logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Big Pad 4K - nowy monitor interaktywny Sharp

  PR 07.09.2018, przeczytano 370 razy
ilustracjastrzałka

Sharp ogłasza wprowadzenie na rynek flagowego monitora interaktywnego BIG PAD 4K o przekątnej 80 cali, który poszerzy ofertę tych wyświetlaczy. Model PN-80TH5 opracowano w oparciu o produkty z docenianej rodziny monitorów interaktywnych, doskonałych do udostępniania informacji podczas spotkań, wykładów i lekcji. Oferta obejmuje zarówno podstawowe urządzenia, jak i zaawansowane narzędzia dotykowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/big-pad-4k---nowy-monitor-interaktywny-sharp,37813,artykul.html

Model PN-80TH5 ułatwia wyświetlanie dużej ilości szczegółowych informacji, takich jak rysunki techniczne, mapy czy arkusze kalkulacyjne, dzięki zestawowi specjalnych funkcji wspierających pracę z zawartością o rozdzielczości ultra-HD, które monitor posiada już w standardzie. Dzięki unikalnej technologii Sharp UV²A LCD model PN-80TH5 oferuje odczyt treści 4K z najlepszą możliwą rozdzielczością obrazu. Monitor wyświetla wyjątkowo jasną biel oraz niezwykle głęboką czerń, co daje wysoki kontrast i jasność.

Model PN-80TH5 pozwala również na pisanie 4K dzięki niepowtarzalnym technologiom, na przykład zaawansowanemu oprogramowaniu Pen Software, zoptymalizowanemu dla rozdzielczości 4K UHD czy wyjątkowo szybkiej i dokładnej technologii pojemnościowej P-CAP, rozpoznającej 30 punktów dotyku. Jeszcze większą precyzję zapewnia funkcja rozpoznawania dotyku dłoni, dzięki której nie pozostawisz przypadkowych zapisków na ekranie. Aktywne pióro z czterema przyciskami oraz rysikiem o końcówce 2 mm pozwala na bezproblemowe notowanie.

Wszystkie monitory Sharp BIG PAD zapewniają naturalne wrażenie pisania Pen-on-Paper: pisanie na urządzeniu palcem lub piórem daje wrażenie zbliżone do pisania prawdziwym długopisem po papierze. Intuicyjna technologia dotykowa zwiększa pewność siebie użytkowników, gdy prowadzą wykład czy prezentację.

– Nasze interaktywne monitory BIG PAD są znane z najlepszej w swojej klasie wydajności technologii dotykowej oraz niezawodności – komentuje Maciej Materna, Product Manager Visual Solutions CEE, Sharp Electronics. – Oferta obejmuje urządzenia idealne dla każdego typu zastosowań. Teraz, dzięki dodatkowi w postaci 80-calowego monitora BIG PAD 4K, możemy zaproponować rozwiązanie dla specjalistycznych zastosowań, w których potrzebne jest wyświetlanie treści na większą skalę, a precyzyjne pisanie i wyjątkowa łatwość użytkowania są kluczowe.

Renomowana firma architektoniczna i projektowa Zaha Hadid Architects zdecydowała się zainwestować w interaktywny monitor Sharp BIG PAD 4K ze względu na jego ultra wysoką rozdzielczość.

– Wyrazistość to dla nas coś bardzo ważnego, ponieważ to za jej pomocą definiujemy ostrość geometrii i to, jak obrazy są postrzegane podczas spotkań – mówi Paulo Flores, Associate Director, Zaha Hadid Architects. – BIG PAD poprawił również szybkość pracy zespołu. – Monitor usprawnia komunikację: współpracownicy mogą wreszcie zgromadzić się wokół ekranu. Szkice natychmiast stają się częścią dyskusji.

Model PN-80TH5 to niezwykle elastyczne narzędzie, odpowiednie dla wielu zastosowań i umożliwiające instalację pionową, poziomą, a nawet ekranem do góry.

W zaawansowanych zastosowaniach sprawdzi się zintegrowane gniazdo Mini OPS, które pozwala na rozszerzanie funkcji urządzenia. Gniazdo umożliwia podłączenie modułu HDBaseT, zapewniającego prosty sposób przesyłania treści na dużą odległość, lub modułu Wireless Board, pozwalającego na łatwe udostępnianie ekranu na urządzeniach użytkowników bez potrzeby używania kabli.

Monitor PN-80TH5 jest dostępny u przedstawicieli i partnerów Sharp.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764