logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bidon zwijak - nowa wersja gadżetu dla dzieci

  PR 10.01.2013, przeczytano 1457 razy
ilustracjastrzałka

Fortress proponuje nową odsłonę bidonu dla dzieci. Bidon zwijak wyróżnia się przyjaznym designem i praktyczną formą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bidon-zwijak---nowa-wersja-gadzetu-dla-dzieci,17658,artykul.html

Bidon zwijak to gadżet dla dzieci. Nadzwyczaj lekki, o zabawnym kształcie, zajmujący niewiele miejsca, doskonały na długie i krótkie wyprawy. Napełniony orzeźwiającym napojem bidon, za pomocą praktycznej szekli można przypiąć do roweru, czy paska. Pusty, zwyczajnie zwinięty zajmuje minimum miejsca w torbie podróżnej lub plecaku.
Jego design zachwyci najmłodszych. Bidon może przybrać postać małpki, smoka, sówki i innych bajkowych stworzeń. Stając się ulubionym towarzyszem dziecięcych wypraw. Zależnie od postaci, jego pojemność to 400- 450ml.

Bidon zwijak jest łatwy i bezpieczny w użyciu, posiada zamykany i odkręcany ustnik. Produkt przewidziany do kontaktu z żywnością.

Źródło: Fortress S.A.

www.fortressgifts.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Blanka1210

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764