logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Biały toner w służbie kartki świątecznej

  PR 21.12.2018, przeczytano 335 razy
ilustracjastrzałka

Żyjemy w coraz bardziej cyfrowym świecie. Kto pamięta dziś telegram? Komunikacja za pomocą internetu jest teraz tak oczywista jak to, że dwadzieścia lat temu znało się na pamięć numery telefonów do rodziny i znajomych, a dziś trudno jest często wymienić na pamięć tylko swój numer. Na liście rzeczy, które były powszechnie znane i używane kilkadziesiąt lat temu, bardzo ważną pozycję miała skrzynka pocztowa. Za pośrednictwem listów kontaktowaliśmy się z rodziną i znajomymi, a za pomocą kartek pocztowych składaliśmy bliskim osobom życzenia z okazji urodzin, imienin czy świąt. Poczta zawsze miała najwięcej pracy w okresie Świąt Bożego Narodzenia, gdy najczęściej przesyłaliśmy sobie nawzajem dowody pamięci i życzenia. Zwyczaj ten przetrwał do dziś również w formie elektronicznej – wybieramy obrazek z hasłem „Wesołych Świąt” i jednym kliknięciem wysyłamy do kilku czy kilkudziesięciu osób taki dowód pamięci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bialy-toner-w-sluzbie-kartki-swiatecznej,380603,artykul.html

Jednak gdy brakuje nam wspomnianej „analogowości życia” do łask tradycyjna kartka świąteczna. Można ją kupić w kiosku czy na poczcie, ale można też zamówić druk swojego własnego projektu i rozesłać do najbliższych spersonalizowane kartki życzeniami świątecznymi po jednej stronie i korespondującym z treścią obrazkiem z drugiej strony kartki. Taki pomysł można zrealizować w dowolnej firmie poligraficznej, ale można też przy użyciu niektórych drukarek biurowych. Wydruk kartek świątecznych na współczesnych drukarkach laserowych gwarantuje wysoką jakość. W przypadku realizowania druku na sprzęcie Oki, który wykorzystuje biały toner, kolor śniegu z pewnością będzie przypominał prawdziwe płatki. Spersonalizowana kartka własnego projektu z sugestywnymi płatkami śniegu na obrazku pomoże przywołać magię świąt i doda splendoru życzeniom. Będzie lepszym dowodem pamięci i uznania dla rodziny, znajomych czy partnerów biznesowych, niż kartka kupiona w sklepie, a o wiele lepsza od elektronicznej.

Druk kartek okolicznościowych ma szerokie zastosowanie zarówno dla klientów biznesowych jak i indywidualnych. Drukowane kartki świąteczne z życzeniami dla naszych partnerów, współpracowników i klientów są bardzo popularną formą podziękowania za współpracę i pokazania, że się o nich pamięta. Klienci indywidualni często sięgają po kartki w ważnych momentach swojego życia – zaproszenia na ślub, urodziny, itp. Druk cyfrowy pozwala na personalizację kartek okolicznościowych nadając finalnemu produktowi indywidualnego podejścia do odbiorcy. Dobór odpowiedniej formy kartki, możliwość stosowania różnych papierów, technik druku oraz uszlachetniania, wydruk z wykorzystaniem koloru białego, na ozdobnych papierach, a w szczególności na podłożach kolorowych – barwionych w masie  – wszystko to możemy zapewnić jeśli posiadamy u siebie drukarki OKI z serii Pro.

Seria drukarek OKI z Serii Pro, na które składają się drukarki: z białym tonerem Pro7411WT i Pro8432WT, drukarka Pro6410 z tonerami neonowymi oraz 4 i 5-tonerowe drukarki A3 Pro9000 i Pro9000E z systemem do drukowania na kopertach zostały zaprojektowane w odpowiedzi na wysokie potrzeby firm zajmujących się wydrukami kreatywnymi. Gwarantują one żywe wydruki o wysokiej jakości na różnorodnych nośnikach i powierzchniach, w tym białe wydruki na nośnikach kolorowych, które w przypadku świątecznych kartek są niezwykle istotne.

Źródło: OKI

www.oki.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Case study: Radosne Święta dzięki Restauracji Wigilijnej „Cicha” na Pizzaportal.pl
Klienci PizzaPortal.pl za pośrednictwem platformy i wyjątkowej Restauracji Wigilijnej „Cicha” wspomogli w te Święta Bożego Narodzenia szczytny cel, dzieląc się posiłkiem z podopiecznymi Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Dzięki ich szczodrości ponad 350 samotnych starszych osób spędziło ten szczególny wieczór w atmosferze radości i spokoju.
Koniec zabezpieczeń Captcha?
Niedawno opublikowane wyniki badań pokazują, że niektóre rodzaje zabezpieczeń captcha stały się przestarzałe. Powód: maszyny nauczyły się, jak je omijać.
Rola blockchain w reklamie cyfrowej w 2019
W ubiegłym roku przyszłość kryptowaluty stanęła pod znakiem zapytania, jednak tego samego nie można powiedzieć o blockchain, czyli technologii która umożliwia jej istnienie. Przewiduje się, że globalne wydatki na te rozwiązanie, do 2022 roku wyniosą nawet 115,7 mld dolarów. Blockchain coraz silniej zaznacza też swoją pozycję w marketingu cyfrowym. Co jest powodem...
Jak stworzyć stronę www, która będzie wysoko w Google? [INFOGRAFIKA]
Miejsca zajmowane przez poszczególne strony w wynikach wyszukiwania Google wyznaczane są przez specjalny algorytm uwzględniający ok. 200 różnego rodzaju czynników.
Prognoza: 5 trendów programmatic o których będzie głośno w 2019 roku
Ze względu na mocne strony, programmatic jest uważany za reklamową technologię przyszłości. Wszystko wskazuje na to, że ten model, który w ostatnich latach stał się bardzo popularny, nie zniknie z reklamowego ekosystemu w ciągu najbliższych kilkunastu lat. Co więcej, z każdym rokiem będzie ewaluować, aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania reklamodawców. Oto pięć...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone