logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biały toner na targach Poligrafia 2013

  PR 15.05.2013, przeczytano 1814 razy

Tegoroczne targi Poligrafia mają szansę upłynąć pod znakiem białego tonera. Firma Oki wraz ze swoim partnerem biznesowym – firmą Alma Trend zaprezentują zwiedzającym rewolucyjne możliwości innowacyjnej i wielokrotnie nagradzanej drukarki Oki C711WT oraz jej praktyczne zastosowanie w codziennym użytku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bialy-toner-na-targach-poligrafia-2013,18719,artykul.html

Moc atrakcji na stoisku Alma Trend

W tym roku na stoisku firmy AlmaTrend z Katowic, w hali nr 5, stanowisko nr 128A odbędzie się unikalny pokaz możliwości drukarki Oki C711WT oferującej druk przy wykorzystaniu białego tonera. To jedyna taka okazja, aby z bliska przyjrzeć się tej rewolucyjnej technologii i na żywo doświadczyć jej funkcjonalności. Na stoisku nie zabraknie również przedstawicieli firmy Oki, którzy nie tylko  przybliżą fenomen druku w kolorze białym, ale zaprezentują też ciekawą ofertę Oki dla branży poligraficznej i reklamowej.

Targi Poligrafia 2013 to doskonała okazja na zaprezentowanie możliwości naszych nowych urządzeń. Drukarki z białym tonerem to duży krok ku jeszcze większej efektywności, która w dobie drastycznych cięć w budżetach przedsiębiorstw i ogólnej recesji rynkowej zyskuje na znaczeniu. C711WT oferuje agencjom reklamowym i studiom graficznym elastyczność i ogromną swobodę w projektowaniu oraz produkcji wielu różnych materiałów marketingowych i reklamowych we własnym zakresie.– mówi Jacek Tarkiewicz, dyrektor marketingu w Oki.

Dotychczas drukowanie w kolorze białym było nie tylko procesem bardzo pracochłonnym, ale i kosztowym. Nie istniało tak naprawdę łatwe rozwiązanie pozwalające na drukowanie białej grafiki i tekstu o wysokiej jakości obok żywych kolorów na papierze o ciemnym zabarwieniu, przezroczystej folii i materiałach termotransferowych w praktyczny i ekonomiczny sposób. Urządzenia Oki otwierają szereg możliwości dla druku. Dzięki przełomowej, autorskiej technologii firmy Oki, zyskujemy możliwość prostego i przystępnego cenowo drukowania w każdym kolorze, łącznie z białym. C711WT to także energooszczędność, dbałość o środowisko i niskie koszty eksploatacji - wszystko to razem sprawia, że to niewątpliwie doskonałe rozwiązanie dla chcących drukować taniej w białym kolorze. To też na pewno bardzo ciekawy punkt na mapie tegorocznych wystawców na targach Poligrafia 2013.

Źródło: Oki

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764