studia (august design studio, Tartaruga), które prowadzą kameralną działalność na pograniczu designu i rękodzieła – dodaje Paweł Grobelny.

Na wystawie prezentuje się 20 marek z województwa łódzkiego: DYWILAN D-sign, Gra-Fika, KEENO, LUMIO, Spinners, Aqua Posters by Studio Warto, Tartaruga, Projekt68, Un’common, Many Mornings, 366 Concept, BOOGIE, HELLO PETS, dziane, FAMEG, Wood&Paper, Goldie&Oldie, Two or three things, JEDWAB AUTORSKI oraz 20 firm z pozostałych województw Polski: VOLA. art of deco, DOKI, AQForm, august design studio, HOP DESIGN, Ćmielów Design Studio, ZACZYN, EHØ Muteboards, IMOdesign, METR64, LAGA, Mleko Living, NOTI, tre product, Trufle Mozaiki, Majolika Nieborów, VZÓR, Lumeline, WellDone Dobre Rzeczy, JULIA, TABANDA.

Wystawę będzie można zwiedzać od wtorku do niedzieli w godzinach otwarcia Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi. Więcej o ekspozycji PolishUp oraz projekcie BiznesUp! design made in Poland można przeczytać na stronie www.lodzdesign.com.

Projekt „Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej województwa łódzkiego poprzez organizację i promocję Łódź Design Festival 2017 i Łódź Design Forum jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014 -2020”.

Źródło: Łódź Design Festival

www.lodzdesign.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764