logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biedronka zaprasza na wyprawę do świata dzikich zwierząt

  PR 21.03.2017, przeczytano 533 razy
ilustracjastrzałka

Biedronka rozpoczęła akcję „Super Zwierzaki”, która ma zachęcić rodziców do zakupu warzyw i owoców oraz pogłębiania wraz z dziećmi wiedzy na temat otaczającej nas przyrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/biedronka-zaprasza-na-wyprawe-do-swiata-dzikich-zwierzat,31878,artykul.html

Dodatkowo we współpracy z ZOO Wrocław sieć przygotowała także specjalny quiz oraz konkurs, w którym do wygrania są m.in. 103 rodzinne wycieczki do ogrodów zoologicznych świata. Akcja potrwa od 20 marca do 30 kwietnia br. To kolejna aktywność realizowana w ramach programu lojalnościowego „Moja Biedronka”.

Album, kolekcja 108 kart oraz aplikacja mobilna

Akcja „Super Zwierzaki” umożliwia zbieranie w specjalnym albumie kart
z wizerunkami zwierząt z całego świata. Są wśród nich również te mieszkające w polskich ogrodach zoologicznych. Karty z „Super Zwierzakami” można otrzymać za zakup świeżych warzyw lub owoców – za wydane na ten cel min. 5 zł przyznawane są 4 karty ze zwierzakami. W albumie kolekcjonerskim dostępnym w sprzedaży znalazły się ciekawostki, zadania edukacyjne i przepisy na przekąski. Przygotowano także darmową aplikację mobilną udostępnioną na stronie www.biedronka.pl/superzwierzaki. Po zeskanowaniu kart można poznać kolejne ciekawostki na temat zwierzaków, a także posłuchać wydawanych przez nie odgłosów.

Atrakcje przygotowane we współpracy z ZOO Wrocław

Wspólnie z ZOO Wrocław Biedronka przygotowała również konkurs „Dzika przygoda” na projekt własnej karty z „Super Zwierzakiem”, kierowany do osób, które na karcie lojalnościowej „Moja Biedronka” zgromadziły co najmniej 10 punktów.

Na zwycięzców czekają rodzinne wycieczki połączone ze zwiedzaniem ogrodów zoologicznych – 3 do RPA, 40 do Berlina i 60 do Wrocławia lub Warszawy, 5 zestawów fotograficznych oraz dodatkowe rabaty na karcie lojalnościowej „Moja Biedronka”.

Akcja „Super Zwierzaki” to kolejna aktywność dla klientów korzystających z karty lojalnościowej „Moja Biedronka” uruchomionej w sierpniu 2016 r. Jej posiadacze mają szansę uzyskania dodatkowych korzyści podczas zakupów.

Źródło: Jeronimo Martins Polska S.A.

www.jmpolska.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764