logo
WIADOMOŚCI

Bibby Financial Services z Triple PR

Mateusz Zawiślak  PR 19.04.2017, przeczytano 201 razy

Z początkiem kwietnia Bibby Financial Services - firma oferującą usługi finansowe dla sektora MŚP – rozpoczęła współpracę z Triple PR. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksowe działania public relations, obejmujące komunikację zewnętrzną, wewnętrzną i social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bibby-financial-services-z-triple-pr,32208,artykul.html

Do zadań Triple PR należą doradztwo wizerunkowe, działania media relations, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie Klienta w komunikacji wewnętrznej, a także prowadzenie kanałów na LinkedIn i Facebooku. Agencja zajmie się m.in. oprawą medialną cyklicznego badania Bibby MŚP Index, a także wsparciem obchodów 15-lecia Bibby w Polsce. Projekt ze strony agencji poprowadzi zespół Martyny Danielewicz.

Bibby Financial Services Sp. z o.o. należy do finansowej części, istniejącej od 1807 roku, brytyjskiej firmy Bibby Line Group Ltd. w ramach której działają trzy grupy podmiotów oferujące następujące rodzaje usług: transport morski - Bibby Line Ltd., usługi logistyczne - Bibby Distribution Ltd., usługi finansowe - Bibby Financial Services. Firma posiada biura w Wielkiej Brytanii, Polsce, Francji, Irlandii, Niemczech, Czechach, Słowacji, USA, Kanadzie, Malezji, Sinagpurze i Hong Kongu. W Polsce jest obecna od 2002 roku i posiada oddziału w Warszawie, Poznaniu i Katowicach, które swoim zasięgiem obejmują cały kraj. Bibby Financial Services jest członkiem Polskiego Związku Faktorów oraz największego międzynarodowego zrzeszenia faktorów Factors Chain International.

Źródło: Triple PR

www.triplepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone