logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bibby Financial Services z Triple PR

  PR 19.04.2017, przeczytano 420 razy

Z początkiem kwietnia Bibby Financial Services - firma oferującą usługi finansowe dla sektora MŚP – rozpoczęła współpracę z Triple PR. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksowe działania public relations, obejmujące komunikację zewnętrzną, wewnętrzną i social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bibby-financial-services-z-triple-pr,32208,artykul.html

Do zadań Triple PR należą doradztwo wizerunkowe, działania media relations, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie Klienta w komunikacji wewnętrznej, a także prowadzenie kanałów na LinkedIn i Facebooku. Agencja zajmie się m.in. oprawą medialną cyklicznego badania Bibby MŚP Index, a także wsparciem obchodów 15-lecia Bibby w Polsce. Projekt ze strony agencji poprowadzi zespół Martyny Danielewicz.

Bibby Financial Services Sp. z o.o. należy do finansowej części, istniejącej od 1807 roku, brytyjskiej firmy Bibby Line Group Ltd. w ramach której działają trzy grupy podmiotów oferujące następujące rodzaje usług: transport morski - Bibby Line Ltd., usługi logistyczne - Bibby Distribution Ltd., usługi finansowe - Bibby Financial Services. Firma posiada biura w Wielkiej Brytanii, Polsce, Francji, Irlandii, Niemczech, Czechach, Słowacji, USA, Kanadzie, Malezji, Sinagpurze i Hong Kongu. W Polsce jest obecna od 2002 roku i posiada oddziału w Warszawie, Poznaniu i Katowicach, które swoim zasięgiem obejmują cały kraj. Bibby Financial Services jest członkiem Polskiego Związku Faktorów oraz największego międzynarodowego zrzeszenia faktorów Factors Chain International.

Źródło: Triple PR

www.triplepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764