logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Białe-czerwone góry w spocie Planety Warka

  PR 11.05.2018, przeczytano 736 razy
ilustracjastrzałka

Biało-czerwone auta, budynki, a nawet góry – na kilkadziesiąt dni przed rozpoczęciem najważniejszej sportowej imprezy na Planecie Warka da się już wyczuć atmosferę piłkarskiego święta. Potwierdza to nowy spot reklamowy marki, od 1 maja wyświetlany w stacjach telewizyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biale-czerwone-gory-w-spocie-planety-warka,36460,artykul.html

Tak wyjątkowy turniej jak czerwcowe mistrzostwa, wymaga wyjątkowej oprawy. Dlatego na Planecie Warka już na kilka tygodni przed rozpoczęciem piłkarskiego święta obowiązują barwy narodowe. W nowym spocie Warka ubiera na biało-czerwono auta, budynki i przede wszystkim fanów futbolu, dla których obowiązkowym elementem garderoby staje się chusta kibica.

– Na niespełna dwa miesiące przed startem najważniejszego piłkarskiego wydarzenia czterolecia postanowiliśmy jeszcze raz zajrzeć na Planetę Warka. Z każdym dniem coraz bardziej daje się tam wyczuć atmosferę piłkarskiego święta, m.in. za sprawą chust, które stają się koniecznym atrybutem kibica. Wierzymy, że podobnie, jak w naszym spocie, w czerwcu wyglądać będzie cała Polska, przepełniona biało-czerwonymi barwami. A Warka najbardziej piłkarska marka piwna dołoży do tego swoją cegiełkę – mówi Ewelina Kawnik, kierownik marketingu marki Warka w Grupie Żywiec.

Zaangażowanie kibiców robi wrażenie na trenerze Adamie Nawałce, który czujnym okiem obserwuje jak mieszkańcy Planety Warka mobilizują się przed turniejem. Przygotowaniom towarzyszy piłkarski hymn, wykonywany do melodii z filmu „Siedmiu wspaniałych”.

Spoty z udziałem trenera Adama Nawałki są częścią wielkiej piłkarskiej kampanii „Warka biało-czerwoni”. Przed zbliżającym turniejem w Rosji, marka w loterii piwnej rozdaje kibicom 2 mln chust i 4 mln piw, nawiązała też współpracę z twórcami „5 sposobów na…”, jednego z najpopularniejszych polskich kanałów na YouTube. W ramach cyklu „Drużyna na 5” powstają filmy o tematyce piłkarskiej, które premierowo pojawiają się w każdy piątek o godz. 18.

Nowy spot reklamowy Warki wyreżyserował Maciej Kowalczuk, operatorem był Wojciech Zieliński, zrealizował go dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcję wykonał Lunapark, a za udźwiękowienie odpowiada Ztudio&Burza. Kreację komunikacji z udziałem Adama Nawałki przygotowała Agencja 2012. Opiekę menedżerską sprawują agencje BSS Group i XBRAND. Planowaniem i zakupem zajmuje się dom mediowy Starcom. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia Agencja ROOTS.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764