logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biedroń i Solange-Olszewska ludźmi roku magazynu Brief

  PR 03.11.2015, przeczytano 1206 razy
ilustracjastrzałka

Podczas uroczystej gali odbywającej się, 28 października, z okazji 16. urodzin magazynu Brief, wręczone zostały wyróżnienia Ludzi Roku Briefu 2015. W głównej kategorii zwyciężyła Pani Solange Olszewska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biedron-i-solange-olszewska-ludzmi-roku-magazynu-brief,26440,artykul.html

Redakcja magazynu „Brief” każdego roku honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym, jak również te, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju.

Wyróżniona tytułem Człowieka Roku Briefu 2015, za stworzenie jednej z najsilniejszych polskich marek, będącej wizytówką naszego kraju, została Pani Solange Olszewska. Pełniła ona w latach 2008 – 2015 funkcję Prezesa Solaris Bus & Coach

Tytułem Człowieka Roku Brief for Poland, uhonorowany został Robert Biedroń, za świadome i skuteczne zarządzanie miastem i budowanie silnej marki Słupska.

W tym roku po raz pierwszy także Czytelnicy mieli możliwość wyboru Człowieka Roku. Tytuł Człowieka Roku Czytelników Briefu 2015 został przyznany Tomaszowi Pruszczyńskiemu, założycielowi i prezesowi zarządu SARE S.A., technologicznej spółki dostarczającej zaawansowane rozwiązania z zakresu komunikacji i marketingu w internecie.

Oto zwycięzcy pozostałych kategorii:

CZŁOWIEK MARKETINGU I SPRZEDAŻY:

Bartosz Dobrzyński, dyrektor ds. marketingu, Play
Za zrozumienie produktu i jego doskonalenie oraz za budowanie strategii marketingowej, dzięki której sieć komórkowa Play zwiększyła swój udział na rynku sieci komórkowych i poprawiła wynik finansowy o ponad 50 proc. rok do roku.

CZŁOWIEK MEDIÓW

Michał Brański, Krzysztof Sierota i Jacek Świderski, właściciele, Wirtualna Polska
Za konsekwencję w działaniu i wytrwałe budowanie biznesu, który w ostatnich latach rozwijał się wyjątkowo szybko, by w ubiegłym roku rozkwitnąć. Niewątpliwy sukces, jakim było przejęcie Wirtualnej Polski, był skutkiem wieloletnich starań o zaistnienie na rynku i osiągnięcie wysokiego statusu. W tym czasie grupa wykreowała takie serwisy, jak m.in. Wrzuta, Kafeteria czy słynny Pudelek. To utalentowane i ambitne trio w swojej 15-letniej karierze nie raz udowadniało, że ciężką pracą można osiągnąć powodzenie i zaskoczyć niedowiarków.

CZŁOWIEK REKLAMY

Tomasz Bagiński, dyrektor kreatywny, Platige Image
Za realizację krótkometrażowego filmu „Ambition”, promującego misję europejskiej sondy kosmicznej Rosetta, zleconego przez Europejską Agencję Kosmiczną. Twórca filmu, od wielu lat związany z kreatywnym studiem animacji Platige Image, znany jest z takich produkcji, jak choćby „Animowana historia Polski”, „Katedra” czy „Sztuka Spadania”.

CZŁOWIEK PUBLIC RELATIONS

Grzegorz Szczepański, CEO, Hill & Knowlton Strategies
Za umiejętne prowadzenie jednej z najskuteczniejszych agencji public relations w Polsce, obsługującej takie firmy, jak Microsoft, Facebook, Spotify czy Żywiec Zdrój. Twórca i prezes zarządu agencji BCA, która w 2001 r. okazała się najbardziej utytułowaną agencją public relations na świecie w konkursie Golden World Awards. Doświadczenie zdobywał m.in. w Grupie Żywiec, gdzie przeprowadził proces rebrandingu firmy, a także w Banku Pekao SA, gdzie odpowiedzialny był za proces komunikacji towarzyszący fuzji prawnej banków Pekao SA i BPH SA.

MENEDŻER MARKETINGU MIEJSC BRIEF FOR POLAND

Wadim Tyszkiewicz, prezydent Nowej Soli
Za sprawne rządzenie Nową Solą, nieprzerwanie od 2002 r. Za kadencji prezydenta Tyszkiewicza bezrobocie spadło w zarządzanym przez niego regionie z 42 do 12 proc. W kolejnych wyborach prezydenckich jego poparcie jest bliskie 90
proc. W 2012 r. otrzymał wyróżnienie Syzyf Roku przyznawane przez Kongregację Przemysłowo-Handlową Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej. Nagroda została przyznana za działalność na rzecz rozwoju gospodarki w swoim regionie.

