logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biedronka wspiera prasę drukowaną

  PR 05.07.2024, przeczytano 404 razy
ilustracja

Rynek prasy drukowanej stoi w obliczu wyzwań związanych ze zmianą sposobów konsumpcji treści przez czytelników. Jednak w Polsce cały czas istnieje duża liczba czytelników, którzy nie wyobrażają sobie początku dnia bez lektury ich ulubionej gazety. Sieć Biedronka doskonale to rozumie i stale zwiększa liczbę placówek, gdzie można zakupić prasę. To kolejne działanie, w którym Biedronka podejmuje misję upowszechniania nawyków codziennego czytania, bezcenną w dobie powszechności fake-newsów. Pomimo ogólnego spadku sprzedaży prasy w Polsce, w sieci Biedronka ta kategoria odnotowuje dwucyfrowe wzrosty – w samym czerwcu 2024 Biedronka sprzedała o ponad 20% więcej gazet i czasopism niż w tym samym miesiącu rok wcześniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biedronka-wspiera-prase-drukowana,404921,artykul.html

Biedronka sprzedaje prasę drukowaną już w ponad 3000 placówek i stale zwiększa tę liczbę o kolejne. W porównaniu do początku 2024 roku przybyło aż 15% nowych sklepów sieci z ofertą gazet, tygodników i miesięczników na mapie Polski. Największa sieć handlowa w kraju oferuje klientom szeroki asortyment prasy już od 2017 roku, stale rozwijając ofertę. Placówki wyposażone są w specjalne ekspozytory, które umożliwiają ekspozycję prasy drukowanej w łatwo dostępnym dla klientów miejscu, a dostawy realizowane są codziennie.

W Biedronce klienci mogą odnaleźć najpopularniejszą prasę bez względu na jej cykl wydawniczy:

  • Dziennik ogólnopolski
  • Dziennik regionalny
  • Tygodnik
  • Dwutygodnik
  • Miesięcznik
  • Dwumiesięcznik
  • Kwartalnik
  • Półrocznik

Dzięki dobrej współpracy i rozumieniu potrzeb naszych klientów przez naszego partnera Garmond Press możemy zwiększać dostępność prasy w Polsce. Liczba sklepów, które oferują prasę jest systematycznie zwiększana. Zainteresowanie klientów rośnie wprost proporcjonalnie do wielkości ekspozycji. Jeśli chodzi o plany naszej sieci, to w dalszym ciągu planujemy wspieranie kategorii prasy drukowanej.

Marta Osial, dyrektorka kategorii w sieci Biedronka

Oprócz ponad 130 wydawnictw ogólnopolskich, od 2020 roku Biedronka, po nawiązaniu współpracy ze Stowarzyszeniem Gazet Lokalnych, wspiera także niezależnych wydawców prasy lokalnej, którzy wraz z malejącą z roku na rok liczbą kiosków szczególnie mocno odczuwają zmiany w sposobach dystrybucji prasy w Polsce. W tej chwili w zależności od lokalizacji, w sklepach sieci można znaleźć ponad 116 tygodników i gazet lokalnych. Łącznie Biedronka dysponuje portfolio 250 tytułów prasowych. Według danych GUS, sprzedaż książek i prasy w roku 2023 spadła aż o 14,7 % względem roku poprzedniego. Z kolei, tylko w czerwcu 2024 Biedronka sprzedała o ponad 20% więcej gazet i czasopism niż w tym samym miesiącu rok wcześniej. Dowodzi to istotnych zmian w strukturze rynku i wzrostu znaczenia sieci handlowych dla wydawców prasy jako kanału dotarcia do tradycyjnych czytelników.

Źródło: Jerónimo Martins Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszkańcy kraju nad Wisłą nadal są nieodzownymi fanami piłki nożnej. Obrazują to wyniki badania Mastercard1, w którym aż 61% respondentów wskazało, że są najszczęśliwsi wtedy, gdy mogą oglądać swoją drużynę narodową na żywo. Wskazują to również wyniki oglądalności rozgrywek podczas EURO 2024. Mecze transmitowane przez TVP1 gromadziły przed telewizorami...
Interia i Polsat partnerami PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski
Wspólne wartości i jedna pasja. Interia i Polsat dołączają do Rodziny Olimpijskiej jako partnerzy medialni Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Media z Grupy Polsat Plus wspierają polskie nadzieje medalowe razem z milionami telewidzów oraz internautów odliczających dni do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Umowa zawarta...
Kampania reklamowa Polsat Box Go 140 kanałów
Ruszyła nowa kampania reklamowa promująca bogatą ofertę 140 kanałów telewizyjnych, dostępną w serwisie streamingowym Polsat Box Go. Cały wachlarz popularnych stacji: sportowych, informacyjnych, filmowych, serialowych, rozrywkowych, edukacyjnych, dla dzieci czy ogólnotematycznych można oglądać na wielu różnych urządzeniach. To idealna propozycja dla tych, którzy potrzebują...
TVN Warner Bros. Discovery liderem branży w pierwszej poł. 2024 r.
W pierwszej połowie 2024 roku TVN Warner Bros. Discovery zdominował konkurencję w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. W okresie styczeń-czerwiec grupa utrzymała przewagę rynkową, osiągając średni udział w grupie komercyjnej na poziomie 23,7%. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w rankingu wszystkich...
Komunikat TVP w sprawie wszczęcia śledztwa przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie
Telewizja Polska Spółka Akcyjna w likwidacji informuje, że na skutek złożonego w dniu 8 lipca 2024 roku przez TVP S.A. w likwidacji zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie dotyczącej wyrządzenia TVP S.A. w likwidacji szkody majątkowej w wielkich rozmiarach w latach 2018 – 2024 przez osoby zajmujące się...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764