logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wizytówka: Big Picture: nowa firma consultingowa na rynku PR i public affairs

  PR 12.04.2016, przeczytano 1400 razy

Big Picture, kładąc szczególny nacisk na doradztwo strategiczne, opiera się na dwóch praktykach: obok serwisu PR korporacyjnego i produktowego, agencja specjalizuje się w public affairs oraz doradztwie CSR i filantropijnym. Firma działa w obecnym kształcie od października 2015 r. W pierwszych miesiącach 2016 roku poszerzyła zespół – podstawowy skład liczy dziś 6 konsultantów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wizytowka%3A-big-picture%3A-nowa-firma-consultingowa-na-rynku-pr-i-public-affairs,28127,artykul.html

Wyróżnia nas sposób, w jaki patrzymy na zadanie. Widzimy więcej i myślimy w oparciu o perspektywę szerszą niż jeden brief czy projekt. Patrzymy w skali BIG PICTURE – całej mapy otoczenia komunikacyjnego, przyczyn i skutków. Stąd nazwa firmy.

Big Picture powstało w oparciu o założenie, że rynek mediowy i kanały komunikacji zmieniają się w ostatnich latach tak szybko, że podmioty public relations muszą właściwie przedefiniować swój sposób działania.

PR musi wyjść spod parasola marketingu i być mocniej wtopiony w procesy biznesowe. Nie tylko w komunikacji z mediami, ale także na innych polach – uzupełniając działania zarządów spółek, działów HR i B2B, ale też np. firm consultingowych czy kancelarii prawnych. Musimy też równolegle rozwijać kompetencje digital i budować zupełnie nowe usługi, by nie oddawać dotychczasowej domeny PR agencjom interaktywnym i domom mediowym” – mówi Hanna Waśko, Managing Director Big Picture. – „Jednocześnie, niezależnie od tego jak wiele się na rynku zmienia, niezmienne pozostaje zapotrzebowanie na obsługę o wyższym standardzie i doradców, którzy potrafią być partnerami dla top managerów i patrzeć na ich biznes całościowo. Odpowiedzią na oba wyzwania – i przemodelowania oferty, i jakości obsługi – jest oparcie teamu o ludzi z wysokimi kompetencjami strategicznymi. W Big Picture udało nam się to zrobić. Połączyliśmy potencjał, jaki daje doświadczony zespół i consultingowe podejście z elastycznością, na którą pozwala nam butikowa formuła działania”.

Działanie Big Picture opiera się na dwóch filarach: Corporate & Product PR oraz Business consulting & Public affairs. Zakres kompetencji obejmuje zarówno doradztwo na poziomie tworzenia strategii, jak i realizację projektów kreatywnych dla firm, marek, osób oraz instytucji.

Do obszarów specjalizacji, wpisujących się w doświadczenie zespołu, należą: komunikacja na ryku finansowym, długofalowe platformy wizerunkowe, komunikacja kryzysowa oraz projekty z obszaru społecznego zaangażowania biznesu i komunikacji społecznej (działania instytucji publicznych i organizacji pozarządowych).

Źródło: Big Picture

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wrześniowa konferencja GrafConf w Toruniu
GrafConf powraca w tym roku z piątą edycją. Konferencja odbędzie się 7 września w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki w Toruniu, a jej program jest pełen inspirujących wystąpień, warsztatów i konsultacji z ekspertami.
Proevent świętuje ma 18 lat działalności
Udało nam się przez ten czas zrealizować setki eventów, które dla uczestników pozostają miłymi wspomnieniami, a dla nas i naszych klientów - sukcesami wartymi celebrowania. To nasza misja - tworzyć niezapomniane chwile i dostarczać profesjonalne usługi eventowe.
Influencer marketing rośnie i potrzebuje nowych standardów
W ubiegłym roku globalne wydatki na influencer marketing wyniosły blisko 35 mld dolarów[1], a prognozowane wzrosty najlepiej świadczą o rozwoju tego rynku. Niewątpliwie to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów, którego globalna wartość jeszcze w tym roku ma osiągnąć 24 mld dolarów[2]. Zgodnie ze światowym trendem polski rynek także notuje wzrosty rok...
Wejdź na wyższy poziom: olimpijska kampania Visa
Visa, Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paralimpijskich, startuje z nową europejską kampanią, w której olimpijczyjcy i paralimpijczycy z Team Visa zachęcają do podążania za swoimi pasjami i osiągania sukcesów.
Joomp współpracuje z targami Promosyon Show
Jest nam niezmiernie miło poinformować o kontynuacji naszej współpracy z Promosyon Show, największymi w Turcji targami produktów promocyjnych i reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764