GWIAZDA REKLAMY

Pascal Brodnicki i Karol Okrasa, szefowie kuchni
Za role w popularnych kreacjach tworzących trzyletnią kampanię wizerunkową Lidla, za pośrednictwem której edukowali Polaków, jak jeść smacznie i dlaczego nie warto bać się gotowania.

CZŁOWIEK ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI KOBIET W POLSCE

Joanna Pruszyńska-Witkowska, inicjatorka projektu Znane Ekspertki
Za realizację inicjatywy Znane Ekspertki, której celem jest zwiększenie reprezentacji kobiet w programach informacyjnych i publicystycznych oraz na strategicznych konferencjach gospodarczych, która stanowi wynik niewielkiej obecności kobiet w mediach, mimo ich umiejętności i wiedzy. Od niemal 20. lat związana z branżą komunikacji, jest członkiem-założycielem Związku Firm Public Relations, a także właścicielką agencji Headlines Porter Novelli.

PROJEKT KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ:

Idea Bank za kampanię „Można? Można. Można też inaczej...”
Za innowacyjne wsparcie dla firm oraz za zintegrowaną kampanię promocyjną.

Źródło: Brief

www.brief.pl

Dodatkowe informacje:

Magazyn „Brief“ jest miesięcznikiem o ogólnopolskim zasięgu czytanym przez blisko 30 tysięcy osób. Skierowany do ludzi przedsiębiorczych - bez względu na skalę działania czy branżę. W „Briefie” prezentowane są m.in. sylwetki osób i firm, które odniosły sukces, traktując innowacyjność jako sposób na wyróżnienie się i tworzenie przewagi konkurencyjnej. Magazyn „Brief” pokazuje biznes i gospodarkę z punktu widzenia i dla tych, którzy mają największy wkład w jej rozwój, czyli sektora małych i średnich przedsiębiorstw, często startupów, nie zapominając przy tym oczywiście o największych koncernach i przedsiębiorstwach. „Brief” to także pierwszy magazyn branżowy w wersji tabletowej, platforma Brief for Poland, poświęcona marketingowi miejsc oraz strona www.Brief.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obserwacja zachowań 450 tys. konsumentów w ponad 710 obiektach wykazała, że w I kwartale br. ruch w galeriach spadł o blisko 5% rdr. Natomiast odwiedzających było o niecały 1% mniej niż rok wcześniej. Częstotliwość wizyt zmniejszyła się rok do roku o ponad 4%, za to zwiększył się czas spędzany w tego typu placówkach. Ostatnio był średnio dłuższy o ponad 2...
Leasing uwolniony z papieru po 24 latach?
Czy umowę leasingu, podobnie jak umowę kredytu lub pożyczki, będzie można wreszcie zawrzeć elektronicznie? Jest projekt ustawy, który usuwa archaiczny nakaz zachowania formy pisemnej, obowiązujący od 2000 roku . Oszczędności z wyeliminowania papierowych umów leasingu mogą wynieść ok. 15 mln zł rocznie – szacuje Carsmile.
Co Polacy kupują przez internet? Trendy w e-commerce
Klienci, którzy przyzwyczaili się do kupowania w sieci, są w niej coraz aktywniejsi. W konsekwencji z roku na rok w wielu kategoriach poziom wydatków rośnie, a co za tym idzie, zwiększa się także wartość polskiego rynku e-commerce.
Zetki o Zetkach. Jakie jest pokolenie Zet w Polsce?
Roszczeniowi małolaci, którym nie chce się pracować, przyklejeni do smartfona i liczący się jedynie z opinią influencerów? O generacji Zet krąży wiele mitów. Co jest jednak najważniejsze dla osób urodzonych w latach 1997-2012? Jacy powinni być ich zdaniem pracodawcy? Na co najczęściej wydają pieniądze? Czy gromadzą...
Odczyt Barometru EFL na II kwartał br. wyniósł 52,6 pkt. i jest o 0,1 pkt. wyższy w ujęciu kwartalnym i o 4,9 pkt. wyższy w ujęciu rocznym. Obecnie odnotowana wartość to najwyższy wynik od II kwartału 2021 roku (52,8 pkt.), a w ostatnich pomiarach zauważalny jest systematyczny wzrost wartości wskaźnika Barometru. Eksperci EFL zwracają także uwagę na rosnący już od roku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764