logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Big-Active: Kampania wspierająca linię herbat zielonych

  PR 27.09.2018, przeczytano 247 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Big-Active, promująca nowe warianty ekspresowych herbat zielonych w egzotycznych połączeniach smakowych: Herbatę Zieloną z Limonką i Mandarynką oraz Herbatę Zieloną Earl Grey z Bergamotką. Działania reklamowe obejmą emisję spotu w największych stacjach telewizyjnych i ogólnopolskiej sieci kin oraz zakrojoną na szeroką skalę komunikację on-line.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/big-active%3A-kampania-wspierajaca-linie-herbat-zielonych,379525,artykul.html

Celem rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej jest przypomnienie szerokiej gamy zielonych herbat marki Big-Active, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych wariantów: Big-Active Zielonej z Limonką i Mandarynką oraz Big-Active Zielonej Earl Gray z Bergamotką.

Pierwszy etap zakrojonych na szeroką skalę działań komunikacyjnych obejmuje emisję spotu reklamowego w dużych stacjach wizerunkowych oraz kanałach tematycznych: TVP1, TVP2, TVN, Polsat. Jednocześnie rozpocznie się intensywne wsparcie w mediach online, zarówno na portalach internetowych VOD głównych dostawców telewizyjnych: PLAYER (TVN), IPLA (POLSAT) i VOD.TVP.PL, jak i stronach wchodzących w skład następujących grup mediowych: wp.pl, interia.pl, mediaimpact.pl, gazeta.pl, marquard.pl, edipresse.pl, burdamedia.pl, eurozet.pl.

Natomiast od 28 września, w wybranych kinach sieci Multikino oraz Helios w całej Polsce, reklama herbat zielonych będzie emitowana w bloku reklamowym przed filmami oraz na telewizorach plazmowych na terenie kin.

Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada Agencja Change Serviceplan. Reżyserem spotu jest Anna Maliszewska. Produkcją zajęło się studio OTO Film, a zakupem mediów dom mediowy Dentsu.

  • Więcej informacji o produktach marki znaleźć można na stronie www.big-active.pl.

Źródło: Herbapol-Lublin S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#SportPrzeciwHomofobii: Kampania społeczna KPH
Gwiazda piłki nożnej, mistrzyni świata w żeglarstwie, mistrz świata w brazylijskim Jiu-jitsu, mistrz Polski w Muay Thai, pływaczka paraolimpijska, wicemistrz Europy w Jiu-jitsu i trener MMA... Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
Nie daj się wymienić na robota: Kampania szkoły programowania Codecool
Już za dziesięć lat 90 proc. obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika zbadania  „Future of Skills. Employment in 2030”.  Rynek pracy, a także otaczająca nas rzeczywistość z pewnością będą wyglądać zupełnie inaczej, a to za sprawą dynamicznie postępującej robotyzacji. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić...
Premiera nowego logo Infoshare
Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL
Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764