logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Big-Active: Kampania wspierająca linię herbat zielonych

  PR 27.09.2018, przeczytano 270 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Big-Active, promująca nowe warianty ekspresowych herbat zielonych w egzotycznych połączeniach smakowych: Herbatę Zieloną z Limonką i Mandarynką oraz Herbatę Zieloną Earl Grey z Bergamotką. Działania reklamowe obejmą emisję spotu w największych stacjach telewizyjnych i ogólnopolskiej sieci kin oraz zakrojoną na szeroką skalę komunikację on-line.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/big-active%3A-kampania-wspierajaca-linie-herbat-zielonych,379525,artykul.html

Celem rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej jest przypomnienie szerokiej gamy zielonych herbat marki Big-Active, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych wariantów: Big-Active Zielonej z Limonką i Mandarynką oraz Big-Active Zielonej Earl Gray z Bergamotką.

Pierwszy etap zakrojonych na szeroką skalę działań komunikacyjnych obejmuje emisję spotu reklamowego w dużych stacjach wizerunkowych oraz kanałach tematycznych: TVP1, TVP2, TVN, Polsat. Jednocześnie rozpocznie się intensywne wsparcie w mediach online, zarówno na portalach internetowych VOD głównych dostawców telewizyjnych: PLAYER (TVN), IPLA (POLSAT) i VOD.TVP.PL, jak i stronach wchodzących w skład następujących grup mediowych: wp.pl, interia.pl, mediaimpact.pl, gazeta.pl, marquard.pl, edipresse.pl, burdamedia.pl, eurozet.pl.

Natomiast od 28 września, w wybranych kinach sieci Multikino oraz Helios w całej Polsce, reklama herbat zielonych będzie emitowana w bloku reklamowym przed filmami oraz na telewizorach plazmowych na terenie kin.

Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada Agencja Change Serviceplan. Reżyserem spotu jest Anna Maliszewska. Produkcją zajęło się studio OTO Film, a zakupem mediów dom mediowy Dentsu.

  • Więcej informacji o produktach marki znaleźć można na stronie www.big-active.pl.

Źródło: Herbapol-Lublin S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Roadshow - Wrappingowa dawka emocji!” - edycja IV
Integart wraz z Rafałem Żmudą oraz marką 3M zaprasza do wzięcia udziału w IV edycji RoadShow – Wrappingowa dawka emocji. W dniach 10-13 czerwca br. wiedza, doświadczenie i zamiłowanie do car wrappingu dotrze do Poznania, Wrocławia i Katowic.
Odkryj kuchnię na nowo – kampania marki Amica
Nowoczesne sprzęty AGD pełne są programów i gadżeciarskich rozwiązań, które nie zawsze ułatwiają życie. Marka Amica wdraża więc linię sprzętów kuchennych do zabudowy, która odpowiada na rzeczywiste potrzeby i  jest zaprojektowana w oparciu o obserwacje, badania i testy sprzętu w domach użytkowników. O odkrywaniu kuchni na nowo i czerpaniu z niej tego, co najlepsze,...
Rusza kampania „Porozmawiajmy Mamo”
Celem projektu „Porozmawiajmy Mamo” jest przekazanie mamom pomocnych narzędzi do rozmowy z córką, nie tylko w kontekście nadchodzących zmian fizjologicznych, ale co ważniejsze - zmian związanych z psychiką i emocjami młodej, dojrzewającej kobiety.
Dwie Godziny dla Rodziny” w kampanii Immergas
Immergas bierze udział w akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”. Jest to, związana z Międzynarodowym Dniem Rodziny, kampania społeczna na rzecz budowania dobrych relacji rodzinnych. Dzięki udziałowi w wydarzeniu, pracownicy firmy skończą pracę dwie godziny wcześniej, po to by poświęcić ten czas swoim bliskim. Firma pokazuje w ten sposób, że work-life balance to nie tylko hasło...
Pierwsza kurtyna ledowa w Polsce działa już w Placu Unii
Pierwsza w Polce, spektakularna kurtyna ledowa Super Screen została uruchomiona w Placu Unii. To najnowsza generacja nośnika reklamowego, która zmieniła szklaną elewację Placu Unii w interaktywny ekran. Monitor ma 165 m2 powierzchni i rozdzielczość aż 10 pixeli.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764