logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Big Picture dla Coca-Cola przy kampanii promującej napój Coca-Cola Energy

  PR 10.09.2019, przeczytano 124 razy

Coca-Cola kontynuuje współpracę z Big Picture. Tym razem marka powierzyła agencji realizację działań komunikacyjnych związanych z wprowadzeniem na polski rynek nowego napoju energetyzującego Coca-Cola Energy. W ramach kampanii, konsultanci Big Picture będą odpowiedzialni za koordynację całościowej strategii PR, w tym prowadzenie aktywności z zakresu media i influencer relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/big-picture-dla-coca-cola-przy-kampanii-promujacej-napoj-coca-cola-energy,383915,artykul.html

Na początku sierpnia wystartowała sprzedaż nowego napoju energetyzującego – Coca-Cola Energy, a wraz z nią polska odsłona globalnej kampanii, opartej na przekazie, by dzielić się pozytywną energią. W ramach promocji pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola, zaplanowane jest m.in. wsparcie PR-owe.

Aktywności z obszaru public relations obejmują m.in. przygotowanie strategii komunikacji z mediami oraz influencerami, a także realizacja tych działań. Do zadań Big Picture będzie należało również m.in. stworzenie materiałów contentowych, spójnych z głównymi przekazami marki.

Opracowaniem strategii oraz koordynacją działań dla marki Coca-Cola zajmie się w Big Picture zespół odpowiedzialny za komunikację topowych marek life-style, zarządzany przez Kamilę  Kończak.

Współpraca obejmuje działania dla Coca-Cola w Q3.

Źródło: Big Picture

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Głosuję na miłość – startuje kampania wyborcza osób LGBT
18 września rusza kampania wyborcza Głosuję na miłość. Twarzami kampanii są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski, którzy będą udowadniać, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów.
Sharp: zmiany organizacyjne w dziale sprzedaży i marketingu
W połowie września w polskim oddziale Sharp nastąpiły znaczące zmiany organizacyjne, dotyczące działów Marketingu i Sprzedaży.
Mimaki zaprezentuje drukarki wielkoformatowe i plotery następnej generacji
Prowadząca ewolucję cyfrowego druku wielkoformatowego w stronę ultrawydajnych, oszczędnych i zrównoważonych procesów produkcyjnych, firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zapowiedziała dziś serię Plus, następną generację cieszących się uznaniem w całej branży drukarek wielkoformatowych i ploterów. Mające swoją ogólnoświatową...
„Be Visible!” to sposób myślenia i mierzenia się z ciągle nowymi wyzwaniami, jakie stawiają przed zespołem Opus B jego klienci. Marki muszą być widoczne. Mają rzucać się w oczy od pierwszego kontaktu i na każdym etapie procesu zakupowego. Łatwo tę wyrazistość zatracić. Trudno ją ponownie odzyskać. Najtrudniej zbudować od podstaw.
Platige Image nominowane do Animago Award 2019
Studio Platige Image zostało nominowane w kategorii Najlepszy cinematik do gry wideo (Best Game Cinematic) w ramach Animago Awards 2019 za trailer Metro Exodus: Artyom's Nightmare.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764