logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biały toner na targach Poligrafia 2013

  PR 15.05.2013, przeczytano 960 razy

Tegoroczne targi Poligrafia mają szansę upłynąć pod znakiem białego tonera. Firma Oki wraz ze swoim partnerem biznesowym – firmą Alma Trend zaprezentują zwiedzającym rewolucyjne możliwości innowacyjnej i wielokrotnie nagradzanej drukarki Oki C711WT oraz jej praktyczne zastosowanie w codziennym użytku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bialy-toner-na-targach-poligrafia-2013,18719,artykul.html

Moc atrakcji na stoisku Alma Trend

W tym roku na stoisku firmy AlmaTrend z Katowic, w hali nr 5, stanowisko nr 128A odbędzie się unikalny pokaz możliwości drukarki Oki C711WT oferującej druk przy wykorzystaniu białego tonera. To jedyna taka okazja, aby z bliska przyjrzeć się tej rewolucyjnej technologii i na żywo doświadczyć jej funkcjonalności. Na stoisku nie zabraknie również przedstawicieli firmy Oki, którzy nie tylko  przybliżą fenomen druku w kolorze białym, ale zaprezentują też ciekawą ofertę Oki dla branży poligraficznej i reklamowej.

Targi Poligrafia 2013 to doskonała okazja na zaprezentowanie możliwości naszych nowych urządzeń. Drukarki z białym tonerem to duży krok ku jeszcze większej efektywności, która w dobie drastycznych cięć w budżetach przedsiębiorstw i ogólnej recesji rynkowej zyskuje na znaczeniu. C711WT oferuje agencjom reklamowym i studiom graficznym elastyczność i ogromną swobodę w projektowaniu oraz produkcji wielu różnych materiałów marketingowych i reklamowych we własnym zakresie.– mówi Jacek Tarkiewicz, dyrektor marketingu w Oki.

Dotychczas drukowanie w kolorze białym było nie tylko procesem bardzo pracochłonnym, ale i kosztowym. Nie istniało tak naprawdę łatwe rozwiązanie pozwalające na drukowanie białej grafiki i tekstu o wysokiej jakości obok żywych kolorów na papierze o ciemnym zabarwieniu, przezroczystej folii i materiałach termotransferowych w praktyczny i ekonomiczny sposób. Urządzenia Oki otwierają szereg możliwości dla druku. Dzięki przełomowej, autorskiej technologii firmy Oki, zyskujemy możliwość prostego i przystępnego cenowo drukowania w każdym kolorze, łącznie z białym. C711WT to także energooszczędność, dbałość o środowisko i niskie koszty eksploatacji - wszystko to razem sprawia, że to niewątpliwie doskonałe rozwiązanie dla chcących drukować taniej w białym kolorze. To też na pewno bardzo ciekawy punkt na mapie tegorocznych wystawców na targach Poligrafia 2013.

Źródło: Oki

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe lampy Fomei LED RGB
W ofercie Fomei pojawiły się nowe lampy z trybem bicolor, RGB/HSI, efektami i filtrami oraz możliwością zdalnego sterowania przez nową aplikację DESAL. Dostępne są dwa małe, kieszonkowe panele z wbudowanymi akumulatorami, duży panel SOFT LED oraz jednostka z soczewką Fresnela.
W trzecim kwartale 2020 r. reklamodawcy wydali o 2,5% mniej niż przed rokiem

Wartość netto rynku reklamowego w Polsce po trzech kwartałach 2020 r. wyniosła niemal 6,1 mld zł, co oznacza spadek o 11,7% w stosunku do takiego samego okresu 2019 r. – wynika z najnowszego raportu „Rynek Reklamy i Mediów”, tworzonego przez analityków Publicis Groupe Polska.  
Kampania reklamowa nowego modelu Suzuki
Pod hasłem „Rodzina się powiększa”, agencja Communication Unlimited przygotowała kampanię nowego modelu Suzuki – Swace.  
Bartłomiej Topa z ogromnym obrzękiem na twarzy – chciał pomóc…
...zwrócić uwagę na tragiczną sytuację pacjentów z dziedzicznym obrzękiem naczynioruchowym (HAE), którzy na prawidłową diagnozę czekają średnio aż 13 lat[1].
Kampania Narodowego Instytutu Dziedzictwa „Zabytki to Twoje dziedzictwo. Nie pozwól niszczyć. Reaguj!
Rabunek w domu kolekcjonera, braterska kłótnia o odnalezione pierścienie, morderstwo w imię sztuki, uczta na stole wykutym z nagrobka – to wątki z opowiadań znanych polskich pisarzy poświęconych zabytkom. Hanna Greń, Ryszard Ćwirlej, Bartosz Szczygielski i Marcin Wroński stworzyli emocjonujące historie w ramach kampanii Narodowego Instytutu Dziedzictwa...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764