logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biedronka dedykuje kampanię swoim pracownikom

  PR 18.12.2020, przeczytano 856 razy
ilustracja

Nowy telewizyjny spot to ukłon sieci w stronę tych, którym w mijającym, trudnym i niezwykłym roku Biedronka zawdzięcza najwięcej: pracownikom. Sieć w ostatnich miesiącach dziękowała też zatrudnionym w bardzo konkretny sposób: poprzez paczki prezentowe czy wysokie rabaty na zakupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biedronka-dedykuje-kampanie-swoim-pracownikom,389639,artykul.html

Wydarzenia w 2020 roku zaskoczyły nawet pisarzy science-fiction i wróżki, a co dopiero pracowników sklepów, którzy w czasie pandemii stali się prawdziwymi bohaterami, zapewniając nam wszystkim dostęp do niezbędnych produktów.

Teraz przyszła pora na zwyczajne, ludzkie „Dziękuję”. W nowym spocie Biedronka podkreśla wdzięczność za wysiłek tysięcy kobiet i mężczyzn zatrudnionych w sieci, którzy działali dla wspólnego dobra, czy to pracując z domu, czy na „pierwszej linii frontu”, w sklepach.

- Jest dla nas jasne, że za sukcesem Biedronki zawsze stała wytrwała praca tysięcy pracowników. W czasach pełnych wyzwań i niepewności, ten wysiłek i jego wartość stały się jeszcze bardziej widoczne. Dziękujemy za to przede wszystkim poprzez wyjątkowe benefity dla zatrudnionych w naszej sieci. Mam nadzieję, że nowa kampania sprawi, że wysiłek naszych pracowników będzie widoczny dla klientów, a pracownicy naszej sieci zostaną odpowiednio uhonorowani. To oni sprawiają, że Biedronka jest ulubionym miejscem zakupów wszystkich Polaków. - Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny i członek Zarządu sieci Biedronka

Biedronka doceniła­­­ zaangażowanie pracowników już wcześniej, na początku pandemii. Najpierw zadbano o kwestię bezpieczeństwa, wprowadzając w sklepach Biedronki m.in. osłony z pleksiglasu, żele i mydła dezynfekujące, jednorazowe maseczki czy rękawiczki.

Potem przyszła pora na dodatki finansowe – sieć dwukrotnie przyznała zatrudnionym w sklepach i centrach dystrybucyjnych dodatkowe nagrody za dwa marcowe tygodnie pracy. Ich łączna wartość to 550 zł brutto, a w grudniu 2020 r. zarząd Jeronimo Martins Polska zdecydował, że ok. 60 tysięcy pracowników sieci na stanowiskach niemenedżerskich otrzyma rabaty na zakupy w placówkach Biedronka w wysokości do 1 tys. zł.

Do tego doszły przedświąteczne paczki – na pracowników czeka ponad 73 tys. zestawów prezentowych oraz wyższe niż w latach ubiegłych zasilenia kart przedpłaconych.

Kampania będzie emitowana do końca 2020 roku w stacjach TVP, TVN, Polsat oraz kanałach tematycznych. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Wavemaker, koncepcję spotu stworzyła agencja Duda Polska.

Źródło: Grupa Jerónimo Martins

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764