logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bidlab z tytułem Google Partners

  PR 07.03.2018, przeczytano 476 razy

Agencja mediowa Bidlab, zajmująca się pozyskiwaniem ruchu na stronach internetowych, otrzymała w lutym bieżącego roku tytuł Google Partners. Jest on przyznawany agencjom, które posiadają szeroką wiedzę w zakresie działań AdWords oraz cieszą się zaufaniem wśród klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bidlab-z-tytulem-google-partners,35700,artykul.html

W 2013 roku Google stworzył program Google Partners, dzięki któremu agencje mogą znaleźć się w Wyszukiwarce Partnerów Google. Pozwala to reklamodawcom, korzystającym z wyszukiwarki, na znajdowanie firm, które pomagają im reklamować się w Internecie, a także usprawniają inne działania na stronie.

W lutym tytuł Google Partners uzyskała agencja mediowa Bidlab, zdając uprzednio szereg testów i uzyskując Certyfikat Google. Tytuł Google Partners przyznawany jest agencjom realizującym w wyszukiwarce wydatki na wysokim poziomie oraz wykazującym się wiedzą i umiejętnościami w zakresie AdWords. Kolejnym kryterium, które musi spełniać agencja otrzymująca to wyróżnienie, jest konieczność poszerzania grona klientów oraz zapewnianie im wzrostu przychodów.

- Tytuł Google Partners jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, które umożliwi rozbudowanie oferty produktowej i usługowej Bidlab. To także naturalnym krok w rozwoju naszej agencji. Dzięki współpracy z Google stale poszerzamy kompetencje w zakresie realizacji efektywnych działań w Adwords, które teraz zostały potwierdzone otrzymanym wyróżnieniem. Kolejnym celem i krokiem na drodze rozwoju naszej agencji będzie ubieganie się o tytuł Premier Google Partners –
mówi Tomasz Teodorczyk, CEO Bidlab.

Źródło: Bidlab

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„5. rewolucja” wkracza do Radia Nowy Świat
amian Kwiek, były dziennikarz Trójki, rozpoczyna współpracę z Radiem Nowy Świat. Będzie autorem nowego podcastu „5. rewolucja”, którego punkt wyjścia to idea nawiązująca do rewolucji przemysłowych.
Atrakcyjne produkcje z katalogu BBC Studios stały się teraz dostępne na żądanie dla Abonentów usług telewizyjnych UPC.
Seriale TVN Warner Bros. Discovery debiutują za granicą
Po sukcesie na rynku lokalnym seriale fabularne pod marką Player Original ruszają w dalszą podróż! Wybrane tytuły z bogatej biblioteki fabularnej TVN Warner Bros. Discovery wkrótce zadebiutują na platformie MAX w USA i 29 krajach Europy. Pierwszy – miniserial „Kontrola” Nataszy Parzymies – będzie dostępny dla widzów za granicą już od 8...
Czterokrotny laureat Pulitzera publikuje na Goniec.pl
Wraz z początkiem grudnia funckję redaktora naczelnego Gońca objał Janusz Schwertner. Do zespołu dołączyli również dziennikarze Mateusz Baczyński oraz Jakub Wątor. Pod nowym kierownictwem redakcja wystartowała ze specjalną akcją #ŁącząNasMedia, w ramach której współpracować będzie z najsłynniejszymi i najlepszymi dziennikarzami z całego świata. W...
„Wyborcza” i „Wysokie Obcasy” ze świąteczną akcją dla subskrybentów
„Wyborcza” i „Wysokie Obcasy” zaprosiły do świątecznej współpracy znakomite autorki i autora, którzy napiszą wyjątkowe opowieści specjalnie dla subskrybentów Wyborcza.pl. W głosowaniu, które potrwa do 13 grudnia br., czytelnicy i czytelniczki będą mogli sami zdecydować o tematach podejmowanych w świątecznych historiach. Akcji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764