logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biedronka i marka Polaris wspierają polską piłkę ręczną

  PR 10.11.2024, przeczytano 372 razy
ilustracja

Co łączy Biedronkę i reprezentację Polski w piłce ręcznej? Od teraz… woda Polaris. Największa sieć handlowa w kraju, która już od ponad dekady angażuje się w rozwój polskiego sportu, będąc oficjalnym sponsorem reprezentacji narodowej w piłce nożnej, podjęła decyzję o wsparciu kolejnej biało-czerwonej drużyny. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została oficjalną wodą polskiej piłki ręcznej. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biedronka-i-marka-polaris-wspieraja-polska-pilke-reczna,406436,artykul.html

Sieć sklepów Biedronka oraz Związek Piłki Ręcznej w Polsce podpisały umowę sponsorską, na mocy której woda Polaris została oficjalną wodą polskiej piłki ręcznej do końca 2026 roku. Ogłoszenie współpracy nastąpiło 7.11 w trakcie konferencji prasowej przed inauguracyjnym spotkaniem eliminacji Mistrzostw Europy 2026 w Piłce Ręcznej Mężczyzn, w którym reprezentacja Polski zremisowała z drużyną z Izraela.

W ramach współpracy Biedronka będzie dostarczać wodę Polaris dla zawodników i zawodniczek reprezentacji Polski w piłce ręcznej, a także Szkół Mistrzostwa Sportowego Związku Piłki Ręcznej w Polsce.

Dzięki współpracy ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce sieć sklepów Biedronka będzie miała prawo do posługiwania się tytułami „Oficjalny Partner Reprezentacji Polski w Piłce Ręcznej”, „Oficjalny Partner ZPRP”, „Oficjalna Woda Polskiej Piłki Ręcznej”, „Oficjalna Woda Reprezentacji Polski w Piłce Ręcznej” oraz „Oficjalna woda ZPRP” w odniesieniu do wody swojej marki własnej – Polaris. Logotyp sieci sklepów Biedronka i marki Polaris będzie także obecny na bandach reklamowych podczas meczów reprezentacji Polski kobiet i mężczyzn w piłce ręcznej, a podczas oficjalnych konferencji prasowych ZPRP oraz reprezentacji Polski w piłce ręcznej na stołach będą eksponowane butelki z wodą Polaris.

W ofercie sieci właśnie pojawiła się niegazowana naturalna woda mineralna Polaris obrandowana nowym hasłem „Oficjalna woda polskiej piłki ręcznej”, o pojemności 0,75 l. Nowa etykieta przedstawia czerwoną sylwetkę szczypiornisty, biało-czerwoną linię nawiązującą do flagi narodowej oraz zawiera logotyp ZPRP.

Źródło: Jerónimo Martins Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
DIMAQ Voice #55: projektowania tożsamości marki, regulacje w komunikacji elektronicznej, handel online
Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży...
 Obiektywy Voigtlander APO Ultron 90 mm f/2,0
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
 Obiektywy Voigtlander Nokton 28 mm f/1,5
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów bezlusterkowych Sony E.
Lidl Polska inspiruje do pomagania na pokazie świątecznego spotu
W środę, 4 grudnia, w warszawskim Kinogramie odbyło się wyjątkowe spotkanie połączone z pokazem świątecznego spotu Lidl Polska, wyreżyserowanego przez oscarowego reżysera Toma Hoopera. Wśród zgromadzonych gości pojawili się klienci – zwycięzcy konkursów organizowanych przez podcasterkę Natalię Kusiak i aktora Macieja Musiała, dziennikarze, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764