logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Białoruskie domino - projekt Outriders i Gazeta.pl poświęcony Białorusi

  PR 13.08.2020, przeczytano 401 razy

Gazeta.pl dodaje do logotypu hasło "Żywie Biełaruś!" (Niech żyje Białoruś!) oraz łączy siły z kolektywem reporterskim Outriders w ramach projektu "Białoruskie domino". Jego celem jest przedstawianie czytelniczkom i czytelnikom nie tylko ekskluzywnych informacji z Białorusi po szeroko kwestionowanych wyborach prezydenckich, ale także zarysowanie szerszego kontekstu wydarzeń obserwowanych przez białoruskich korespondentów Outriders.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bialoruskie-domino---projekt-outriders-i-gazeta.pl-poswiecony-bialorusi,388096,artykul.html

- Obecne wydarzenia w Mińsku oraz całej Białorusi są bez precedensu w historii tego kraju. Chcemy tę sytuację pokazać, wytłumaczyć i pomóc zrozumieć wszystkim czytelnikom w Polsce. Z Białorusi dochodzą do nas strzępki informacji, dlatego tak istotne jest złożenie ich w całość. Współpraca portalu Gazeta.pl z Outriders pozwoli połączyć wszystkie atuty dużego gracza medialnego i dynamicznego kolektywu reporterskiego – tłumaczy Jakub Górnicki współzałożyciel Outriders.  

Gazeta.pl na cały sierpień udostępni swoje łamy reporterom Outriders relacjonującym powyborcze wydarzenia na Białorusi, a dodatkowo uzupełni relacje o własne materiały autorskie. W ramach "Białoruskiego domina" na bieżąco będą się ukazywać zarówno teksty reporterskie, jak i krótkie komentarze, zdjęcia czy materiały wideo.

- Wspólny projekt Gazeta.pl i Outriders to szansa dla szerokiej rzeszy polskich czytelników, by od środka poznać sytuację na Białorusi - mówi Marcin Gadziński, dyrektor zarządzający Gazeta.pl. - Trzy miesiące temu ogłosiliśmy programową "Deklarację Gazeta.pl", obiecując naszym użytkownikom, że w czasach "nowej normalności" będziemy szczególnie pilnować rzetelności informacji oraz nadawać wydarzeniom właściwą im rangę, niezależnie od "klikalności". Stawiając tak mocno na jakościowy kontent o Białorusi, chcemy spełnić tę obietnicę - dodaje.  

"Białoruskie domino" to także kolejny element zaangażowania Gazeta.pl w sprawy białoruskiego marzenia o wolności. Od początku tygodnia – od 10 sierpnia przy logotypie Gazeta.pl na stronie głównej widnieje hasło "Żywie Biełaruś!", będące jednym z haseł opozycji demokratycznej.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AB Europe Virtual Programmatic Day w listopadzie
Przed nami największa konferencja programatyczna - Virtual Programmatic Day, organizowane przez IAB Europe.
Telewizja Polsat, dzięki transakcji z Grupą ZPR Media, została większościowym udziałowcem spółki Spektrum TV Sp. z o.o., nadawcy kanałów Fokus TV i Nowa TV. Dotychczas Telewizja Polsat posiadała poniżej 50% udziałów (49,48%).
Morizon.pl i Gratka.pl, czołowe serwisy ogłoszeniowe w Polsce, działające w strukturach Ringier Axel Springer Media wprowadzają wspólną ofertę dla pośredników nieruchomości. Dzięki uruchomieniu nowych usług ogłoszeniodawcy zyskają możliwość dotarcia nawet do 90 proc. aktywnych użytkowników polskiego internetu.
Ringier Axel Springer Polska została członkiem Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce, która jest wiodącym głosem dla zagranicznych inwestorów w Polsce. Organizacja składa się z ponad 360 firm reprezentujących szeroką gamę sektorów, które zainwestowały w Polsce ponad 236 mld złotych i zatrudniają ponad 260 tysięcy pracowników. American Chamber of Commerce od 30 lat aktywnie...
WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764