logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Biały toner w służbie kartki świątecznej

  PR 21.12.2018, przeczytano 782 razy
ilustracjastrzałka

Żyjemy w coraz bardziej cyfrowym świecie. Kto pamięta dziś telegram? Komunikacja za pomocą internetu jest teraz tak oczywista jak to, że dwadzieścia lat temu znało się na pamięć numery telefonów do rodziny i znajomych, a dziś trudno jest często wymienić na pamięć tylko swój numer. Na liście rzeczy, które były powszechnie znane i używane kilkadziesiąt lat temu, bardzo ważną pozycję miała skrzynka pocztowa. Za pośrednictwem listów kontaktowaliśmy się z rodziną i znajomymi, a za pomocą kartek pocztowych składaliśmy bliskim osobom życzenia z okazji urodzin, imienin czy świąt. Poczta zawsze miała najwięcej pracy w okresie Świąt Bożego Narodzenia, gdy najczęściej przesyłaliśmy sobie nawzajem dowody pamięci i życzenia. Zwyczaj ten przetrwał do dziś również w formie elektronicznej – wybieramy obrazek z hasłem „Wesołych Świąt” i jednym kliknięciem wysyłamy do kilku czy kilkudziesięciu osób taki dowód pamięci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bialy-toner-w-sluzbie-kartki-swiatecznej,380603,artykul.html

Jednak gdy brakuje nam wspomnianej „analogowości życia” do łask tradycyjna kartka świąteczna. Można ją kupić w kiosku czy na poczcie, ale można też zamówić druk swojego własnego projektu i rozesłać do najbliższych spersonalizowane kartki życzeniami świątecznymi po jednej stronie i korespondującym z treścią obrazkiem z drugiej strony kartki. Taki pomysł można zrealizować w dowolnej firmie poligraficznej, ale można też przy użyciu niektórych drukarek biurowych. Wydruk kartek świątecznych na współczesnych drukarkach laserowych gwarantuje wysoką jakość. W przypadku realizowania druku na sprzęcie Oki, który wykorzystuje biały toner, kolor śniegu z pewnością będzie przypominał prawdziwe płatki. Spersonalizowana kartka własnego projektu z sugestywnymi płatkami śniegu na obrazku pomoże przywołać magię świąt i doda splendoru życzeniom. Będzie lepszym dowodem pamięci i uznania dla rodziny, znajomych czy partnerów biznesowych, niż kartka kupiona w sklepie, a o wiele lepsza od elektronicznej.

Druk kartek okolicznościowych ma szerokie zastosowanie zarówno dla klientów biznesowych jak i indywidualnych. Drukowane kartki świąteczne z życzeniami dla naszych partnerów, współpracowników i klientów są bardzo popularną formą podziękowania za współpracę i pokazania, że się o nich pamięta. Klienci indywidualni często sięgają po kartki w ważnych momentach swojego życia – zaproszenia na ślub, urodziny, itp. Druk cyfrowy pozwala na personalizację kartek okolicznościowych nadając finalnemu produktowi indywidualnego podejścia do odbiorcy. Dobór odpowiedniej formy kartki, możliwość stosowania różnych papierów, technik druku oraz uszlachetniania, wydruk z wykorzystaniem koloru białego, na ozdobnych papierach, a w szczególności na podłożach kolorowych – barwionych w masie  – wszystko to możemy zapewnić jeśli posiadamy u siebie drukarki OKI z serii Pro.

Seria drukarek OKI z Serii Pro, na które składają się drukarki: z białym tonerem Pro7411WT i Pro8432WT, drukarka Pro6410 z tonerami neonowymi oraz 4 i 5-tonerowe drukarki A3 Pro9000 i Pro9000E z systemem do drukowania na kopertach zostały zaprojektowane w odpowiedzi na wysokie potrzeby firm zajmujących się wydrukami kreatywnymi. Gwarantują one żywe wydruki o wysokiej jakości na różnorodnych nośnikach i powierzchniach, w tym białe wydruki na nośnikach kolorowych, które w przypadku świątecznych kartek są niezwykle istotne.

Źródło: OKI

www.oki.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764