logo
WIADOMOŚCI

Bielsko-Biała: Konkurs na projekt i realizację muralu

   04.05.2018, przeczytano 435 razy
ilustracjastrzałka

Euroregion Beskidy ogłasza konkurs na projekt i realizację muralu, który powstanie jako jedno z działań mikroprojektu pt. „Powietrze nie zna granic”. Celem mikroprojektu jest podniesienie świadomości ekologicznej mieszkańców pogranicza polsko-słowackiego w zakresie negatywnych skutków degradacji środowiska naturalnego,w szczególności w zakresie zanieczyszczenia powietrza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bielsko-biala%3A-konkurs-na-projekt-i-realizacje-muralu,36370,artykul.html

Mural jest obecnie bardzo popularną formą street-artu, który łączy funkcje edukacyjne i artystyczne, zdecydowaliśmy się na taką formę przekazu głównej idei projektu ponieważ ma ona szansę trafić do szerszego grona odbiorców.

Zwycięski projekt zostanie zrealizowany na ścianie Bielskiej Fabryki Szczotek i Pędzli “BEFASZCZOT” , która znajduje się przy ul. Paderewskiego 7 w Bielsku -Białej.

Konkurs trwa do 14.05.2018 r. do godz. 12:00. Laureat konkursu otrzymuje nagrodę w wysokości 15 000 zł brutto obejmującą również wynagrodzenie za realizację muralu.

Źródło: Stowarzyszenie Euroregion Beskidy

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Klif nagrodzony w konkursie PRCH Retail Awards 2018
Dwa wyróżnienia dla Klifów zostały przyznane podczas tegorocznej Gali PRCH. Pierwsze za Kampanię Public Relations Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody Klif, drugie za Magazyn Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody i Galerii Klif.
Konto Jakże Osobiste Alior Banku ze złotem w konkursie EFMA
W organizowanym przez stowarzyszenie EFMA konkursie Distribution & Marketing Innovation Awards co roku wyłaniane są najbardziej innowacyjne usługi finansowe na świecie. W tegorocznej edycji plebiscytu Alior Bank zdobył złoto w kategorii “Offering Innovation” za Konto Jakże Osobiste.
Kampania Gong zdobywa nagrodę Employer Branding Stars
„Get out of the box”, kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję kreatywną Gong dla firmy Accenture, zdobyła nagrodę główną w kategorii Najlepsze wydarzenia i akcje rekrutacyjne offline w jednym z najważniejszych polskich konkursów employer brandingowych - Employer Branding Stars.
Cushman & Wakefield nagrodzony za projekty zrealizowane dla Złotych Tarasów
Wśród finalistów tegorocznej edycji konkursu PRCH Retail Awards znalazły się aż trzy projekty zrealizowane przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield dla Centrum Handlowego Złote Tarasy w Warszawie. Realizacje zostały wyróżnione spośród ponad 100 zgłoszonych projektów.
19. Edycja SAR Effie Awards Poland: Lista nominacji
Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. We wtorek 18 września odbyły się obrady ponad stuosobowego Jury Effie, podczas których wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone