Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Big-Active, promująca nowe warianty ekspresowych herbat zielonych w egzotycznych połączeniach smakowych: Herbatę Zieloną z Limonką i Mandarynką oraz Herbatę Zieloną Earl Grey z Bergamotką. Działania reklamowe obejmą emisję spotu w największych stacjach telewizyjnych i ogólnopolskiej sieci kin oraz zakrojoną na szeroką skalę komunikację on-line.
Celem rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej jest przypomnienie szerokiej gamy zielonych herbat marki Big-Active, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych wariantów: Big-Active Zielonej z Limonką i Mandarynką oraz Big-Active Zielonej Earl Gray z Bergamotką.
Pierwszy etap zakrojonych na szeroką skalę działań komunikacyjnych obejmuje emisję spotu reklamowego w dużych stacjach wizerunkowych oraz kanałach tematycznych: TVP1, TVP2, TVN, Polsat. Jednocześnie rozpocznie się intensywne wsparcie w mediach online, zarówno na portalach internetowych VOD głównych dostawców telewizyjnych: PLAYER (TVN), IPLA (POLSAT) i VOD.TVP.PL, jak i stronach wchodzących w skład następujących grup mediowych: wp.pl, interia.pl, mediaimpact.pl, gazeta.pl, marquard.pl, edipresse.pl, burdamedia.pl, eurozet.pl.
Natomiast od 28 września, w wybranych kinach sieci Multikino oraz Helios w całej Polsce, reklama herbat zielonych będzie emitowana w bloku reklamowym przed filmami oraz na telewizorach plazmowych na terenie kin.
Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada Agencja Change Serviceplan. Reżyserem spotu jest Anna Maliszewska. Produkcją zajęło się studio OTO Film, a zakupem mediów dom mediowy Dentsu.
- Więcej informacji o produktach marki znaleźć można na stronie www.big-active.pl.
Źródło: Herbapol-Lublin S.A.