logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Big-Active promuje herbaty zielone w kampanii TV i online

  PR 29.02.2024, przeczytano 470 razy
ilustracjastrzałka

W trwającej kampanii „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”, marka Big-Active promuje swoje herbaty zielone. Dynamiczny i zaskakujący, a jednocześnie pełen harmonii spot stanowi zaproszenie do odkrywania codziennych chwil przyjemności z filiżanką zielonej herbaty Big-Active. Video jest emitowane w kanałach telewizyjnych oraz digitalowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/big-active-promuje-herbaty-zielone-w-kampanii-tv-i-online,403284,artykul.html

Marka Big-Active, która istnieje na polskim rynku już od ponad 20 lat, zrodziła się z prawdziwej pasji do herbaty. Łączy w sobie innowacyjność, różnorodność i wysoką jakość. Jej produkty to oryginalne kompozycje dużych liści herbaty, egzotycznych owoców i barwnych płatków kwiatów, które zapewniają wyjątkowy, głęboki smak i aromat. Marka Big-Active jest znana z tworzenia wyjątkowych wariantów, co doskonale jest widoczne także w jej asortymencie herbat zielonych. Można w nim znaleźć między innymi takie propozycje jak: Herbata zielona z pigwą i granatem, Herbata zielona z maliną i marakują, Herbata zielona z limonką i mandarynką czy Herbata zielona z opuncją i mango. Zamknięte w przezroczystych torebkach składniki herbat, uwalniają pełnię smaku i aromatu, zapewniając codzienne chwile przyjemności.

Spot emitowany w ramach kampanii w wyjątkowy sposób oddaje charakter marki Big-Active. Ma unikalną formę, która pobudza zmysły i stanowi zaproszenie do świata pełnego kolorów, aromatów i smaków. W niezwykły, bardzo sensualny sposób odwołuje się do przyjemności, zdecydowanie wykraczając poza standardowe zaprezentowanie atrybutów produktów.

Kampania telewizyjna, która jest obsługiwana przez Dom Mediowy Essence Mediacom, obejmuje wszystkie czołowe platformy: Grupę TVP, Polsat, TVN. Część digitalową kampanii prowadzi agencja Pure Play. Spoty są wyświetlane na różnych platformach, jak YouTube, VOD TVP, Polsat Go i Player. Uzupełnieniem tych działań jest kampania display, prowadzona na największych portalach (m.in. wp.pl, onet.pl, interia.pl, pudelek.pl)

 

Źródło: Herbapol-Lublin S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764