logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Biały toner w służbie kartki świątecznej

  PR 21.12.2018, przeczytano 414 razy
ilustracjastrzałka

Żyjemy w coraz bardziej cyfrowym świecie. Kto pamięta dziś telegram? Komunikacja za pomocą internetu jest teraz tak oczywista jak to, że dwadzieścia lat temu znało się na pamięć numery telefonów do rodziny i znajomych, a dziś trudno jest często wymienić na pamięć tylko swój numer. Na liście rzeczy, które były powszechnie znane i używane kilkadziesiąt lat temu, bardzo ważną pozycję miała skrzynka pocztowa. Za pośrednictwem listów kontaktowaliśmy się z rodziną i znajomymi, a za pomocą kartek pocztowych składaliśmy bliskim osobom życzenia z okazji urodzin, imienin czy świąt. Poczta zawsze miała najwięcej pracy w okresie Świąt Bożego Narodzenia, gdy najczęściej przesyłaliśmy sobie nawzajem dowody pamięci i życzenia. Zwyczaj ten przetrwał do dziś również w formie elektronicznej – wybieramy obrazek z hasłem „Wesołych Świąt” i jednym kliknięciem wysyłamy do kilku czy kilkudziesięciu osób taki dowód pamięci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bialy-toner-w-sluzbie-kartki-swiatecznej,380603,artykul.html

Jednak gdy brakuje nam wspomnianej „analogowości życia” do łask tradycyjna kartka świąteczna. Można ją kupić w kiosku czy na poczcie, ale można też zamówić druk swojego własnego projektu i rozesłać do najbliższych spersonalizowane kartki życzeniami świątecznymi po jednej stronie i korespondującym z treścią obrazkiem z drugiej strony kartki. Taki pomysł można zrealizować w dowolnej firmie poligraficznej, ale można też przy użyciu niektórych drukarek biurowych. Wydruk kartek świątecznych na współczesnych drukarkach laserowych gwarantuje wysoką jakość. W przypadku realizowania druku na sprzęcie Oki, który wykorzystuje biały toner, kolor śniegu z pewnością będzie przypominał prawdziwe płatki. Spersonalizowana kartka własnego projektu z sugestywnymi płatkami śniegu na obrazku pomoże przywołać magię świąt i doda splendoru życzeniom. Będzie lepszym dowodem pamięci i uznania dla rodziny, znajomych czy partnerów biznesowych, niż kartka kupiona w sklepie, a o wiele lepsza od elektronicznej.

Druk kartek okolicznościowych ma szerokie zastosowanie zarówno dla klientów biznesowych jak i indywidualnych. Drukowane kartki świąteczne z życzeniami dla naszych partnerów, współpracowników i klientów są bardzo popularną formą podziękowania za współpracę i pokazania, że się o nich pamięta. Klienci indywidualni często sięgają po kartki w ważnych momentach swojego życia – zaproszenia na ślub, urodziny, itp. Druk cyfrowy pozwala na personalizację kartek okolicznościowych nadając finalnemu produktowi indywidualnego podejścia do odbiorcy. Dobór odpowiedniej formy kartki, możliwość stosowania różnych papierów, technik druku oraz uszlachetniania, wydruk z wykorzystaniem koloru białego, na ozdobnych papierach, a w szczególności na podłożach kolorowych – barwionych w masie  – wszystko to możemy zapewnić jeśli posiadamy u siebie drukarki OKI z serii Pro.

Seria drukarek OKI z Serii Pro, na które składają się drukarki: z białym tonerem Pro7411WT i Pro8432WT, drukarka Pro6410 z tonerami neonowymi oraz 4 i 5-tonerowe drukarki A3 Pro9000 i Pro9000E z systemem do drukowania na kopertach zostały zaprojektowane w odpowiedzi na wysokie potrzeby firm zajmujących się wydrukami kreatywnymi. Gwarantują one żywe wydruki o wysokiej jakości na różnorodnych nośnikach i powierzchniach, w tym białe wydruki na nośnikach kolorowych, które w przypadku świątecznych kartek są niezwykle istotne.

Źródło: OKI

www.oki.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kto zarabia na śledzeniu użytkowników? Nie media, o których los tak się martwimy!
Czy naprawdę musimy się godzić na śledzące reklamy, żeby korzystać z sieci za darmo? To przekonanie od lat pokutuje w debacie publicznej, ale jeśli wierzyć wynikom badania, które kilka amerykańskich uczelni przeprowadziło we współpracy z jednym z dużych wydawców internetowych – może być oparte na błędnych przesłankach. Oczywiście, za produkcję treści ktoś musi...
Czy interaktywna mieszana rzeczywistość to przyszłość opowiadania historii? Najnowocześniejsze technologie wykorzystujące VR i rozszerzoną rzeczywistość inspirują nowe formy narracyjne
Ikea Family – transformacja danowa firmy
Na koniec naszego cyklu prezentującego zwycięskie kampanie XIX edycji Effie Awards zostawiliśmy projekt nietypowy. Na tle prezentowanych poprzednio kampanii prowadzonych z wykorzystaniem spotów, reklam i mediów masowych może się on wydawać mało efektowny. Okazał się jednak bardzo efektywny. Analiza danych, personalizacja, relacje z klientami - te robiące ostatnio karierę...
Wstęp do typografii

Typografia na co dzień (1): Wstęp do typografii

„Książka nie jest już jedyną posta­cią słowa dru­ko­wa­nego. Znaczną część istot­nych tre­ści publi­kuje się dzi­siaj w for­mie gazet, cza­so­pism, reklam. […] Pro­duk­cja kro­jów pisma, wymy­śla­nie nowych czcio­nek docho­dzi do absurdu. Można dostrzec całą masę małych i malut­kich kie­run­ków, z któ­rych każdy błą­dzi na swój...
Drukowany merchandising: 2 minuty, aby zrobić wrażenie na kliencie
W świecie szybko zbywalnych dóbr konsumpcyjnych szybkość, cena i wygoda są kluczowymi czynnikami, gdy chodzi o pozyskiwanie klientów przez sklep lub supermarket oraz zadbanie o ich zadowolenie. Nie jest tajemnicą, że rynek sprzedaży detalicznej zmaga się z trudnościami. Sklep ma tylko 2 minuty, aby zrobić wrażenie na kliencie[1]. Odliczanie rozpoczyna się od momentu wejścia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764