logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Biały toner w służbie kartki świątecznej

  PR 21.12.2018, przeczytano 388 razy
ilustracjastrzałka

Żyjemy w coraz bardziej cyfrowym świecie. Kto pamięta dziś telegram? Komunikacja za pomocą internetu jest teraz tak oczywista jak to, że dwadzieścia lat temu znało się na pamięć numery telefonów do rodziny i znajomych, a dziś trudno jest często wymienić na pamięć tylko swój numer. Na liście rzeczy, które były powszechnie znane i używane kilkadziesiąt lat temu, bardzo ważną pozycję miała skrzynka pocztowa. Za pośrednictwem listów kontaktowaliśmy się z rodziną i znajomymi, a za pomocą kartek pocztowych składaliśmy bliskim osobom życzenia z okazji urodzin, imienin czy świąt. Poczta zawsze miała najwięcej pracy w okresie Świąt Bożego Narodzenia, gdy najczęściej przesyłaliśmy sobie nawzajem dowody pamięci i życzenia. Zwyczaj ten przetrwał do dziś również w formie elektronicznej – wybieramy obrazek z hasłem „Wesołych Świąt” i jednym kliknięciem wysyłamy do kilku czy kilkudziesięciu osób taki dowód pamięci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bialy-toner-w-sluzbie-kartki-swiatecznej,380603,artykul.html

Jednak gdy brakuje nam wspomnianej „analogowości życia” do łask tradycyjna kartka świąteczna. Można ją kupić w kiosku czy na poczcie, ale można też zamówić druk swojego własnego projektu i rozesłać do najbliższych spersonalizowane kartki życzeniami świątecznymi po jednej stronie i korespondującym z treścią obrazkiem z drugiej strony kartki. Taki pomysł można zrealizować w dowolnej firmie poligraficznej, ale można też przy użyciu niektórych drukarek biurowych. Wydruk kartek świątecznych na współczesnych drukarkach laserowych gwarantuje wysoką jakość. W przypadku realizowania druku na sprzęcie Oki, który wykorzystuje biały toner, kolor śniegu z pewnością będzie przypominał prawdziwe płatki. Spersonalizowana kartka własnego projektu z sugestywnymi płatkami śniegu na obrazku pomoże przywołać magię świąt i doda splendoru życzeniom. Będzie lepszym dowodem pamięci i uznania dla rodziny, znajomych czy partnerów biznesowych, niż kartka kupiona w sklepie, a o wiele lepsza od elektronicznej.

Druk kartek okolicznościowych ma szerokie zastosowanie zarówno dla klientów biznesowych jak i indywidualnych. Drukowane kartki świąteczne z życzeniami dla naszych partnerów, współpracowników i klientów są bardzo popularną formą podziękowania za współpracę i pokazania, że się o nich pamięta. Klienci indywidualni często sięgają po kartki w ważnych momentach swojego życia – zaproszenia na ślub, urodziny, itp. Druk cyfrowy pozwala na personalizację kartek okolicznościowych nadając finalnemu produktowi indywidualnego podejścia do odbiorcy. Dobór odpowiedniej formy kartki, możliwość stosowania różnych papierów, technik druku oraz uszlachetniania, wydruk z wykorzystaniem koloru białego, na ozdobnych papierach, a w szczególności na podłożach kolorowych – barwionych w masie  – wszystko to możemy zapewnić jeśli posiadamy u siebie drukarki OKI z serii Pro.

Seria drukarek OKI z Serii Pro, na które składają się drukarki: z białym tonerem Pro7411WT i Pro8432WT, drukarka Pro6410 z tonerami neonowymi oraz 4 i 5-tonerowe drukarki A3 Pro9000 i Pro9000E z systemem do drukowania na kopertach zostały zaprojektowane w odpowiedzi na wysokie potrzeby firm zajmujących się wydrukami kreatywnymi. Gwarantują one żywe wydruki o wysokiej jakości na różnorodnych nośnikach i powierzchniach, w tym białe wydruki na nośnikach kolorowych, które w przypadku świątecznych kartek są niezwykle istotne.

Źródło: OKI

www.oki.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Świat online pełen jest śladów, cyfrowych oczywiście. Każde kliknięcie, czy przesunięcie to trop, który może pomóc odtworzyć przebieg wydarzeń. Jednak to zaledwie skrawek informacji - ale gdyby mieć ich kilka, albo kilkanaście, wówczas możemy rozwikłać zagadkę, zanim zrobią to inni. Niczym bohater książki Arthura Conana Doyle’a, dziś...
Poczta Polska: Direct Mail to skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego
Poczta Polska ma specjalną ofertę dla przedsiębiorców, którzy chcą zainteresować swoimi usługami określone grupy docelowe. Direct Mail nadal z powodzeniem jest wykorzystywany przez największych graczy na rynku cyfrowym.
W świecie reklamy cyfrowej niewątpliwie króluje programmatic. Badania i prognozy serwisu eMarketer sugerują, że w USA wydatki na tego typu reklamę wyniosły w 2018 roku 82,5% wszystkich budżetów. Z czego 58% z nich było przeznaczone na programmatic direct. Co dokładnie kryje się pod tym pojęciem?
Sztuka jako ważny element employer brandingu
Rzeźba słynnego polskiego artysty Igora Mitoraja umiejscowiona przy wejściu do siedziby Polpharmy w Spectra Art Space przy ulicy Bobrowieckiej w Warszawie to elegancka i niesztampowa wizytówka, zarówno samego przedsiębiorstwa, jak i jego właścicieli. Pojawiła się tam z inicjatywy Jerzego Staraka, kolekcjonera i znawcy sztuki, będącego większościowym udziałowcem...
Case study: #nonoszyt
Przychodzi klient do agencji i mówi: – Potrzebuję jubileuszowego prezentu idealnego. Ma być piękny, oryginalny, zindywidualizowany. Ma zapadać w pamięć, zachwycać formą, po prostu ma mieć efekt WOW. Co na to agencja? – Nonoproblemo!
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764