
Agencja mediowa Bidlab, zajmująca się pozyskiwaniem ruchu na stronach internetowych, otrzymała w lutym bieżącego roku tytuł Google Partners. Jest on przyznawany agencjom, które posiadają szeroką wiedzę w zakresie działań AdWords oraz cieszą się zaufaniem wśród klientów.
W 2013 roku Google stworzył program Google Partners, dzięki któremu agencje mogą znaleźć się w Wyszukiwarce Partnerów Google. Pozwala to reklamodawcom, korzystającym z wyszukiwarki, na znajdowanie firm, które pomagają im reklamować się w Internecie, a także usprawniają inne działania na stronie.
W lutym tytuł Google Partners uzyskała agencja mediowa Bidlab, zdając uprzednio szereg testów i uzyskując Certyfikat Google. Tytuł Google Partners przyznawany jest agencjom realizującym w wyszukiwarce wydatki na wysokim poziomie oraz wykazującym się wiedzą i umiejętnościami w zakresie AdWords. Kolejnym kryterium, które musi spełniać agencja otrzymująca to wyróżnienie, jest konieczność poszerzania grona klientów oraz zapewnianie im wzrostu przychodów.
- Tytuł Google Partners jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, które umożliwi rozbudowanie oferty produktowej i usługowej Bidlab. To także naturalnym krok w rozwoju naszej agencji. Dzięki współpracy z Google stale poszerzamy kompetencje w zakresie realizacji efektywnych działań w Adwords, które teraz zostały potwierdzone otrzymanym wyróżnieniem. Kolejnym celem i krokiem na drodze rozwoju naszej agencji będzie ubieganie się o tytuł Premier Google Partners – mówi Tomasz Teodorczyk, CEO Bidlab.
Źródło: Bidlab